Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
3401/7902 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää yhtään siitä klooniperheestä. Tosiaankin se edessä istuvan tytön kommentti linnuista oli tosi ikävä.

Parhaat sohvikset mielestäni Jarno ja Perttu. Myös Jorma ja Soile ovat suosikkejani.

Klooniperheestä voisi heittää vanhemmat pois ja jättää tytöt keskenään, josko sitä kommenttia irtoaisi enemmän... vanhemmat ei koskaan puhu mitään.

Vierailija
3402/7902 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää yhtään siitä klooniperheestä. Tosiaankin se edessä istuvan tytön kommentti linnuista oli tosi ikävä.

Parhaat sohvikset mielestäni Jarno ja Perttu. Myös Jorma ja Soile ovat suosikkejani.

Klooniperheestä voisi heittää vanhemmat pois ja jättää tytöt keskenään, josko sitä kommenttia irtoaisi enemmän... vanhemmat ei koskaan puhu mitään.

Klooniperheen isä on alkanut puhua tällä kaudella ja naureskellutkin ihan näkyvästi. On kaunis hymy hänellä, ulottuu silmiin saakka <3 Äiti on tosiaan yhtä pukahtamaton kuin ennenkin. Luulen, että vanhempien on oltava mukana siksi, että tytöt ovat kaikki vielä alaikäisiä. Ihan varma en asiasta ole, koska en muista tyttöjen tarkkoja ikiä mutta tämä saattaisi olla syy sille, miksi tytöt eivät ole sarjassa keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/7902 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluisi kirjottaa mitään negatiivista, joten yritän muotoilla nämä rakentavasti ja viitata mielipiteisiin.

Ymmärrän toki, että jokaisessa jaksossa saati kaudessa ei voi miellyttää katsojia, mutta osasta porukoista koen huomaavani jo muutosta siihen, että kiinnostusta ei juurikaan ole. Yksi näistä porukoista on yhdet entiset suosikkini Jari ja Sanna. Tuntuu, että He eivät vuosien saatossa evolvoidu mihinkään suuntaan, samat jutut samat reaktiot vuodesta toiseen. Ehkä se ei harmittaisi niin paljon jos muut porukat ei muuttuisi positiiviseen kausi kaudelta. Esim. alusta saakka suosikkini Jorma & Soile sekä Jarno & Perttu. Molemmat parit olleet alusta asti ja joka kaudella tuo jotain uutta ohjelmaan, mutta omalla tyylillään. Tuntuu että Jari ja Sanna jämähtäny, eikä annettavaa enää ole. Toivoin jo, että Teemun & Sallin tilasta he olisivat lähteneet. Tauko voisi tehdä eille hyvää.

Sama täällä, en jaksa edes niiden kahden instagrammeja enää seurata. Sannan ig jutut ja kameralle puhuminen meni multa ainakin yli. Haluan nähdä aitoutta ja oikeita asioita, en teennäisiä ja pakolla väännettyjä (Sellanen olo sen jutuista mulle tulee tällä hetkellä). Onneks kaikkia ei tarvii miellyttää, ehkä enemmänkin harmittaa et ex-lempparit muuttukin vastakohdiksi? Ne vois vaihtaa ens kaudella!

Vierailija
3404/7902 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muiden mielestä se Turun perheen isä komea? Siis se vaalea, jonkin verran bodattu. En muista nimeä, mutta mun mielestä on ihana :D

Vierailija
3405/7902 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon kirjoitti:

Mitä hauskaa näette Pertussa ja Jarnossa? Jarno vaan v*ttuilee minkä kerkeää ja arvostelee joka ohjelmaa.

En itse laittaisi vaihtoon. Itse en koe Jarnon v*ttuilevan, ja kuka ei ohjelmia arvostelisi? Sehän taitaa olla koko ohjelman juju eikö vain? Itse näen tämän nimenomaan hauskana. Jos puhut tästä  "v*ttuilusta" uusimmasta klipistä, niin 99.9% ihmisistä uskon tämän olevan hauskaa.

