Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7980)

Vierailija
5081/7980 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ohjelmaa vain dalmatiankoirien takia. Ihanat täpläturkit!

Vierailija kirjoitti:

Dalmatialaismiekkoset ei ole olleet enää entisellään. Ennen kivat, nyt tylsät. Oik.puoleinen oli aiemmin niin aurinkoinen ja puhelias, nyt on hiljaisempi ja jörö. Harmi.

Vierailija
5082/7980 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä. Tämän jurottavan ja kiroilevan vanhan pariskunnan Rovaniemeltä voisi vaihtaa nuorempaan!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana hyvänmielen ohjelma raskaiden uutisten seassa. Piristää joka viikko. Tykkään kaikista mutta Soile ja Jorma, Sanna ja Pinja sekä sähkömiehet on suosikkeja.

Soilen ja Jorman ainaiset vit**ilut kyllästyttää jo. Ei niillä ole enää mitään uutta annettavaa tähän ohjelmaan. Vois jäädä jo pois.

Sitten ne kaksi toistensa näköistä vaaleata mummoa ovat myös ihan hiljaisia ja tylsiä. Pois vaan.

Minustakin Soile ja Jorma pois. Kaksoismummot ei ole niin ärsyttäviä.

Jorma nyt vielä menis! mutta Soilen jokaisen kirosanan kohdalle ”piiip” isoäiti jo ja hirveä suustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5083/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soile ja Jorma herättävät intohimoja. Olivat aiemmin erialaisia, siis tuotanto pistää ulos nyt vain sen mitä haluaa. Uskon että heillä olisi enemmänkin sanottavaa. Sääli.

Mummoja arvostellaan, ovat mielestäni terveitä yksilöitä, mukavia kodikkaita ihmisiä. Tykkään.

Dalmatialaisten isukkien rapsutuksia, lässytykisä  ja haisteluja näytetään enemmän, tottakai.

Samoin hassaneiden.

Olen itse aikanaan ollut yhdessä Ylen jutussa, siinä tunteja kului, ja rahaakin. Lopputulos oli 15 minuuttia ohjelmaa,  kun se aikanaan ulos tuli. Toki me saimme videon ennakkoon, mutta sitä oli leikelty sitten somasti.

Lätsäpääpojat, tykkään heistä. Lätsällä tai ilman, mitä väliä. Itsekin laitan myssyn tai huivin päähän,  kun en jaksa ja viitsi väsätä tukkaa. Taitaa olla pojilla sama, mitä sitä aina geelillä väsäämään, kaikilla pojilla ei onneksi ole siili tai kalju. 

Vierailija
5084/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on tapahtunut, mutta mulla on jäänyt jo kaksi jaksoa katsomatta, kun ei jaksa kiinnostaa. Ennen sohvikset oli suunnilleen viikon kohokohta.

Vierailija
5085/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ihanan Iris Mattilan Puhelinlangat laulaa- radio- ohjelmissa vuosia, vuosia sitten.Nyt mieluisaa katsoa Sohviksisss Monna Kamun kanssa.Tuhat kiitosta heille hauskat naiset.

Vierailija
5086/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo nimikin Sohvaoperunat kertoo, että kyseessä on Ylen aivopesuohejlma. Sohvaperunat on aliarvioimista ihmisestä joka katsoo televisiota. Vuosia seuranneena olen huomannut, kuinka meitä aivopestään. Valitaan mitä muka katsovat, mitä syövät, kuinka koti on sisustettu, puhumattakaan siiä mitä heillä on oikeus sanoa, mitä ulos  päästetään. Anteeksi, meneekö tämäkin ketju nyt poistoon.

Vierailija
5087/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dalmatialaismiekkoset ei ole olleet enää entisellään. Ennen kivat, nyt tylsät. Oik.puoleinen oli aiemmin niin aurinkoinen ja puhelias, nyt on hiljaisempi ja jörö. Harmi.

Mielestäni taas leikattu oudosti. Monessa kohtaa he ovat jatkaneet puhumista mutta näyttää että leikattu pois ja siirtynyt seuraavaan pariin. Samoin Pinjan ja Sannan kanssa, juttu katkaistaan. Ehkä se on ohjelman pituus ja liikaa porukkaa?

Vierailija
5088/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni taas leikattu oudosti. Monessa kohtaa he ovat jatkaneet puhumista mutta näyttää että leikattu pois ja siirtynyt seuraavaan pariin. Samoin Pinjan ja Sannan kanssa, juttu katkaistaan. Ehkä se on ohjelman pituus ja liikaa porukkaa?

Tätä juuri tarkoitin aivopesulla! Ulos päästetään määrättyä settiä, joka minua ärsyttää ja johon osallistujat eivät itse voi vaikuttaa lainkaan. Uskon että juuri tämä vuoksi hyvä idea on vesittynyt täysin, kukaan ei sano, eikä uskalla sanoa yhtään mitään.

