Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeästi kyllä Jorma taas kommentoi "tekopirteä ritsa" Vappu Pimiää. Vaimoa selvästi hävetti tuo kommentti.
Eivätkö alapeukuttajat kuulleet, vai onko tuo teidän mielestänne ihan ok?
Vappu on tekopirteä ritsa, Jorma rokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa että lohjalaiset on taas mukana, aiemmilla kausilla olivat mun lemppari pottuja Oskun ja Juhanin lisäksi. Ilahduttavan paljon näytettiin myös Jormaa ja Soilea viime jaksossa. Mici ja Maicci kuuluu inhokkeihin.
Minusta Mici ja Maicci ovat ihan mukava ja leppoisa lisä pottukaartiin :) Vaikuttavat samalla lailla yhteen hitsautuneilta kuin Soile ja Jorma, tosin heidän huumorinsa on lempeämpää kuin tällä Rovaniemen pariskunnalla. Jorman "Jouko-riepu" siitä macho-maajussista naurattaa vieläkin xD
Varsinaisia inhokkeja minulla ei ole, mutta mielestäni Inka ja O-P eivät sovi kovin hyvin tähän sarjaan. O-P on usein kovin ärtyisällä päällä ja usein vain nukkuu klipeissä, Inka sentään seuraa ohjelmia ja kommentoi niitä. Oulun Lindaa ja Jania on samaten välillä vaikeaa katsoa mutta se johtuu siitä, että Jani muistuttaa liikaa erästä saavuttamatonta ihastustani. Bbyyäähh.
Jotkut on paheksuneet Jorman ja Soilen sutkauttelua, varsinkin Jorman. Mä väitän, että ne on sopineet etukäteen vetävänsä sellasta vanha pariskunta äksyilee -roolia kameran edessä ja kameroiden sammuttua ovat ihan in lööv :D Ovat jotenkin niin toisilleen kuuluvat, aawwss <3
Harmi taas, että jaksosta oli jätetty mielenkiintoinen klippi pois, kun sohvikset katsovat dokumenttia kotisynnytyksestä. Löytyy Areenasta. Dokkareita ja ajankohtaisohjelmia (uutisia lukuun ottamatta) näytetään muutenkin liian vähän. Pitäisi olla monipuolisemmin erilaisia ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Harmi taas, että jaksosta oli jätetty mielenkiintoinen klippi pois, kun sohvikset katsovat dokumenttia kotisynnytyksestä. Löytyy Areenasta. Dokkareita ja ajankohtaisohjelmia (uutisia lukuun ottamatta) näytetään muutenkin liian vähän. Pitäisi olla monipuolisemmin erilaisia ohjelmia.
Olen kanssa pannut merkille, että suurimmassa osassa sarjassa nähdyistä kohtauksista sohvikset katselevat joko Temppareita, Maajussille morsianta, Ensitreffejä yms. realityja tai sitten Kymppitonnin ja Haluatko miljonääriksi? -sarjan tyyppisiä visailuja. Yksi mieleen jäänyt poikkeus oli Alina idässä -ohjelman Auschwitz-jakso. Veti potut vakavaksi ja se kuului myös kommentonnissa. Parhaat ja painavimmat lausunnot tulivat itse asiassa Riihimäen nauravilta miehiltä eli kykenevät hekin olemaan vakavia tilanteen vaatiessa.
Mulla tyssäs pottujen katselu, en ole katsonut kuin yhden jakson uudesta kaudesta. Jotenkin alkoi öklöttämään, kun joutuu katsomaan inhoamiaan reality-sarjoja, joita ei vahingossakaan oikeasti vilkaisisikaan. En tiedä kuvittelenko vaan, vai oliko heidän katsomansa telkkuohjelmat aiemmin monipuolisempia?
Jos tuotanto- ja kässäritiimissä halutaan viedä sarjaa tarkoituksella entistä viihteellisempään suuntaan, niin se varmasti vaikuttaa siihen, millaisia ohjelmia potut katselevat valmiissa jaksoissa. Sarjaan toisi kyllä lisää mielenkiintoa se, että välillä olisi vakavampiakin ohjelmia, esimerkiksi juuri dokumentteja, katsottavana. Jotkut ovat kritisoineet sitä, että sarja on mennyt esittämiseksi ja kilpailuksi siitä, keneltä tulee nokkelimmat sutkaukset. En usko, että yksikään sohvisporukka on tarkoituksella ruvennut vetämään jotain viihdyttäjäroolia mutta jos käsikirjoittaja ja ohjaaja haluavat tuoda nimenomaan sitä puolta esiin, niin totta kai se näkyy.
"Tintti Temppareissa." :D Hyvä Teemu!
Jarno meni selkeästi pois tolaltaan siitä vihapuheuutisesta. Ihan hyvä kuitenkin, että väliin tulee tällaisia vakavampiakin klippejä. Ei varmaan yhdelläkään sohvispartiolla ole telkkarin katselu pelkkää nokkelia heittoja ja naurun räkätystä.
Ohis mutta kyllä on Salkkareissa näytteleminen huonontunut aivan helvetisti. Seurasin sarjaa joskus vuosituhannen alussa eikä se silloinkaan ollut mitään Oscar-tasoa mutta yritystä oli kumminkin. Nyt tuo pätkä, mikä näytettiin, niin ei hyvää päivää...Esko Kovero suurimpana järkyttäjänä, tuo oli melkein loukkaus Ismon hahmoa kohtaan.
Sohvaperunoissa on nyt kyllä alkanut ärsyttää se, että on alettu näyttää ohjelmien seksikohtauksia. Viime viikolla oli joku ohjelma ja nyt eilen Salkkarit. Tämäkö se on parasta viihdettä? Temptation Islandiakin näytetään vähintään joka toinen viikko. Sohviksia olis kuva katsoa lastenkin kanssa, mutta nyt on pitänyt alkaa tehdä niin, että katson itse ensin ja sit lapset saa katsoa Areenasta heille sopivat pätkät. En oo mikään tiukkapipo, mutta kyllä on alkanut mennä heikoksi Sohviksien ohjelmatarjonta. Tv:stä tulee vaikka ja mitä ajatuksia ja keskustelua herättävää, mutta viikosta toiseen tuotanto valikoi mukaan jotain hiton Temppareita, Bacheloria, The Wallia ja Tahdotko miljonääriksi. Toki niitäkin voi olla keventämässä, mutta nuo pyörii viikosta toiseen! Eikö siellä tuotannossa ole vaan aikaa käydä vähän muita ohjelmia läpi vai mistä tämä johtuu?
Huomasin saman, että nyt pari viimeistä jaksoa on ollut aiempaa seksipitoisempia. Tokihan niistä saa irti ihan viihdyttäviä kommentteja ja reaktioita mutta minusta on aika halpaa ja mielikuvituksetonta ratsastaa pääasiassa seksiaiheella. Sohviksissa kun on tyyppejä, joilla on myös vakavampien aiheiden kommentointi hallussa, kuten Mika ja Omar, Jani ja Linda, Riihimäen miehet (räkätyksestä huolimatta) ja dalmismiesten Jarno. Käy muutenkin yksitoikkoiseksi, kun samat ohjelmat pyörivät vuorotellen jaksosta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman, että nyt pari viimeistä jaksoa on ollut aiempaa seksipitoisempia. Tokihan niistä saa irti ihan viihdyttäviä kommentteja ja reaktioita mutta minusta on aika halpaa ja mielikuvituksetonta ratsastaa pääasiassa seksiaiheella. Sohviksissa kun on tyyppejä, joilla on myös vakavampien aiheiden kommentointi hallussa, kuten Mika ja Omar, Jani ja Linda, Riihimäen miehet (räkätyksestä huolimatta) ja dalmismiesten Jarno. Käy muutenkin yksitoikkoiseksi, kun samat ohjelmat pyörivät vuorotellen jaksosta toiseen.
Niin en tiedä yritetäänkö tällä ohjelmatarjonnalla kosiskella katsojia vai mitä? Vai saada mehukkaita kommentteja? Aikamoista katsojien ja perunoiden aliarviointia. Mielenkiintoisempia pätkiä sohviksissa (minun mielestäni, makuasioita) on kun katsovat jotain ihan oikeasti ajatuksia herättäviä ohjelmia. Kiva kuunnella mitä kommentteja eri perunat heittelee.
No onneksi ohjelman voi katsoa Areenasta. Olen nykyään alkanut harppoa yli pätkät, joissa näytetään Temppareista, Bachelorista jne. Tv:sta suorana en välitä enää katsoa kun en voi hyppiä yli noita roskapätkiä.
Omar kommentoi viime viikolla seksisarjaa katsoessaan, että miks me katsotaan tätä?! No niinpä.
Asiasta dalmatialaiseen, onko muut huomanneet että Ben ja Leo (tai vähintään toinen niistä) ovat joka kerta isäntiensä kanssa sohvalla? <3 Joko löhöävät sylissä tai nukkuvat kerälle käpertyneenä sohvalla, ja välillä katselevat ohjelmiakin. Viime kauden kohokohta oli ehdottomasti Leon järkyttynyt ilme Unelmahäitä katsoessa :D
Onhan monilla muillakin Sohviksilla lemmikkejä mutta niitä ei näe kotiväkensä mukana läheskään joka jaksossa. Paitsi mitä nyt Sanniksen Franklin-kilppari lymyää aina taustalla terraariossaan.
Hyviä kommentteja pitkästä aikaa. Ohjelmassa luvataan näyttää Sohviksille kuluneen viikon tv tarjonnan ohjelmia. On kiva itsekin katsoa joitakin, sohvisohjelman kautta, koska mulla on muuten etukäteen valitut ohjelmat, jotka itse haluaisin katsoa ja katson jos ehdin. Nykyisin en tallenna mitään ja päällekkäin tulevista ohjelmista joudun valikoimaan mielenkiintoisimman. Olen itsekin miettinyt miksi niin usein kauden aikana näytetään Haluatko miljonääriksi tai Seinää, (sitä isoa pajatsoa) ne eivät kuulu mun henkilökohtaisiin valintoihin.
Nyt alkaa olla se aika jolloin voisin (toivoa samaa mitä Jorma, videossa jonka tuotanto on kuvannut ohjelman alkuun.) Eli pyytää/etsii ämpäriä tiettyä tuntemusta varten. 🥵
Oletan, että mukaan valitut ohjelmat saattavat liittyä myös lupakysymyksiin. Kaikkia, haluamiaan ohjelmia tuotanto tuskin saa valittua näytettäviksi.
Perheestä, jonka jäseniä en erota toisistaan, tulee mieleen Maustetytöt.
Vierailija kirjoitti:
Perheestä, jonka jäseniä en erota toisistaan, tulee mieleen Maustetytöt.
Niin muuten tulee! Viime kaudella joku totesi, että näyttävät kaikki Egotripin Mikki Kausteelta :D
Mahtavaa että lohjalaiset on taas mukana, aiemmilla kausilla olivat mun lemppari pottuja Oskun ja Juhanin lisäksi. Ilahduttavan paljon näytettiin myös Jormaa ja Soilea viime jaksossa. Mici ja Maicci kuuluu inhokkeihin.