Vierailija
3406/7902 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarno on suorapuheinen ja sanoo juuri sen, mitä ajattelee. V*ttuilija hän ei minunkaan mielestäni ole eikä sellainen "coolin ironinen" tekonokkela pätijä. Jarno on myös Sohviksista se, joka näyttää järkytyksensä ja ahdistuksensa kaikkein avoimmin. Muistan sen viime kaudella olleen vihapuheklipin, josta J meni ihan pois tolaltaan.

Vierailija
3407/7902 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas ihastunu niihin klooniperheen tyttöihin. Minusta ne tytöt on kaikki jotenkin tosi söpöjä ja symppiksiä.

Vierailija
3408/7902 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klooniperheen isä on alkanut puhua tällä kaudella ja naureskellutkin ihan näkyvästi. On kaunis hymy hänellä, ulottuu silmiin saakka <3 Äiti on tosiaan yhtä pukahtamaton kuin ennenkin. Luulen, että vanhempien on oltava mukana siksi, että tytöt ovat kaikki vielä alaikäisiä. Ihan varma en asiasta ole, koska en muista tyttöjen tarkkoja ikiä mutta tämä saattaisi olla syy sille, miksi tytöt eivät ole sarjassa keskenään.

Ainakin yksi tytöistä on jo varmuudella täysi-ikäinen, se keskimmäinenkin siinä rajoilla. 

Vierailija
3409/7902 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simo&Jani, Jarno&Jussi-Pekka ja Jarno&Perttu on mun suosikit. Ja ukkiskerho! Ja Teemun&Sallin Teemu oli huippu hauska <3

Vierailija
3410/7902 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin yksi tytöistä on jo varmuudella täysi-ikäinen, se keskimmäinenkin siinä rajoilla. 

Tämä oli hyvä tieto! Mä haluan jonkun niistä kloonitytöistä kanssa naimisiin, ihan sama kenen.

Vierailija
3411/7902 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taitavissa käsissä se soi vanhakin harppu." (Soile)

"Siis sä aivastit kätees ja sitten pyyhkäisit sillä mun otsaa?" (Perttu Jarnolle)

Huomasi muuten heti, että Jani ja Simo eivät olleet tässä jaksossa. Joskus ei aina tule huomanneeksi, ketkä puuttuvat mistäkin jaksosta mutta näillä kahdella on sen verran äänekäs telkkaripreesens, ettei heidän poissaoloaan voi olla huomaamatta.

Vierailija
3412/7902 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika tylsä jakso tämän päiväinen. Väsähtänyt fiilis.

Vierailija
3413/7902 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muiden mielestä se Turun perheen isä komea? Siis se vaalea, jonkin verran bodattu. En muista nimeä, mutta mun mielestä on ihana :D

Toki. Mr. Finland 2008.

Vierailija
3414/7902 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tällä alkaneella kaudella on ollut, ettei ole tullut yhtään klippiä Temppareista tai jostain Unelmien poikamiehestä (onko se edes menossa tv:ssä?) tms roskaohjelmista. On näytetty paljon erityylisiä ohjelmia. Kiitos siitä! Viime kaudella oli joka ikisessä jaksossa Temppareita, The Wallia yms.

Soilella oli eilen uusi tukka :) Ja pöydässä herkullisen näköisiä leivoksia. Heille olisi kiva mennä joskus kahvittelemaan ja porisemaan.

Sannasta ja Jarista olen aina tykännyt ja tykkään kyllä edelleen. Miksi heidän pitäisikään jotenkin ”evolvoitua” niin kuin joku aiemmin kirjoitti? He ovat sellaisia kuin ovat.

Jarno on viihdyttävä, koska ei suodata puheitaan mitenkään ja jo ilmeistäkin näkee mitä mieltä on ohjelmista tai ihmisistä.

Vierailija
3415/7902 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli-Pekka ja Inka olivat tässä jaksossa hauskimpien joukossa.

Mieskaksikot eivät toimi kovin hyvin (Hämeenlinnan Juha ja Markus, Riihimäen Jani ja Simo, Turun Jussi-Pekka ja Jarno, Espoon Omar ja Mika).

Oulun Asta ja Katariina alkavat päästä vauhtiin.

