Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7980)

Vierailija
4241/7980 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soile on aina ollut niin ihana. Olisiko rokote aiheuttanut vähän äreyttä:)

Vierailija
4242/7980 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden reisi on liikaa näytillä…

Ja nauraa räkättää liikaa, lähinnä omille kommenteilleen.

Miksihän tätä paria näytettiin kaikkein eniten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4243/7980 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vilautellut vaan reisi oli näytillä jatkuvasti ylös asti. Oikein esitellen. Useampaa ohjelmaa katsellessa. Siis kuin ohjelma olisi ollut Sohvareisi.

Vierailija
4244/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ihana Sohvis alkoi taas!

Tulin niiiiiin hyvälle tuulelle ohjelmaa katsoessa.

Kiitos Sohvaperunat!

Vierailija
4245/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunoita tehdään, koska siitä syntyy halpaa viihdettä. Ammattitaidottomille taviksille ei tarvitse maksaa kunnon liksaa. Tuottajat hekottelevat koko tyhmän konseptin menestykselle. Ala-arvoisinta kräppiä mitä on. Sitä tekevät ovat kyynisimpiä ihmisiä koko mediassa, ja se on saavutus.

Vierailija
4246/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynikus kirjoitti:

Sohvaperunoita tehdään, koska siitä syntyy halpaa viihdettä. Ammattitaidottomille taviksille ei tarvitse maksaa kunnon liksaa. Tuottajat hekottelevat koko tyhmän konseptin menestykselle. Ala-arvoisinta kräppiä mitä on. Sitä tekevät ovat kyynisimpiä ihmisiä koko mediassa, ja se on saavutus.

Minusta Sohvaperunat hakkaa Putouksen, kotimaiset stand-up -koomikot ym. viihteen kuus-nolla. Paljon oivaltavampia ja huvittavampia kommentteja ja reaktioita tulee taviksilta kuin viihdealan ammattilaisilta. Esimekrkiksi Jani ja Simo voisivat sivutyönään ruveta vetämään kahden miehen stand-up -show'ta. Älyä ja rahkeita riittää paljon enemmän kuin tunnetuilla koomikoilla.

Vierailija
4247/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kerinnyt katsoa tämän päivän jaksoa, joten kuka siellä vilautteli?

kato areenalta,siellä se on

Vierailija
4248/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biletanssikurssi tumpeloille😂 Missä! Sinne…

Minä googlasin heti,v 2016 oli ollut!

Tosi hauska idea!

https://helao.fi/fi/kurssivinkkina-biletansseja-tumpeloille/

Vierailija
4249/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna ja Jari on myös jäänyt pois?

Jäivät jo aiemmin. Ja vähän sen poisjäänti-ilmoituksen jälkeen tuli tieto, että Sanna osallistuu Selvityjiin. Myös Oskun ja Juhanin Juhani osallistui aiemmin Selviytymiin ja kaverukset jäivät juuri silloin pois Sohvaperunoista.

Olihan Sanna ja JAri viimeksi ja se toinen sisaruspari

Vierailija
4250/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kynikus kirjoitti:

Minusta Sohvaperunat hakkaa Putouksen, kotimaiset stand-up -koomikot ym. viihteen kuus-nolla. Paljon oivaltavampia ja huvittavampia kommentteja ja reaktioita tulee taviksilta kuin viihdealan ammattilaisilta. Esimekrkiksi Jani ja Simo voisivat sivutyönään ruveta vetämään kahden miehen stand-up -show'ta. Älyä ja rahkeita riittää paljon enemmän kuin tunnetuilla koomikoilla.

Onko Simo se punkero tyhjännauraja?

Vierailija
4251/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää sitä reisi-muijaa, olisivat pistäneet sen parin pois. Uudet mummot oli tosi tylsiä, samoin se vitivalkoinen olkkari missä ne istuivat. Jorma näytti ruskettuneelta ja hoikistuneelta, oli suorastaan komea.

Vierailija
4252/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä porukka pyörii kirjoitti:

Onko ne sohvat varastettu jostain naapurista vai mistä ne on. Entä astiat ja kukat . Ainakin nelonen kanavan lavasteet on vähän ollut kyseenalaisia. Aiemmin siis.

