Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7980)

Vierailija
4981/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe dalmatialaispariskuntaa kovinkaan viihdyttävänä. Toinen kommentoi nokkavasti asioita kuin tietäisikin paljon ja toinen vain koettaa tasoitella vieressä puheita. Ainoa mikä pariskunnassa viihdyttää, on nuo dalmikset.

Pappaporukkaa kaipaan takaisin <3

Vierailija
4982/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäen Simo ja Jani on mun suosikkeja sekä Oulun vanhemmat rouvat & Katariina ja Asta. Pappakerhoa minäkin kovasti kaipailisin takaisin! Ohjelmasta puuttuu nyt vanhempien miesten ääni kokonaan, mutta esim. nuoria naiskaveruksia on useita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4983/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon salaa ihastunut Riihimäen Janiin siitä Janista ja Simosta. Älykkyys ja nörttiys on niin seksikästä. On Simoki kiva!

Oon tässä myös miettinyt... kun pitkään ajattelin että nämä on ne kaksi hauskaa kaveria, mutta nykyään oon katsellut sitä vasemman puoleista myös vähän "sillä silmällä". Hah

Pakko kirjoittaa tähän etten voi ymmärtää his joku pitää Simosta ja Janista niin paljon. Minua eivät kyllä ulkonäöllisesti miellytä, eikä kyllä heidän juttunsakaan sen puoleen. Jännä, että niin moni tykkää. Itseä mieluummin ärsyttävät.

Prukan älyköt. Ehkä siksi joillekin vaikea ymmärtää.

Heillä on nokkelaa ja terävää sananvaihtoa.

Vierailija
4984/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tää kura jatkuu, hyvin olen vältellyt, olis paljo hienompi formaatti jos ihmiset oikeesti sanois mitä ne ajattelee, eikä jtn pliisua ja varotettu mitä ei saa sanoa. pistettäs kunnolla esiintyjiä ja ohjelmia lyttyyn, ekana oma formaatti.

Alkukausilla sanoivatkin, mutta alkoivat himmailla, kun lukivat näitä nettikeskusteluja. Eli tavallaan meidän syy.

Vierailija
4985/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jormalla ja Soilella oli hyvännäköisiä lohivoikkareita. Olis maistunut mullekin.

Joka jaksossa tarkkailen erikseen, että mitä syötävää Jormalla ja Soilella :D

Vierailija
4986/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari ja Kati: toinen on perinteinen blondi-hottis, mutta toisen habitusta on vaikea käsittää. Haluaisin ymmärtää, että MIKSI.

Vierailija
4987/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jormalla ja Soilella oli hyvännäköisiä lohivoikkareita. Olis maistunut mullekin.

Joka jaksossa tarkkailen erikseen, että mitä syötävää Jormalla ja Soilella :D

Sama täällä. Useimmiten näyttäisi olevan makeita herkkuja. Nuo lohivoileivät oli poikkeus. Ja hyvältä näytti.

Vierailija
4988/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koe dalmatialaispariskuntaa kovinkaan viihdyttävänä. Toinen kommentoi nokkavasti asioita kuin tietäisikin paljon ja toinen vain koettaa tasoitella vieressä puheita. Ainoa mikä pariskunnassa viihdyttää, on nuo dalmikset.

Ne on jotenkin aikuistunut. Ennen se toinen möläytteli enemmän mitä sattuu ja toisen ilmeet oli hauskoja, kun se epäuskoisena katso miesystäväänsä. Sai nauraa. Toivottavasti vielä joskus relaavat vähän.

Vierailija
4989/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari ja Kati: toinen on perinteinen blondi-hottis, mutta toisen habitusta on vaikea käsittää. Haluaisin ymmärtää, että MIKSI.

Mitä MIKSI? Hehän eivät olet pariskunta, jos siis sitä tässä tarkoitat. Lapsuudenystäviä ja naapureita, muistaakseni.

Vierailija
4990/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ei kasata uusia vanhempia äijiä sohvalle, jos entisiä ukkislaisia ei enää kiinnosta ja osa on jo kuollutkin? Ikääntyneitä naisia on jo aika monta.

Vierailija
4991/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä MIKSI? Hehän eivät olet pariskunta, jos siis sitä tässä tarkoitat. Lapsuudenystäviä ja naapureita, muistaakseni.

Ei ollut siitä kyse vaan ovat huomiota herättävästi toistensa täydellisiä vastakohtia. Kuitenkin julkisuudessa kerrotaan että olisivat olleet ystäviä lapsuudesta asti "kuin paita ja peppu" niin on erikoista että ovat silti kuin kahdesta eri kulttuurista.

Vierailija
4992/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä kun kaikki tuntuvat haluavan ohjelmasta pois kaikki sellaiset parit, joilla ei läppä lennä kuin stand up -koomikoilla konsanaan. Minusta ainakin on oikein kiva katsella vaikka Raijan liikuttumisia ja rauhallisia kommentteja (ja harmaata kissaa) muiden parien läpänheiton oheella. Eikös tässä ole tarkoituskin katsella erilaisia ihmisiä?

