Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Vierailija kirjoitti:
Janista ja Simosta se paksumpi on historian opettaja ja kaljusta tiedetään vain että hän on filosofian maisteri.
Toinen on erityisopettajana ja toinen joku uraohjaaja ammattikoulussa/amkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janista ja Simosta se paksumpi on historian opettaja ja kaljusta tiedetään vain että hän on filosofian maisteri.
Turha tätä on alapeukuttaa. Pikaisella googletuksella löytyy molemmat. En tiedä mikä Simon titteli on, mutta ammattiopistossa on joku.
Vierailija kirjoitti:
Katsoa telkkarista, kun toiset katsoo telkkaria, kyllä pitää olla päässä vikaa jos tommosesta tykkää.
Kommentoida keskustelupalstalla ohjelmaa, jossa ihmiset katsovat telkkaria..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne mihret ja hamza on toisilleen? Luulin, että ovat kavereita, mutta nyt eilen näytti siltä, että kiehnäsivät kovasti keskenään.
Mä luulin aluksi, että ovat pariskunta ja yllätyin, kun kuulin, että ovatkin vain ystäviä.
Friends with benefits. Toinen haluaisi jotain muutakin, muttei kelpaa.
mä luulin että se mies ois vähän miehiin päin kallellaan.
Minä myös!! Mutta naisesta ainakin näkee, että pitää miestä pelkkänä kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Katsoa telkkarista, kun toiset katsoo telkkaria, kyllä pitää olla päässä vikaa jos tommosesta tykkää.
Mä aattelin vähän samaa, kun eka kerran katsoin jaksoa ja olinkin tähän vuoteen asti katsomatta yhtään kautta. Sitten kerran halusin vain jotain taustahälyä ja ajattelin, että no josko vaikka sitten tuo sitten pyörimäänt tuohon.
Ja sehän olikin oikeasti hyvä, enkä kyllä osaa edes sanoa mikä siinä on hyvää. Ehkä juuri ne välittömät ihmiset ja heidän reaktionsa. Vähän kuin kuuntelisi joidenkin kavereiden höpötystä.
Samaanhan monen podcastin suosio perustuu.
Mutta siis, myönnän, olin täysin väärässä ohjelman suhteen. Onneksi annoin kerran sen mahdollisuuden. Perjantai-illan tai launtai-illan hyvänmielen pläjäyshän tämä ohjelma on
Totta on, että kaikista n.k. sohviksista on tullut ikäänkuin tuttuja, joiden kanssa katsoo noita ohjelmia.
Kivoja ovat olleet kaikki.
Jorma ei kyllä saisi enempää laihtua. Oksennusämpäri hiiteen.
Soile nyt kunnon mässyä pöytään 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on aivan ihania molemmat! Ottaisin heti kumman vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin Olli katosi?
Taisi mennä armeijaan. Siihen ainakin viitattiin ed. kaudella.
Olli oli syntynyt 2002, joten ei ehkä vielä armeijaan. Ehkä keskittyy kouluun?
Viime vuonna oli kutsunnat 2002 syntyneille.
Kyllä kultaseni kutsunnat oli. Eli ei vielä inttiä.
Vierailija kirjoitti:
VÄHÄÄLYISTEN IHMISTEN OHJELMA...........
Katsoa telkkaria, kun toiset katsoo telkkaria ja nauraa jollekin typerälle ohjelmalle.......???????
Ei voi olla yli miljoonaa ihmistä väärässä. Jokuhan tässä ohjelmassa toimii.
Itse olen aina ihmetellyt teitä ohjelmien dissaajia. Mikä teidät ajaa siihen? Miksi käyttää aikaansa johonkin, josta ei pidä?
Vierailija kirjoitti:
Sohvikset on ihan parasta! Kiitos kaikille Sohviksille, kun jaatte elämäänne! Sitä sööttiä kundipariskuntaa koirineen on ikävä!
Miten olisi muuten Julkkissohvikset??!! Sillä ehdolla, että ei ole Jehtroa, Jaajoa, Jannia ja mitä näitä nyt on.
