Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Tylsää, että Iida ja Nelli ei oo enää mukana.
Vierailija kirjoitti:
Uuden kauden sohvikset julkistettu. Ihanat suosikkini Jorma ja Soile mukana, yes. Myös muut ihan ok, mutta se teennäinen Linda voisi jäädä jo pois.
Kuka Linda, mulle tuli jokin oikosulku enkä yhtään saa päähäni.
Kivaa, että Mika ja Omar tekevät paluun :)
Jos Lindalla viitataan sen oululaisperheen äitiin niin ei hän ole mielestäni mitenkään teennäinen. Rauhallinen ja huoliteltu mutta ne eivät ole sama asia kuin teennäinen. Minusta on vain hyvä asia, että sarjassa on erilaisia persoonia mukana eivätkä kaikki ole suuriäänisiä naurajia tai lakonisia töksäyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden kauden sohvikset julkistettu. Ihanat suosikkini Jorma ja Soile mukana, yes. Myös muut ihan ok, mutta se teennäinen Linda voisi jäädä jo pois.
Se upeassa valkoisessa talossa miehensä ja kahden poikansa kanssa asuva mustahiuksinen meikattu, silmälasipäinen rouva. Hiukset yleensä kiinni ja hiuksissa kilo lakkaa.
eri
En tykkää Soilesta ja miehestään. Miehen puhe epäselvää mökellystä. Tylyn oloisia. Ja syövät koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Poissa ovat siis ainakin Salli ja Teemu, Iida ja Nelli sekä ranualaiset.
Kovia menetyksiä kaikki.
Tämä on kyllä ISO harmitus minullekin! Tykkäsin näistä kaikista poistuvista.
Ranuan äiti ja tytär olivat juuri hyviä kaikessa omalaatuisuudessaan. Verhot ja muut leppoisat puheenaiheet ja äidin haaveet komeista miehistä. Kotoisa tunnelma.
Teemusta ja Sallista oli muodostunut yksi suosikeistani. Aivan ihanan läheiset ja huumorintäyteiset sisarusvälit heillä, kunpa itsellänikin olisi. Teemulta etenkin tuli aina tosi nasevia ja hauskoja kommentteja. Jään kaipaamaan.
Iida ja Nelli ovat olleet todella pitkäaikaiset sohvikset ja jättävät ison aukon. Nelliltä varsinnin tuli aina niin mahtavia kysymyksiä ja huomioita. Vähän samanlaisia spontaaneja heittoja kuin Pertun ja Jarnon Jarnolla (ja heistähän tulikin kaverit ohjelman myötä). Nelli ja Iida seurasivat ohjelmia tunteella ja heistä jäi tosi aito kuva.
Voi voi. Mutta ehkä tämä ei ole lopullista, monet muutkin ovat pitäneet välillä taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa, että Mika ja Omar tekevät paluun :)
Jos Lindalla viitataan sen oululaisperheen äitiin niin ei hän ole mielestäni mitenkään teennäinen. Rauhallinen ja huoliteltu mutta ne eivät ole sama asia kuin teennäinen. Minusta on vain hyvä asia, että sarjassa on erilaisia persoonia mukana eivätkä kaikki ole suuriäänisiä naurajia tai lakonisia töksäyttelijöitä.
Olen siitä samaa mieltä, että kiva kun on erilaisia persoonia. Mutta teennäisyyttä en voi sietää ja tämä Linda on justiinsa sitä.
Asta ja Katariina ovat teennäisyydessään todella rasittavia. Tekokyyneleet anoreksiadokumentin aikana, näytille jätetyt valmiit käsityöt (työn alla olevat vielä ymmärrän), rivien väliin muka-huolimattomasti sujautetut 'olen sinkku ja etsin miestä' -viestit.. esimerkkejähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Soilesta ja miehestään. Miehen puhe epäselvää mökellystä. Tylyn oloisia. Ja syövät koko ajan.
Minusta on ihanaa aina katsoa, mitä herkullista Soile on milloinkin laittanut :)
Vierailija kirjoitti:
Jorma ja Soile on itselleni ylivoimasti ykköspari sohvaperunoissa ja koko ohjelman sydän. Sitten kun he lopettavat, se on valtava menetys.