Olen varma, että Soile ja Jorma sanovat paljon enemmän, samoin eläkkeellä olevat joita halveksivasti mummoiksi tituleerataan mutta  se on sensuroitu. Itse lähtisin heti ulos moisesta .pskasta . Voihan olla, että Yle maksaa ihan mukavasti, näin  kannattaa mukana roikkua. Katson paljon televisiota, jos saisin sentinkään siitä nettoaisin mukavasti.

Vierailija
5089/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman viattomuus on ohi. Esimerkiksi se ranualainen äiti ja tytär-pari muuttui ohjelman edetessä varovaisemmaksi, varsinkin se tytär, kun sitä oli tällä palstalla haukuttu. Olisiko homopojilla sama juttu, tai sitten Yle on sanonut että pitää olla siistiä kielenkäyttöä. Tylsäksihän se menee. Toiset sitten esittää liikaa ja sekin on noloa.

Vierailija
5090/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman viattomuus on ohi. Esimerkiksi se ranualainen äiti ja tytär-pari muuttui ohjelman edetessä varovaisemmaksi, varsinkin se tytär, kun sitä oli tällä palstalla haukuttu. Olisiko homopojilla sama juttu, tai sitten Yle on sanonut että pitää olla siistiä kielenkäyttöä. Tylsäksihän se menee. Toiset sitten esittää liikaa ja sekin on noloa.

"Tylsät" esittää mitä Yle haluaa heidän esittävän. Tuilee mieleen vanha sanonta, sen lauluja laulat jonka leipää syöt.

Vierailija
5091/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soile on mahtava tyyppi, mutta siitä Jormasta ei oikein saa irti mitään. Sen kun on naama mutrulla. 

Inhoan myös tätä lihavaa "pitkän sukan" kutojaa (hitaasti on sukka edennyt)  ja hänen kaveriaan. Tekonaurua ja näyttelemistä kaiken aikaa. Pois tuollaiset sarjasta. 

Vierailija
5092/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin kuvaa maamme tilaa, , saa huutaa vain ja ainostaan määrättyä  agendaa.

Vierailija
5093/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo nimikin Sohvaoperunat kertoo, että kyseessä on Ylen aivopesuohejlma. Sohvaperunat on aliarvioimista ihmisestä joka katsoo televisiota. Vuosia seuranneena olen huomannut, kuinka meitä aivopestään. Valitaan mitä muka katsovat, mitä syövät, kuinka koti on sisustettu, puhumattakaan siiä mitä heillä on oikeus sanoa, mitä ulos  päästetään. Anteeksi, meneekö tämäkin ketju nyt poistoon.

Muista ottaa lääkkeet <3

Vierailija
5094/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Linda on kyllä kaunis 🤩 Ja kivan oloinen.

Vierailija
5095/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään uusista saman näköisistä mummoista. Taisivat olla Kaarina ja Sinikka.

Vierailija
5096/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soile ja Jorma herättävät intohimoja. Olivat aiemmin erialaisia, siis tuotanto pistää ulos nyt vain sen mitä haluaa. Uskon että heillä olisi enemmänkin sanottavaa. Sääli.

Mummoja arvostellaan, ovat mielestäni terveitä yksilöitä, mukavia kodikkaita ihmisiä. Tykkään.

Dalmatialaisten isukkien rapsutuksia, lässytykisä  ja haisteluja näytetään enemmän, tottakai.

Samoin hassaneiden.

Olen itse aikanaan ollut yhdessä Ylen jutussa, siinä tunteja kului, ja rahaakin. Lopputulos oli 15 minuuttia ohjelmaa,  kun se aikanaan ulos tuli. Toki me saimme videon ennakkoon, mutta sitä oli leikelty sitten somasti.

Lätsäpääpojat, tykkään heistä. Lätsällä tai ilman, mitä väliä. Itsekin laitan myssyn tai huivin päähän,  kun en jaksa ja viitsi väsätä tukkaa. Taitaa olla pojilla sama, mitä sitä aina geelillä väsäämään, kaikilla pojilla ei onneksi ole siili tai kalju. 

Lippalakkimiehet vaikuttavat hyvin mukavilta. Parasta aviomiesainesta.

Vierailija
5097/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sokea? Vai kenties Linda itse?

Vierailija
5098/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hän kaunis ja kivan oloinen. Nyt ne tamponit pois sieraimista. Narut näkyy.

Vierailija
5099/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Vierailija
5100/7980 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista ottaa lääkkeet <3

Kuinka paljon itse mätät lääkkeitä, kun ainoa viestisi on muistuttaa lääkkeistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi