Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarno (Jarno ja Perttu) on kyllä ihana 😄 ikinä ei voi tietää mitä tyyppi päästelee suustaan 😄
Todella :D viime kauden parhaimmistoa mm. seuraavat helmet:
Hirvenmetsästyksestä: "Onks se pakko ampuu, eikö sitä vois vaikka myrkyttää tai jotain?"
Maajussi-Jouko antaa teepussin valitulleen: "Mä luulin että se oli kondomi!"
Ben-koira pesee itseään antaumuksella: "Beni, lopeta nyt se nuoleminen! Joku luulee sua vielä kissaks!"
Jarno tarkoitti sanoa koskemattomuusriipus, sanoi äänestämättömyysmaski. lol
Jarno ja hygieetti doula on jäänyt mieleen <3
Olipas äijänauravat miehet paljon esillä tässä uusimmassa jaksossa. Katsoivat montaa ohjelmaa.
Missä on Leo-koira? Pelkkä Ben nykyään sohvalla. Onko kerrottu? Vaadin saada tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ohjelmaa Jorma kommentoi Pottujen tunnarissa kun pyytää Soilea hakemaan yrjösankon? 😄 Mää en muista!
Ensitreffit alttarilla
Oliko muka?? Minun mielestäni oli Suomi Love.
Vierailija kirjoitti:
Missä on Leo-koira? Pelkkä Ben nykyään sohvalla. Onko kerrottu? Vaadin saada tietää.
Häh? Leo on aiemminkin ollut poissa sohvalta. Luuletko että jos ei ruudussa näy, niin on kuollut tai jotain? Eihän Sanniksen tai Pinjan isoa koiraa aina näy, mutta kyllä se siellä on!
Leo on sitä paitsi pentu/nuori, joka tuskin kauhean pitkiä aikoja paikallaan viihtyy, toisin kun vanha Ben.
Ja Asta ja Katariina voisivat häipyä, en tykkää yhtään.
https://www.instagram.com/dalmatiansfin/?hl=fi
Leon ja Benin insta.
Ja tuosta Astan musavideohommasta kun joku nillitti, niin itse ainakin ajattelin että ollut vaan taustalla tanssimassa tms ja pitänyt tuoppia. Aika usein räppäreiden, tv-sarjojen yms musiikkivideoilla joku yökerhokohtaus vaikka, niin taustalla on ihan tavis-avustajia.
Klooniperhe tosi tylsä. Saisivat kyllä jäädä pois. Ja ahdistaa katsoa, kun istuvat sohvalla tiiviisti kuin sillit tynnyrissä. Yksi ei edes mahdu siihen, vaan pitää istua lattialla.
Antti Tuisku... HA!!!!!! GAYYYYYYY!!!!!!!!!!!
Klooniperhe on ainoa porukka joka herättää minussa negatiivisia tuntemuksia. Tytöt viisastelevat ja vanhemmat hymyilevät ylpeinä ikään kuin ne tytöt puhuisivat fiksustikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ohjelmaa Jorma kommentoi Pottujen tunnarissa kun pyytää Soilea hakemaan yrjösankon? 😄 Mää en muista!
Ensitreffit alttarilla
Oliko muka?? Minun mielestäni oli Suomi Love.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/11/07/sohvaperunat-tietovisa-testaa-…
Tämän visan mukaan oli. Yritin etsiä kyseistä jaksoa, mutten löytänyt.
Jorman kainalokarvakommentit ja purnaus tansseista :D
Areenan ektraklipeissä oli Neljän tähden illallinen ja Egenland (burleskia ja pessimismifestarointia).
En pitänyt klooniperheen tyttären lintuihin kohdistuvasta vihasta. Jos minulla olisi lapsia, yrittäisin kasvattaa heitä niin, että luontoa ja eläimiä kunnioitettaisiin.
Jarnon kommentit saavat aina hyvälle tuulelle, esm. usein käytetty; mä olisin toi!
Klooniperheen tyttäret ovat näsäviisaita, muka hauskoja, ainoastaan ärsyttäviä - lintu kommentti särähti korvaan eli WHAT. Oli tosi typerä kommentti.
Osallistujavalinnoilla syötetään mielikuvaa, että koulutettua ja fiksua väestöä asuu vain Etelä-Suomessa.
Mitä pohjoisemmaksi mennään, sitä hitaampaa aivotoiminta.
Paras on kyllä se pikkupoika siinä neljä neljän hengen perheessä.. Nyt on isompikin poika alkanut puhumaan ja on naseva. Se perhe siis missä oli Gladiaattori.
Muutenkin kaikki muut lapset paitsi klooniperhe, ovat hyviä.
"Millä noita merenneitoja kalastetaan?" - "Käsilaukuilla".
Missä toinen lupsakas luppakorva dalmatialainen?
Areenan klipeissä sohvikset katsoi Kaappaus keittiössä -kauden avausjaksoa, ei päässyt varsinaiseen ohjelmaan. Nauratti vähän, kun Soile kertoi inhoavansa kiinankaalia ja sanoo sen olevan PASKAA. Ja nihkeää.
Toisessa klipissä katsottiin Vaaran ammattilaiset (tms?) -ohjelmaa.