Jorma ja Soile tuovat minulle, pohjoisessa kasvaneelle, mieleen omat rakastavat ja lupsakkaat vanhempani (joilta ei keskinäinen huumorinheitto puutu) ja monet muut sukulaiseni ja tuttavani. Minusta on mielenkiintoista katsoa mitä herkkuja Soile on leiponut ja tv:n ääressä on mukava syödä, kun ovat jo valmiiksi keittiössä. En näe heissä mitään tylyä. Jormahan heittää kommenttejaan vekkuli ilme kasvoillaan, kieli poskessa. Soile antaa samalla mitalla takaisin. Ehkä et vain ymmärrä pohjois-suomalaisten elekieltä, jos koet heidät tylyinä? Mulle tulee Jormasta ja Soilesta aina valtavan hyvä mieli.
Sanna ja Jari on myös jäänyt pois?
Sohvaperunoita tykkään katsoa. Mukava ohjelma.
Kenen mielestä Soile ja Jorma on muka lupsakkaita? Tympeän oloisia, jotka lähinnä murahtelevat ja muljauttelevat silmiään tapahtumille. Ja aika epäterveellistä tuo jatkuva leivosten/herkkujen syönti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se upeassa valkoisessa talossa miehensä ja kahden poikansa kanssa asuva mustahiuksinen meikattu, silmälasipäinen rouva. Hiukset yleensä kiinni ja hiuksissa kilo lakkaa.
eri
Ok, kiitos! Minua Linda ei häiritse millään tavalla. Tykkään tästä Oulun perheestä (äiti, isä ja 2 poikaa) enemmän kuin vaikkapa Riihimäen perheestä (äiti, isä ja 3 tyttöä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma ja Soile on itselleni ylivoimasti ykköspari sohvaperunoissa ja koko ohjelman sydän. Sitten kun he lopettavat, se on valtava menetys.
Jorma ja Soile tuovat minulle, pohjoisessa kasvaneelle, mieleen omat rakastavat ja lupsakkaat vanhempani (joilta ei keskinäinen huumorinheitto puutu) ja monet muut sukulaiseni ja tuttavani. Minusta on mielenkiintoista katsoa mitä herkkuja Soile on leiponut ja tv:n ääressä on mukava syödä, kun ovat jo valmiiksi keittiössä. En näe heissä mitään tylyä. Jormahan heittää kommenttejaan vekkuli ilme kasvoillaan, kieli poskessa. Soile antaa samalla mitalla takaisin. Ehkä et vain ymmärrä pohjois-suomalaisten elekieltä, jos koet heidät tylyinä? Mulle tulee Jormasta ja Soilesta aina valtavan hyvä mieli.
Olen myös pohjoisen kasvatti ja näen Jorman ja Soilen myös juuri noin. Itselläni loppuu kyllä sohvisten katselu jos Jorma ja Soile jäävät joskus pois.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä Soile ja Jorma on muka lupsakkaita? Tympeän oloisia, jotka lähinnä murahtelevat ja muljauttelevat silmiään tapahtumille. Ja aika epäterveellistä tuo jatkuva leivosten/herkkujen syönti.
Yritä nähdä niissä murahteluissa ja silmien muljautteluissa huumoria, niin voisi valjeta sinullekin tämän parin suosio. Itse ainakin nauran usein ihan katketakseni tämän pariskunnan ilmeille, tuhahduksille ja tokaisuille.
Vierailija kirjoitti:
Sanna ja Jari on myös jäänyt pois?
Jäivät jo aiemmin. Ja vähän sen poisjäänti-ilmoituksen jälkeen tuli tieto, että Sanna osallistuu Selvityjiin. Myös Oskun ja Juhanin Juhani osallistui aiemmin Selviytymiin ja kaverukset jäivät juuri silloin pois Sohvaperunoista.
https://anna.fi/lifestyle/viihde/ikava-jo-nyt-iida-ja-nelli-kolme-konka…
Tuossa Annan jutussa lukee mm. näin:
"... Se ei tarkoita, että heitä ei voisi nähdä Sohvaperunoissa jatkossa, kommentoi tuottaja Ellinoora Uusi-Kartano."
...
"Tuottaja Ellinoora Uusi-Kartano huomauttaa, että 4. kaudelta saakka mukana olleet Teemu ja Salli viettivät ohjelmasta sapattia yhden kauden toissa keväänä. Aina on mahdollista, että rakastettu katsojapari tekee paluun.
Kuten Omar ja Mika! Espoolaiset, töitäkin yhdessä paiskineet kaverukset tulevat tauon jälkeen takaisin."
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa he joka päivä herkkuja syövät. Soile varmaan leipoo sohvia-hetkeä varten.