Mitä horiset,ykkösen ohjelma on. Taidat olla väärän otsikon alla! Tää on Sohvis. Pitäskös sun olla jossain Huvila ja huussi tai remppa vai muutto tms?

Vierailija
4253/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemun ja Sallin poistuminen pettymys.

Vierailija
4254/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt tehdä sohvia keskustelusta rokotekeskusrelua, niitä on muutenkin riittävästi. Minut on rokotettu monta kertaa elämässäni, sikainfluenssarokotuksenkin sain ja tässä vaan porskutan.

Tosta reidestä. Voin kuvitella että se on Mihretiltä jonkunlainen statement, enemmän samasta taustasta tuleville kuin suomalaisille. Mihrethän on elänyt lapsuutensa Somaliassa ja uskon että hän on kulkenut pitkän tien siihen että voi näyttää reittä Suomen televisiossa. Jos hän nököttäisi kaavussa niin ette sittenkään olisi tyytyväisiä.

Luulen, että ei huomioinut hameen tms hilautuvan ylös tuossa asennossa. Mutta ei vaikuta ottavan itseään liian vakavasti, joten tuskin on moksiskaan. Tykkään heistä, heissä on virtaa vastapainoksi lakonisemmille perunoille!

Vierailija
4255/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin olisivat olleet vähän tuiterissa... ehkä siitä käkätys?

Vierailija
4256/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ranualaisia ei ollut :( Mä tykkäsin heistä kovasti. Äitini eläessä aina kommentoitiin yhdessä ohjelmia, jos ei katsottu yhdessä niin soitettiinkin ja ruodittiin ohjelmaa :D

Minkä ikäiseksi arvioisitte Eijaa ? En oikein osannut muodostaa  kuvaa. Näytti nuorelta, mutta vaikutti aikuiselta. 

Vierailija
4257/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sietää sitä reisi-muijaa, olisivat pistäneet sen parin pois.

Mä tykkään heistä kovasti, mutta en kyllä eilisestä jaksosta ihan tajunnut mikä se reisi-idea oikein oli

Vierailija
4258/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sietää sitä reisi-muijaa, olisivat pistäneet sen parin pois.

Mä tykkään heistä kovasti, mutta en kyllä eilisestä jaksosta ihan tajunnut mikä se reisi-idea oikein oli

Pinja on saanut kilpailijan!

Vierailija
4259/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbanderos melkein vilkkui niillä tanssii Tähtien kanssa kilpailijoillakin. Mut joo, jos on lyhyehkö ja melko tyköistuva mekko niin se nousee istuessa. Huom. Mihret istui samassa asennossa myös farkut jalassa, eli hän varmaan vaan tykkää olla siinä asennossa. Tanjakin muutti vaatetustaan kun sai palautetta paljaista reisistä. Ei sitä varmaan itse tajua että alaraajat ovat lähimpänä katsojaa ja näyttävät suhteettoman isoilta jos ne asettaa etualalle.

Vierailija
4260/7980 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yllättävä oli Soilen reaktio rokotuksiin. Vähän jopa mietin laukooko hän tuollaisia tuttuihinsa joita ei ole rokotettu.

Raskauden takia itse en ole rokotusta ottanut.

Älkää pliis pilatko tätä ketjua rokotusvastaisella öyhötyksellä! Koko ohjelman pointtihan on siinä, että katsotaan ja kuullaan, mitä tavikset on mieltä milloinkin mistä asiasta. Mielestäni todella kestämätön ajatus, että tällaisessa formaatissa pitäisi jotenkin sensuroida omia kommenttejaan, ettei kukaan vaan pahoita mieltään. 

Minun ymmärtääkseni myös raskaana oleville on suositeltu rokotusta, mutta en ota siihen enempää kantaa, kun en tosiaan tiedä. Mä olen katsonut Sohviksia alusta asti ja jotenkin on sellainen mielikuva, että Soile oli joku terveydenhuollon ammattilainen (ja miehensä eläkkeelle jäänyt poliisi). Aika monet terveydenhoidon ammattilaiset jakaa Soilen ajatuksen.

Rokotusvastainen öyhötys? Tässä sananvapauden maassa tukitaan suita, määrätyistä aheistä ei saa sanoa sanaakaan, jos sanoo piikki, on heti piikin nokassa.