No joo mutta Raijaa riittöisi yksi jakso. Tylsät munmot eivät sano mitään! "Oijoi" ei riitä tv-viihteeksi. Tamperelaishevarit taas sanailevat absurdeja. Se viihdyttää. Astan ja kaverinsa woketus alkaa olla vähän performanssinoloista jo. Minäkin haluaisin nähdä oululaisen kivitalonaisen tukka auki, edes kerran. Miehensäkin on vaihtanut ulkonäköä kerta.

Jos se tiukka nuttura onkin perukki? Ja omaa tukkaa ei ole?

Vierailija
4993/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi siitä ukosta joka asuu tän tällätyn naisen kanssa, että löytyy tommosen miljoonataloon massia.

Toki Oulussa talojen hinnat ovat eri luokkaa kuin pääkaupunkiseudulla, mutta hieno talo joka tapauksessa ja heillä on molemmilla kunnon ammatit, miellyttävä perhe kaikin puolin.

https://www.airbnb.fi/rooms/29756602/photos?source_impression_id=p3_164…

On kyllä uskomattoman tylsä ja persoonaton sisustus. Mustaa, valkoista ja vihreää, vieläpä monesti limen vihreää. Hrrr.

Vierailija
4994/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi siitä ukosta joka asuu tän tällätyn naisen kanssa, että löytyy tommosen miljoonataloon massia.

Toki Oulussa talojen hinnat ovat eri luokkaa kuin pääkaupunkiseudulla, mutta hieno talo joka tapauksessa ja heillä on molemmilla kunnon ammatit, miellyttävä perhe kaikin puolin.

On kyllä uskomattoman tylsä ja persoonaton sisustus. Mustaa, valkoista ja vihreää, vieläpä monesti limen vihreää. Hrrr.

Tuo oli tuota noin 10 v. sitten. Kiiltovalkoista, mustaa, "piristeenä" hopeaa/kromia. Miksei kivitalokin voisi olla kodikas?

Vierailija
4995/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut siitä kyse vaan ovat huomiota herättävästi toistensa täydellisiä vastakohtia. Kuitenkin julkisuudessa kerrotaan että olisivat olleet ystäviä lapsuudesta asti "kuin paita ja peppu" niin on erikoista että ovat silti kuin kahdesta eri kulttuurista.

Joo, mä saan kyllä kiinni mitä tarkoitat. Usein ystävät on enempi saman tyylisiä mutta nämä on tunteneet lapsesta ja luonteet sitten kuitenkin käy yhteen vaikka muuten eivät ole saman tyyppisiä.

-eri

Vierailija
4996/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä näytä samalta ystävieni kanssa.

Vierailija
4997/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä kun kaikki tuntuvat haluavan ohjelmasta pois kaikki sellaiset parit, joilla ei läppä lennä kuin stand up -koomikoilla konsanaan. Minusta ainakin on oikein kiva katsella vaikka Raijan liikuttumisia ja rauhallisia kommentteja (ja harmaata kissaa) muiden parien läpänheiton oheella. Eikös tässä ole tarkoituskin katsella erilaisia ihmisiä?

No joo mutta Raijaa riittöisi yksi jakso. Tylsät munmot eivät sano mitään! "Oijoi" ei riitä tv-viihteeksi. Tamperelaishevarit taas sanailevat absurdeja. Se viihdyttää. Astan ja kaverinsa woketus alkaa olla vähän performanssinoloista jo. Minäkin haluaisin nähdä oululaisen kivitalonaisen tukka auki, edes kerran. Miehensäkin on vaihtanut ulkonäköä kerta.

Täysin samaa mieltä. Varsinkin nuo Asta ja Katariina tuntuvat kommentoivan kuin suoraan jostain käsikirjoituksesta.

Vierailija
4998/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas juuri koen tämän viihdyttävänä, heillä jotain sanottavaa. Mitä itse sanoisit? Kaikki katsovat TV:tä kotonaan, pitäisikö heidän olla hiljaa?

Vierailija
4999/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Sohvaperunoita vain näitten dalmatiankoirien takia. Dalmikset ovat parhaita - ihanat täpläturkit 🤗!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas juuri koen tämän viihdyttävänä, heillä jotain sanottavaa. Mitä itse sanoisit? Kaikki katsovat TV:tä kotonaan, pitäisikö heidän olla hiljaa?

Vierailija
5000/7980 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli tuota noin 10 v. sitten. Kiiltovalkoista, mustaa, "piristeenä" hopeaa/kromia. Miksei kivitalokin voisi olla kodikas?

Se nyt vaan on niin, että meillä kaikilla on eri maku, se, mikä joillekin on hirveää, on taas toisille kaunista ja tyylikästä, jokainen sisustaa omien mieltymystensä mukaan.