Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
4261/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt tehdä sohvia keskustelusta rokotekeskusrelua, niitä on muutenkin riittävästi. Minut on rokotettu monta kertaa elämässäni, sikainfluenssarokotuksenkin sain ja tässä vaan porskutan.

Tosta reidestä. Voin kuvitella että se on Mihretiltä jonkunlainen statement, enemmän samasta taustasta tuleville kuin suomalaisille. Mihrethän on elänyt lapsuutensa Somaliassa ja uskon että hän on kulkenut pitkän tien siihen että voi näyttää reittä Suomen televisiossa. Jos hän nököttäisi kaavussa niin ette sittenkään olisi tyytyväisiä.

Somaliassa? Eikös hänellä ole yhteydet Etiopiaan? Ja kovin on nuori, että taitaapi olla kuitenkin elämänsä täällä Suomessa eniten asunut.

Vierailija
4262/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden reisi on liikaa näytillä…

Ja nauraa räkättää liikaa, lähinnä omille kommenteilleen.

Ihan kuin olisivat olleet vähän tuiterissa... ehkä siitä käkätys?

Loistokotoutuja, onko töissäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4263/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yllättävä oli Soilen reaktio rokotuksiin. Vähän jopa mietin laukooko hän tuollaisia tuttuihinsa joita ei ole rokotettu.

Raskauden takia itse en ole rokotusta ottanut.

Älkää pliis pilatko tätä ketjua rokotusvastaisella öyhötyksellä! Koko ohjelman pointtihan on siinä, että katsotaan ja kuullaan, mitä tavikset on mieltä milloinkin mistä asiasta. Mielestäni todella kestämätön ajatus, että tällaisessa formaatissa pitäisi jotenkin sensuroida omia kommenttejaan, ettei kukaan vaan pahoita mieltään. 

Minun ymmärtääkseni myös raskaana oleville on suositeltu rokotusta, mutta en ota siihen enempää kantaa, kun en tosiaan tiedä. Mä olen katsonut Sohviksia alusta asti ja jotenkin on sellainen mielikuva, että Soile oli joku terveydenhuollon ammattilainen (ja miehensä eläkkeelle jäänyt poliisi). Aika monet terveydenhoidon ammattilaiset jakaa Soilen ajatuksen.

Miten mä muistelisin että Soile oli ennen eläkkeelle jäämistä joku toimihenkilö rajavartiostossa. Mutta totta on että useimmat lääkärit ja terveydenhuollon ammattilaiset suosittelevat rokotusta. Se siitä.

Useimmat, eivät suinkaan kaikki.

Vierailija
4264/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt tehdä sohvia keskustelusta rokotekeskusrelua, niitä on muutenkin riittävästi. Minut on rokotettu monta kertaa elämässäni, sikainfluenssarokotuksenkin sain ja tässä vaan porskutan.

Tosta reidestä. Voin kuvitella että se on Mihretiltä jonkunlainen statement, enemmän samasta taustasta tuleville kuin suomalaisille. Mihrethän on elänyt lapsuutensa Somaliassa ja uskon että hän on kulkenut pitkän tien siihen että voi näyttää reittä Suomen televisiossa. Jos hän nököttäisi kaavussa niin ette sittenkään olisi tyytyväisiä.

Somaliassa? Eikös hänellä ole yhteydet Etiopiaan? Ja kovin on nuori, että taitaapi olla kuitenkin elämänsä täällä Suomessa eniten asunut.

No joka tapauksessa on kertonut käyneensä koulua Afrikassa ja puheesta kuulee että ei ole syntyperäinen suomalainen. Ja puheista on saanut ymmärtää että muslimitausta.

Jos on nyt kolmekymppinen ja muuttanut esim. kymmenvuotiaana Suomeen niin on elänyt suurimman osan elämästään Suomessa. Sukulaiset kuitenkin muualta.

Vierailija
4265/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sietää sitä reisi-muijaa, olisivat pistäneet sen parin pois.

Mä tykkään heistä kovasti, mutta en kyllä eilisestä jaksosta ihan tajunnut mikä se reisi-idea oikein oli

Makaa muutenkin kaikissa kuvissa vaakatasossa.

Vierailija
4266/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat. Veivätkö sinun työpaikkasi?

Vierailija
4267/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat. Veivätkö sinun työpaikkasi?

Eivät,  tein 40-vuoden uran ja olen ansaitulla eläkkeellä.

Vierailija
4268/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että Remppa vai muutto oli jätetty pois jaksosta ja on vain Areenassa klippinä. Oli kuitenkin hauskinta kommentointia tässä ekassa jaksossa. Huvitti kyllä kun Soilekin tällä kertaa voivotteli maajussia ”ukkoriepuna”, vaikka yleensä pyörittelee silmiään Jormalle joka samaa termiä käyttää :D

Uusista potuista en vielä oikein osaa sanoa mitään. Useimmathan on alkuun vähän jäykkiä, mutta ajan myötä rentoutuvat ja sieltä voi paljastua hauskojakin tyyppejä.