Älä rakas Sohvisten katsoja, sinä joka noin ihanasti aloitit mielipiteesi. Jokainen julkkis ajaisi vain omaa agendaansa, pyrkiikö politiikkaan tai muuten esille. En kannata ajatusta. Miksi pilata yksi ehkä ainoa aito reality-ohjelema, missä ei pyritä pönkittämään/keräämään katsojia kaikenkarvaisilla pyrkyreillä. Mikäli Sohvis-ohjelma säilyttää alkuperäisen idean, niin katosjia riittää jatkossakin. Mitkään inhokki-kommentit eivät ohjelman kasojia horjuta. Horjujia ovat ainoastaan ne omassa myrkkyliemissään marinoidut kommentoijat /esiintyjien aliarvioijat. Sohvislaiset ovat parhaimmillaan, kunhan heille näytetty tv-ohjelma on valittu ammattitaidolla, joissa näkyy meidän ohjelman katsojien (kommentit) /Sohvisryhmien parhaus. Sohvarymät tietävät, että väkisin ei tarvitse kommenttia vääntää, halutessaan voi olla hiljaakin 🥰. Kotisohvilla formaatti näyttää joiltakin olevan hukassa. Skool 🍷 🍺 ja muutkin herkut pöytään, molemminpuolin ruutua. Tulkaahan taas perjantaina omina luonnollisina persooninanne kuvaruudun kautta koteihimme. Ukkikset, rakkaita terkkuja teille ja läheisillenne.
Juu, tavalliset ihmiset on sohvisten salaisuus. Ei julkkiksia esittämään itseään!
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Nousiaisten perunalla on se sairaaksi jalostettu koira? Toivottavasti on päässyt kärsimyksistään.
Miksihän tätä on alapeukutettu? Se koirahan oli ihan selvästi sairas. Voi niitä reppanan silmiä, kävi todella sääliksi sitä raukkaa. Ja jokainen asiaan vähänkään perehtynyt tietää, että kyseisellä rodulla on paljon muitakin jalostuksesta johtuvia vaivoja. Sairas rotu. Kuten moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Nousiaisten perunalla on se sairaaksi jalostettu koira? Toivottavasti on päässyt kärsimyksistään.
Miksihän tätä on alapeukutettu? Se koirahan oli ihan selvästi sairas. Voi niitä reppanan silmiä, kävi todella sääliksi sitä raukkaa. Ja jokainen asiaan vähänkään perehtynyt tietää, että kyseisellä rodulla on paljon muitakin jalostuksesta johtuvia vaivoja. Sairas rotu. Kuten moni muukin.
Sitä englanninbuldoggia ei ole näkynyt mutta isoa, Väinöä on. Ja totta, nämä ovat sairaita rotuja. Älkää suosiko näitä ellette halua maksaa itseänne kipeäksi eläinlääkärikuluista kun koira kuitenkin kuolee muutaman vuoden iässä
Oon monta päivää himoinnut voileipäkakkua ja tadaa mitä oli Soilen ja Jorman pöydässä tässä jaksossa 😄 ei helpottanut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne mihret ja hamza on toisilleen? Luulin, että ovat kavereita, mutta nyt eilen näytti siltä, että kiehnäsivät kovasti keskenään.
Mä luulin aluksi, että ovat pariskunta ja yllätyin, kun kuulin, että ovatkin vain ystäviä.
Friends with benefits. Toinen haluaisi jotain muutakin, muttei kelpaa.
mä luulin että se mies ois vähän miehiin päin kallellaan.
Minä myös!! Mutta naisesta ainakin näkee, että pitää miestä pelkkänä kaverina.
Nää on mun mielestä teennäisiä. Ihme väkinäistä tekonaurua joka väliin.
Kiva jakso. Useat Sohvikset olivat myös mukana juhlistamassa kauden viimeistä jaksoa. Ihania herkkuja oli heillä nautittavanaan. Soile ei pettänyt tälläkään kertaa meidän katsojien odotusta. Muhkea voileipäkakku oli pöydässä. Vautsi, maistuis kyllä mullekin. 😁 Hyvää loppukevättä ja kesää teille kaikille. Toivottavasti syksyllä taas nähdään samoissa merkeissä :)
"Yle Teeman Miki Liukkonen, sivullinen -ohjelmassa erakkoelämää arvostava kirjailija tutustui pilapiirroksia piirtävään sarjakuvataiteilijaan."
Ei "tutustunut", vaan kävi Oulun ajoiltaan tutun ryyppykaverinsa luona. Saman, jota haastatteli aiemmin myös radio-ohjelmassaan.
Mulle tuli ihan puskista, että eilinen oli kevään viimeinen jakso! En ollut nähnyt mitään enakkovaroitusta. Tuntuu, että vastahan tämä kausi alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoida keskustelupalstalla ohjelmaa, jossa ihmiset katsovat telkkaria..
Lehdissä on uutisoitu, että mielenterveydelliset ongelmat ovat lisääntyneet, olisko korona-ajan ilmiöitä vai seurausta. Keskustelupalstoilla ilmiö on kuitenkin huomattu. Vai pitäiskö ihan suoraan sanoa, että nars-kut on taas vauhdissa. MInä, minä, minä vain olen se joka tietää mitä muille on sopivaa katsottavaa.