Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7906)
Simo ja Jani, heidän keskinäinen sanailu on parasta. Nauran heidän heitoilleen eniten 😁
Eiks Mihret ookkin iloinen ihminen!
Miakos kirjoitti:
Ida oli minusta kaunein nainen missään ikinä, miten tuollaisen saattoi jättää ohjelmasta?
Vaikka olen nainen, olen samaa mieltä. Mutta tuskin heitä "jätettiin ohjelmasta", vaan varmaan oli muita kiireitä, tai ei tahdo olla koko kansan tuntema teeveekasvo.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia muita saa arvostella mutta jos kirjoittaa lapsesta niin heti poistetaan?
Kummallista toimintaa.
Ruusa pois ja piste.
Sairasta arvostella lasta, tässä on kirjoittajalla nyt jokin ongelma.
Haluaisin ihan mielenkiinnosta tietää, minkälaiset ihmiset täällä kirjoittelevat anonyymeina todella myrkyllisesti muista ihmisistä. Millainen ihminen istahtaa tietokoneen äärelle ja ajattelee, että nytpä voisin mennä oikein purkamaan oman pahan oloni haukkumalla jonkun tv-kasvon meikkiä, painoa, käyttäytymistä tai vaikkapa lapsia, vaikka en näitä tunne? Olisi todella mielenkiintoista tietää, kuka käyttää näin aikansa ja miksi. Surullista se ainakin on. Mukavaa syksyä kaikille, koettakaa löytää elämäänne jotain innostavaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ihan mielenkiinnosta tietää, minkälaiset ihmiset täällä kirjoittelevat anonyymeina todella myrkyllisesti muista ihmisistä. Millainen ihminen istahtaa tietokoneen äärelle ja ajattelee, että nytpä voisin mennä oikein purkamaan oman pahan oloni haukkumalla jonkun tv-kasvon meikkiä, painoa, käyttäytymistä tai vaikkapa lapsia, vaikka en näitä tunne? Olisi todella mielenkiintoista tietää, kuka käyttää näin aikansa ja miksi. Surullista se ainakin on. Mukavaa syksyä kaikille, koettakaa löytää elämäänne jotain innostavaa tekemistä.
Saamaa tulin kommentoimaan.
Minä en ymmärrä myöskään, miksi pitää mennä henkilökohtaiseksi.
Julkkikset voivat ehkä varautua savustamiseen,
mutta sohvaperunoissa on tavis ihmisiä.
Ilkeä kirjoittelu karkoittaa myös tämän palstan lukemista. Tulee vain pahamieli selattuani palstaa, katselen mielummin itse TV tä.
Ja minusta on ollut kiva seurata varsinkin lasten kasvua, kuinka aika kuluukaan.
Pääasiallisesti olen saanut vinkkejä ohjelmasta, joita kannattaa katsoa / tai ei ainakaan katso.
Hevipariskunta on nykyisin hauska! Magneettimaalia käteen ja junan kylkeen kiinni nauratti itseäkin 😅
Robert ja Tomppa ryystämään roseeta ruudun ulkopuolelle kiitos. Eivät tuo mitään ohjelmaan. Janin ja Simon tapetin väri on muuttunut, vaikka kuosi sama.
Kai kommunisti on sitä mieltä että sohvalla istuminen ja sen kuvaaminen on työtä ??
Mitä mieltä venäläisestä säiliö junavaunuista Keravalla mikä kaasutus niissä on ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia muita saa arvostella mutta jos kirjoittaa lapsesta niin heti poistetaan?
Kummallista toimintaa.
Ruusa pois ja piste.Sairasta arvostella lasta, tässä on kirjoittajalla nyt jokin ongelma.
ruusa on aivan ihana ja noin pieneksi tilanne taju hyvin kohdallaan
Uusilla kestää hetki päästä vauhtiin ja esim hevipari on nyt noussut hyvin tällä kaudella. Ehkä kestää rentoutus kameran edessä. Omat suosikkini ovat Simo ja Jani. Tuovat mieleen humanistiopiskelukaverini ja aivan loistava huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Hevipariskunta on nykyisin hauska! Magneettimaalia käteen ja junan kylkeen kiinni nauratti itseäkin 😅
Joo ne on parempia kuin viime kaudella, varmaan enemmän omia itsejään.
Mutta eivät ole pariskunta :D
Uudella naisparilla ei ole oikein mitään annettavaa ohjelmalle. Klooniperhe on edelleen tylsä. Mummokaksikko on myös ihan boring.
Onhan niitä kaikenlaisia hulluja, jenkeissäkin paljon ihmisiä, jotka käyttävät koko elämänsä jonkun julkkiksen kiusaamiseen. Persoonallisuushäiriö. Sen takia en vanhempana antaisi suostumustani lapseni kuvien tai tallenteiden jakamiseen. Lapsi on liian pieni päättääkseen itse koko loppuelämästään, mitä julkisuuden seuraukset voivat pahimmillaan olla. Lapsi ei ymmärrä julkisuutta ja sen pimeitä puolia. Jos jotakin ikävää tulee, lapsi on ymmärtämättään joutunut tilanteeseen. Sohvaperunat näin kuitenkin tekevät, koska ovat untuvikkoja, mutta eniten julkisuudessa olleet, kokeneet julkisuuden henkilöt pitävät omat lapsensa tarkasti pois julkisuudesta. He tietävät, mitä se voi olla, ja siitä on turha täällä kenenkään opettaa, että se on ilkeää, niin sen on tarkoitus ollakin. Sen on tarkoituskin satuttaa, ehkä. Älkää siis viekö lapsianne julkisuuteen. Se voi olla tuhoisaa heille. Nämä jutut säilyvät ikuisuuden. Miettikää vähän.
Olet varmasti oikeassa julkisuuden haitoista puhuessasi, mutta kyllä vastuun pitäisi tässäkin asiassa olla kiusaajalla. Näillä lastenhaukkujilla ei ole kaikki hyvin ja sen ymmärrän (ja heitä jopa säälin), mutta kyllä heidän pitäisi tämä toiminta lopettaa, eikä Sohvisten omaansa.
Onko mulle tullut kiintiö täyteen vai onko sohvaperunat jokseenkin tylsempiä kuin ennen? Enää ei tunnu naurattavan.
Vierailija kirjoitti:
Onko mulle tullut kiintiö täyteen vai onko sohvaperunat jokseenkin tylsempiä kuin ennen? Enää ei tunnu naurattavan.
Minä ainakin olen kyllästynyt Sohviksiin. Joskus aina vilkaisen, mutta ei huvita enää katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole naurattanut ikinä tuo ohjelma, siinä on liian paljon mukahauskoja tyhjännaurajia.
Jorma harrrastaa metsästystä, kalastusta ja marjastusta ja tehnyt elämäntyönsä poliisina, niin ei kai hänen nyt enää tarvitse alkaa harrastaa mitään crossfitiä. Eiköhän kyse ole enemmän syömistottumuksista. Itsekin ihmettelin pakastimien määrää, että kuka sen kaiken syö. Ja Soilen leipomukset ovat varmasti hyviä.
Onhan Jorma terveemmän näköinen nykyään. Eikä häntä edelleenkään pakoteta telkkariin. Edelleen Jorman ja Soilen ärtyneen oloinen sanailu on heidän oma tyylinsä ja sisältää paljon enemmän huumoria ja kiintymystä kuin jotkut ymmärtävät.