Vierailija
4269/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä vähän jo härskimmän puolelle tuo reisigate. Hyvä ettei bimbanderos vilkkunut. Ehkä olivat ottaneet vähän neuvoa antavaa ja siksi oli "rennompi meininki".

Mua ärsytti ne pöydällä tönöttävät ja riehuvat kissat. Koirat jees, mutta taas vahvistui mielipide, että ei ikinä kissoja.

Terve Teemu Mäki.

Vierailija
4270/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että Remppa vai muutto oli jätetty pois jaksosta ja on vain Areenassa klippinä. Oli kuitenkin hauskinta kommentointia tässä ekassa jaksossa. Huvitti kyllä kun Soilekin tällä kertaa voivotteli maajussia ”ukkoriepuna”, vaikka yleensä pyörittelee silmiään Jormalle joka samaa termiä käyttää :D

Uusista potuista en vielä oikein osaa sanoa mitään. Useimmathan on alkuun vähän jäykkiä, mutta ajan myötä rentoutuvat ja sieltä voi paljastua hauskojakin tyyppejä.

Niitä uusia nuoria naisia näytettiin vasta vähän. Uusissa vanhoissa naisissa teki vaikutuksen se että ovat olleet ystäviä 60 vuotta. Varmaan kommentoivat aika vapaasti toistensa seurassa.

Vierailija
4271/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei katsotaan tv.stä, kun toiset katsoo tv.tä. Tulee mieleen ikävystyttävät kyläilyajat, kun piti nököttää kylässä olohuoneessa nätit vaatteet päällä ja kuunnella samassa huoneessa olevien kommentteja tv-ohjelmista ja välillä mulkoilin kommentoijia. Joo ehdoton ei tälle ohjelmalle. Ajanhaaskausta. Onko suomalaiset tosiaan näin tylsämielisiä?

Vierailija
4272/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei katsotaan tv.stä, kun toiset katsoo tv.tä. Tulee mieleen ikävystyttävät kyläilyajat, kun piti nököttää kylässä olohuoneessa nätit vaatteet päällä ja kuunnella samassa huoneessa olevien kommentteja tv-ohjelmista ja välillä mulkoilin kommentoijia. Joo ehdoton ei tälle ohjelmalle. Ajanhaaskausta. Onko suomalaiset tosiaan näin tylsämielisiä?

Tempparit ja love islandit ne ovatkin hyvää viihdettä. Tai loputtomat musiikkiohjelmat. En tajua miksi niitä tehdään? Jokaisella on mahdollisuus kuunnella mitä musiikkia haluaa, miksi sitä pitää tuputtaa telkkarista koko ajan?

Minä olen kiinnostunut tavallisista oikeista ihmisistä. Kiva kuulla erilaisia ajatuksia. En myöskään katso telkkarista juuri muuta kuin sohvikset, se on hyvä katsaus tv-tarjontaan. Joitain ohjelmia olen katsonut sen jälkeen kun olen kiinnostunut niistä sohvisten perusteella. Nämä tempparit ja vastaavat tiedän olla katsomatta.

Vierailija
4273/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisihommasta vielä, että monethan laittaa tyynyjä tai shaalia vähän näkösuojaksi, ettei ihan perille asti näy.

Tekonauru ja -käkätys on tylsää.

Vierailija
4274/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa reiden näkyä

Kaunis nainen

Vierailija
4275/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Simo kun olit tarponut dyynien yli. Pitää laittaa palautetta Yyteriin että reitit rannalle on viitoitettava paremmin. Osa dyyneistä on suojeltua aluetta.

Vierailija
4276/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielummin mä katson nuoren naisen kaunista reittä kuin vaikkapa vanhan ja pullavan miehen epäesteettistä reittä.

Vierailija
4277/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei mukana ollut Ensitreffit alttarilla -ohjelmaa, siinä oli juuri mehevä jakso, josta olisi riittänyt kommentoitavaa.

Onko muuten Sohvisten syyskausi alkanut nyt tavallista myöhemmin? Kun tuntuu, että aiemmilla kausilla on ruodittu Ensitreffien hääjaksoja, jotka tulee jo aiemmin syyskuussa.

Vierailija
4278/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, ettei mukana ollut Ensitreffit alttarilla -ohjelmaa, siinä oli juuri mehevä jakso, josta olisi riittänyt kommentoitavaa.

Onko muuten Sohvisten syyskausi alkanut nyt tavallista myöhemmin? Kun tuntuu, että aiemmilla kausilla on ruodittu Ensitreffien hääjaksoja, jotka tulee jo aiemmin syyskuussa.

On. Parina viime vuonna syksyn tuotantokausi on alkanut jo syyskuun alussa.

Vierailija
4279/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran sanoi, että mehän ollaan lastenkotilapsia. Muuta ei selittänyt, eikä kertonut.

Vierailija
4280/7902 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran sanoi, että mehän ollaan lastenkotilapsia. Muuta ei selittänyt, eikä kertonut.

Jep, muistan tämän itsekin. Kaikkea hyvää heille.