Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
4301/7902 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Nelli ja Iida enää oo tässä?! :(

Eivät. Jospa pitävät taukoa ja tulevat sitten taas seuraavalla kaudella mukaan.

Vierailija
4302/7902 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Nelli ja Iida enää oo tässä?! :(

Oon törmännyt olempiin useita kertoja. Taitavat asua jossain lähistöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4303/7902 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusien "jäykkyys" johtuu todennäköisesti jännityksestä ja tottumattomuudesta kuvausryhmään. Olihan esim. Tampereen Santeri alussa aika eleetön ja nyt sutkauttelee tämän tästä kuin kameroita ei olisikaan. Sekään ei sitten ole joidenkin mielestä hyvä, jos jotkut ovat "liian" äänekkäitä ja eläväisiä, koska se sitten on sitä kuuluisaa esittämistä. Jotkut vaikuttavat ärsyyntyvän kaikesta, mitä Sohvikset tekevät/sanovat tai jättävät tekemättä/sanomatta. No, kunhan tähän keskusteluun ei enää tulisi niitä viime kevään mauttomia ja asiattomia työpaikkakiusaaja-/autistikommentteja, niin erilaiset mielipiteet olkoot oikein sallittuja.

Vierailija
4304/7902 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi yksi jalka saada näin paljon pahaa mieltä aikaan! Antaa heidän rötköttää miten haluavat parempi niin kuin että istuisivat p*skanjäykkinä. Kaikki lempparit on jääneet pois enkä ymmärrä miten Asta ja Katariina edelleen keikkuu tuolla kun ei heillä ole mistään omia mielipiteitä.

Vierailija
4305/7902 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei katsotaan tv.stä, kun toiset katsoo tv.tä. Tulee mieleen ikävystyttävät kyläilyajat, kun piti nököttää kylässä olohuoneessa nätit vaatteet päällä ja kuunnella samassa huoneessa olevien kommentteja tv-ohjelmista ja välillä mulkoilin kommentoijia. Joo ehdoton ei tälle ohjelmalle. Ajanhaaskausta. Onko suomalaiset tosiaan näin tylsämielisiä?

Tempparit ja love islandit ne ovatkin hyvää viihdettä. Tai loputtomat musiikkiohjelmat. En tajua miksi niitä tehdään? Jokaisella on mahdollisuus kuunnella mitä musiikkia haluaa, miksi sitä pitää tuputtaa telkkarista koko ajan?

Minä olen kiinnostunut tavallisista oikeista ihmisistä. Kiva kuulla erilaisia ajatuksia. En myöskään katso telkkarista juuri muuta kuin sohvikset, se on hyvä katsaus tv-tarjontaan. Joitain ohjelmia olen katsonut sen jälkeen kun olen kiinnostunut niistä sohvisten perusteella. Nämä tempparit ja vastaavat tiedän olla katsomatta.

Samaa mieltä. Näkee hyvin mitä teeveestä suunnilleen tulee ja mikä voisi kiinnostaa itseäkin. Kiva nähdä ihan tavallisia ihmisiä teeveessä kommentoimassa. Hauskoja ihmisiä ovat löytäneet ja riittävän erilaisia.

Vierailija
4306/7902 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta että uudet varmaan vielä vähän jäykistelevät. Tosiaan Santeri ja Katja olivat minusta aluksi tylsiä mutta nykyään rentoja ja hauskoja. Eikä mun mielestäni ohjelman idea olekaan se että kaikki sutkauttelevat koko ajan jotain hassun hauskaa, vaan se että näytetään ihmisten reaktioita ja ajatuksia ohjelmista.

Ja olen muuten Pinjan kanssa samaa mieltä siitä että jos sikatilan pito ei ole kannattava bisnes niin pitää keksiä joku muu elinkeino.

Tai sitten niinkuin joku sanoi, olikohan Mika ja Omar, niin pitää nostaa hintaa kunnolla.

Vierailija
4307/7902 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävin ohjelma ikinä. Tyhjäpäille suunnattu. Luen mieluummin sivistävää kirjallisuutta.

Sinulla on siihen täysi oikeus. Ei kiinnosta.

Vierailija
4308/7902 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävin ohjelma ikinä. Tyhjäpäille suunnattu. Luen mieluummin sivistävää kirjallisuutta.

Mitä sä täällä teet? Lukemaan siitä.

Vierailija
4309/7902 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään lukea venäläisiä klassikoita (mm. Dostojevski ja Bulgakov). Tykkään myös katsoa joka perjantai klo 21 Sohvikset. Näinkin voi elää.

Vierailija
4310/7902 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uudet eivät oikein innosta.

Entisissäkin muutama turhalle nauraja. Kuulostaa teennäiselle monen kohdalla.

Harmi kun Sanna ja Jari eivät ole enää.

Teemu ja siskonsa, oliko Salli vai mikä, he olivat hauskoja myös.

Vierailija
4311/7902 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynikus kirjoitti:

Sohvaperunoita tehdään, koska siitä syntyy halpaa viihdettä. Ammattitaidottomille taviksille ei tarvitse maksaa kunnon liksaa. Tuottajat hekottelevat koko tyhmän konseptin menestykselle. Ala-arvoisinta kräppiä mitä on. Sitä tekevät ovat kyynisimpiä ihmisiä koko mediassa, ja se on saavutus.

Tähän kategoriaan et voi liittää pelkästään Sohviksia. Suurin osa Suomen television tarjonnasta on halvalla tehtyä realityä, jossa on juuri niitä ”ammattitaidottomia taviksia.” Jos ne niin ärsyttävät, voit lopettaa Suomen kanavien katsomisen lähes kokonaan. Veikkaan, että Sohvaperunoiden suosio perustuu ainakin osittain siihen, että on hyväntahtoinen ohjelma eikä tee sarjan henkilöistä pahantahtoista ivaa.

Vierailija
4312/7902 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaterina

Vierailija
4313/7902 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei naurattanut kun naureskelivat Peter Nygård - ohjelmalle. Ja mitä sitten vaikka kyseessä on Seiska, ei hekään saa mitä tahansa keksiä ja kirjoitella. Sitäpaitsi Seiskahan oli ensin ns. Nygårdin puolella.

Kannattaa katsoa kaikki jaksot ja myöskin se juuri töllöstä tullut amerikkalainen (vai kanadalainen..?) sarja liittyen häneen. Niin karmeita juttuja että menee kylmät väreet eikä jää epäilyksiä totuudesta.

Jokainen joka noille pystyy nauramaan, on itsekin vinksahtanut.

Vierailija
4314/7902 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja Sohviksia on jäänyt kerralla liikaa pois. Kestää taas aikansa tottua näihin uusiin.

Vierailija
4315/7902 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ohjelma.

Ei pelkästään sohviksien vuoksi, vaan olen saanut tätä vinkkejä mitä ohjelmia en katso jatkossakaan,

tai minkä ohjelman haluan nähdä itsekin.

Kiitos areenan , ruudun, ja c more/mtv palvelu.

Se mikä hieman ( häiritsee) on , että tästäkin ohjelmasta on tullut pikkujulkkiksia.

Esim selviytyjiin.

Rovaniemen aikuinen aviopari on suosikkini Soile ja hänen miehensä.

Vierailija
4316/7902 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva-foorumi sivistävää kirjallisuutta*?

Vierailija
4317/7902 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei naurattanut kun naureskelivat Peter Nygård - ohjelmalle. Ja mitä sitten vaikka kyseessä on Seiska, ei hekään saa mitä tahansa keksiä ja kirjoitella. Sitäpaitsi Seiskahan oli ensin ns. Nygårdin puolella.

Kannattaa katsoa kaikki jaksot ja myöskin se juuri töllöstä tullut amerikkalainen (vai kanadalainen..?) sarja liittyen häneen. Niin karmeita juttuja että menee kylmät väreet eikä jää epäilyksiä totuudesta.

No joo, selvästi ei tunnettu koko tarinaa ja nähty vain tuo eka osa. Sen toisen dokkarin myös katsoneena ajattelee ehkä vähän eri tavalla ko. herrasta, noi kai luulee että kyse vaan jostain ahdistelusta perinteisin menoin. Saa nähdä tuleeko tässä suomiversiossa ilmi niitä ihan sairaimpia juttuja.

Vierailija
4318/7902 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään lukea venäläisiä klassikoita (mm. Dostojevski ja Bulgakov). Tykkään myös katsoa joka perjantai klo 21 Sohvikset. Näinkin voi elää.

Juu ei. Jos kerran oot kattonu vaikka tempparit niin kyllä se on tyhmistänyt niin ettei vauvapalstaa vaikeampi kirjallisuus mene jakeluun.

Vierailija
4319/7902 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dokkarissa alkuun kovin hepposesti esittävät faktojaan ja sitähän moni kritisoi. Jos kerran Aira sanoo, että piitör on hyvä tyyppi vähän kuin veli, niin eihän se sitten ole mitään pahaa voinut tehdä. Tulihan siellä sitten joltain soraääni, että onhan sarjamurhaajillakin läheisiä.

Lisäksi Seiskan toimittaja väritti ääneen sitä juttua kummasti, sillehän moni nauro, että tuon perusteellako pitäisi tuomio tulla.

Noin rankoista syytteistä, pitää olla kunnon todisteitakin.

Vierailija
4320/7902 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne ottaa noi lavasteet ???