Aika mitäänsanomattomia: Eila, Minna ja Olli Lohjalta, Tanja ja Sannis Nousiaisista, klooniperhe Riihimäeltä, ukkiskerho Helsingistä, Mici ja Maicci Parolasta, Linda ja Jani Oulusta.

Joutaa jo pois: Jari ja Sanna Helsingistä.

Jatkoon: Sanna ja Pinja Helsingistä, Monna ja Iris Helsingistä, Marja ja Eija Ranualta, Jorma ja Soile Rovaniemeltä, Turun aggreperhe, Jarno ja Perttu Helsingistä, Iida ja Nelli Helsingistä.

Takaisin ja vähän äkkiä: Salli ja Teemu sekä Turun lätkäkaverukset.

Vierailija
3416/7902 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli-Pekka ja Inka olivat tässä jaksossa hauskimpien joukossa.

Mieskaksikot eivät toimi kovin hyvin (Hämeenlinnan Juha ja Markus, Riihimäen Jani ja Simo, Turun Jussi-Pekka ja Jarno, Espoon Omar ja Mika).

Oulun Asta ja Katariina alkavat päästä vauhtiin.

Aika mitäänsanomattomia: Eila, Minna ja Olli Lohjalta, Tanja ja Sannis Nousiaisista, klooniperhe Riihimäeltä, ukkiskerho Helsingistä, Mici ja Maicci Parolasta, Linda ja Jani Oulusta.

Joutaa jo pois: Jari ja Sanna Helsingistä.

Jatkoon: Sanna ja Pinja Helsingistä, Monna ja Iris Helsingistä, Marja ja Eija Ranualta, Jorma ja Soile Rovaniemeltä, Turun aggreperhe, Jarno ja Perttu Helsingistä, Iida ja Nelli Helsingistä.

Takaisin ja vähän äkkiä: Salli ja Teemu sekä Turun lätkäkaverukset.

Näitä kun lukee, niin näkee hyvin miksi pottuporukoita on niin monta. Eli siksi, että jokaiselle katsojalle olisi suosikkipotut. Esim. sinä (lainaamani) tykkäät Ranuan rouvista ja Sallista ja Teemusta. Itse taas en voi sietää näitä. Sinä et pidä Lohjalaisista, Sannasta ja Jarista, Lindasta ja Jarista, Micistä ja Maicista sekä Tanjasta ja Sanniksesta, joista minä taas tykkään.

Eli kaikille porukoille on paikkansa. Sanon näin siltikin vaikka en itsekään kaikista pidä. Ja toisekseen, porukoita on varmaan paljon senkin takia, että ei tarvi joka viikko kuvata samoja ihmisiä vaan osa saa huilata välillä. Oletan, että kuvauksia varten pitää varata ainakin yksi iltapäivä/ilta viikosta..?

Vierailija
3417/7902 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se Marjan ja Eijan Eija sinkku?

Se on musta jollain ihmeen tavalla tosi kuuma! Just sellanen super ihana naapurintyttö.

Vierailija
3418/7902 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eija on jotenkin muuttunut viime kaudesta. Oisko hiukset erilaiset tms

Vierailija
3419/7902 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin kirjoitti:

Onkohan se Marjan ja Eijan Eija sinkku?

Se on musta jollain ihmeen tavalla tosi kuuma! Just sellanen super ihana naapurintyttö.

Mä taas nään sen päinvastaisesti vanhanapiikana, joka asuu edelleen äitinsä naapurissa. Ei kiinnostusta suhteisiin tai mihinkään sellaseen, vaikka kaksmielisistä-jutuista vois sen kuvan saada. :D

Seurasin hetken instassa, joks päivä joku "voi meitä sinkkuja" "voikun saisin lapsen" -päivityksiä. Kuumuus kaikkosi.

Vierailija
3420/7902 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivatkaa jo ulos se kolmikko, missä on kaksi rouvaa ja teinipoika. Se jonne on vain nenä kännykässä ja naama norsunvitulla joka jaksossa. Jos ei kerran kiinnosta, niin luulisi löytyvän parempiakin pottuja tilalle. Ei saakeli mikä myötähäpeä iski siitäkin, kun tämä jonne intoutui hieman edes hymyilemään, niin äitinsä alkoi heti lässyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä