Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Onneksi aihe nousi uudestaan pintaan, ohjelmaa on tullut katsottua edellisinä kausina. Yksi sohvaperuna asioi samassa paikallismarketissa kuin minäkin, olen siis melkein sukua julkkikselle!
En itse uskaltaisi ikinä osallistua mihinkään ohjelmaan joka altistaisi minut satojentuhansien ihmisten mölinälle, enkä myöskään halua itse kritisoida ketään joka näin viattomassa ohjelmassa esiintyy. Suosikkini tähänastisilta kausilta ovat olleet Nelli & Iida, Jorma & Soile, Marja & Erja, Jarno & Perttu, Tanja ja Sannis ja itselleni yllätyksenä Juhani & Osku, henk. koht. tuntemani jääkiekkoihmiset kun eivät varmaan osaisi käyttäytyä noinkaan hyvin.
Ovatko ne teennäiset merkkitietoiset isä ja poika vielä mukana? Riihimäen tyttötrio olis joutanut pois. Kunpa Tanja ja Sannis näkyisi vaikka on tainnut perheenlisäystä tulla.
Voi, ranualaiset takaisin. Ihana äiti-tytär -pari kaikessa esittämättömyydessään. Talon ulkokuvakin aina niin tunnelmallinen.
Äiti-Ranuan kommentit mainioita.
Onko ne sohvat varastettu jostain naapurista vai mistä ne on. Entä astiat ja kukat . Ainakin nelonen kanavan lavasteet on vähän ollut kyseenalaisia. Aiemmin siis.
Ainoo mukava asia koko ohjelmassa oli vanhat ukot ja dalmatialaiset koirat .
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ne teennäiset merkkitietoiset isä ja poika vielä mukana? Riihimäen tyttötrio olis joutanut pois. Kunpa Tanja ja Sannis näkyisi vaikka on tainnut perheenlisäystä tulla.
Kaikki noista on edelleen mukana. Se selviää siitä tännekin linkatusta uutisesta, jossa lueteltiin kaikki syksyn sohvaperunat.
Mä olen tosi pettynyt siihen, että hajuton ja mauton klooniperhe on edelleen mukana. Ne ei anna ohjelmalle yhtään mitään viihdearvoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tosi pettynyt siihen, että hajuton ja mauton klooniperhe on edelleen mukana. Ne ei anna ohjelmalle yhtään mitään viihdearvoa.
Minäkin yllätyin että yhä roikkuvat mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin yllätyin että yhä roikkuvat mukana.
Samaistun klooniperheeseen. Itsekin kommentoisin samoin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Soilesta ja miehestään. Miehen puhe epäselvää mökellystä. Tylyn oloisia. Ja syövät koko ajan.
Jorma ja Soile on itselleni ylivoimasti ykköspari sohvaperunoissa ja koko ohjelman sydän. Sitten kun he lopettavat, se on valtava menetys.
Jorma ja Soile tuovat minulle, pohjoisessa kasvaneelle, mieleen omat rakastavat ja lupsakkaat vanhempani (joilta ei keskinäinen huumorinheitto puutu) ja monet muut sukulaiseni ja tuttavani. Minusta on mielenkiintoista katsoa mitä herkkuja Soile on leiponut ja tv:n ääressä on mukava syödä, kun ovat jo valmiiksi keittiössä. En näe heissä mitään tylyä. Jormahan heittää kommenttejaan vekkuli ilme kasvoillaan, kieli poskessa. Soile antaa samalla mitalla takaisin. Ehkä et vain ymmärrä pohjois-suomalaisten elekieltä, jos koet heidät tylyinä? Mulle tulee Jormasta ja Soilesta aina valtavan hyvä mieli.
En pidä Jorman naljailusta. Aivan selvästi Soile monesti oikeasti pahastuu. Hirveää, jos pariskunnan vuorovaikutus on yleensäkin tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tykkään heistä, tyttärillä on ihan hauskoja juttuja. Vanhemmat saavat moitteita siitä, kun ovat enimmäkseen hiljaa, mutta eihän viisi ihmistä voi oikein päällekkäinkään huutaa.
Sanna ja Pinja ovat hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Poissa ovat siis ainakin Salli ja Teemu, Iida ja Nelli sekä ranualaiset.
Kovia menetyksiä kaikki.
Ketkä ihmeen Ranualaiset, ai just se tyylikäs nainen ja sit hänen miehensä? Höh, jos jäävät pois.
Kuvassa ei myöskään näy niitä ihania vanhempia tätejä, mitkä nimensä nyt olivatkaan, heistä tykkäsin ja heihin samaistuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poissa ovat siis ainakin Salli ja Teemu, Iida ja Nelli sekä ranualaiset.
Kovia menetyksiä kaikki.
Ketkä ihmeen Ranualaiset, ai just se tyylikäs nainen ja sit hänen miehensä? Höh, jos jäävät pois.
Kuvassa ei myöskään näy niitä ihania vanhempia tätejä, mitkä nimensä nyt olivatkaan, heistä tykkäsin ja heihin samaistuin.
Ranualaiset = Marja-äiti ja tytär Eija
Ketähän tarkoitat vanhemmilla tädeillä? Eila ja Minna ovat mukana, samoin Iiris ja Monna
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/65c533fc-f22c-42db-b366-b265ef3…
Onnea Tanjalle pienestä tyttövauvasta.❤️
nyt löytyy areenasta viime kauden parhaat palat
Näillä on välillä ihan hauskoja juttuja, mutta esittäminen ja 'tyrkkyys' paistavat pahasti läpi.