Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
3141/7902 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäen miehet saaneet sohvan 👍

Vierailija
3142/7902 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se tuotantotiimin jäsen vai kuka, jolle oli muistokirjoitus jakson lopussa?

Juu ohjelman tuottaja ja käsikirjoittaja.

Harmillisen vähän kommentteja, eikö sohvapotut enää kiinnosta ihmisiä? Mun mielestä oli ihana jakso, oli taas niin hienoa nähdä kaikkia vanhoja tuttuja ja uusiakin ja aivan parasta kun Eero on palannut ukkis kerhoon <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/7902 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Laura on vähän positiivisempi kuin edelliskausilla. Se loputon kiukku ja negatiivisuus oli järkyttävää.

Musta tuntuu, että Laura yrittää liikaa. Haluaa olla kamalan skarppi ja fiksu ja nokkela mutta on tosiasiassa vaan rasittavan negatiivinen k-pää. Jos hellittäisi vähän, niin voisi olla ihan ok tyyppi.

Tämä nyt vaan on Lauran persoona. Minä en koe häntä negatiiviseksi. Ihan hauskoja juttujakin on välillä, itkee liikutuksesta jne. Jos Laura olisi mies, ketään ei haittaisi hänen tyylinsä kommentoida. Tytöt ei saa olla kuin kanelia sokrua ja vaniljaa <3 <3

Vierailija
3144/7902 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se tuotantotiimin jäsen vai kuka, jolle oli muistokirjoitus jakson lopussa?

Juu ohjelman tuottaja ja käsikirjoittaja.

Harmillisen vähän kommentteja, eikö sohvapotut enää kiinnosta ihmisiä? Mun mielestä oli ihana jakso, oli taas niin hienoa nähdä kaikkia vanhoja tuttuja ja uusiakin ja aivan parasta kun Eero on palannut ukkis kerhoon <3

Ketjun kommentit ovat suurimmaksi osaksi haukkumista, niin eipä täällä tule käytyä.

Vierailija
3145/7902 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Laura on vähän positiivisempi kuin edelliskausilla. Se loputon kiukku ja negatiivisuus oli järkyttävää.

Musta tuntuu, että Laura yrittää liikaa. Haluaa olla kamalan skarppi ja fiksu ja nokkela mutta on tosiasiassa vaan rasittavan negatiivinen k-pää. Jos hellittäisi vähän, niin voisi olla ihan ok tyyppi.

Tämä nyt vaan on Lauran persoona. Minä en koe häntä negatiiviseksi. Ihan hauskoja juttujakin on välillä, itkee liikutuksesta jne. Jos Laura olisi mies, ketään ei haittaisi hänen tyylinsä kommentoida. Tytöt ei saa olla kuin kanelia sokrua ja vaniljaa <3 <3

No jos oikein ymmärsin eilisestä jaksosta, niin Laura ei ilmeisesti ole sokerikanelivaniljasta tehty pehmistytteli, vaan isokuutioisia moottoripyöriä ajava prätkämimmi!

Vierailija
3146/7902 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana yllätys, että Eero teki paluun! Pelkäsin jo pahinta, kun E. on ollut pitkään poissa. Ja syyspottujen esittelyssäkin oli vain Åke ja Henkka. Mutta missä on Veka? Hänet ainakin mainittiin ukkisten katsoessa Kunnian päivä -ohjelmaa, jossa juttua jalkaproteesista, jollainen Vekallakin.

Tulipa surullinen olo kun lopussa oli Joonas Alloselle muistokirjoitus. Oli kai sarjan pitkäaikainen (pää-)käsikirjoittaja, eli suuri menetys ja kovin nuorena lähti. Kasvotkin oli tutut, eli luultavasti ollut lavalla Venla-palkintoja noudettaessa. Kepeät mullat.

Vierailija
3147/7902 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suursuosittu Sohvaperunat-sarja alkaa jälleen ilman Pirkanmaan persoonia – ”Tietoista Tampereen karttamista ei ole”"

https://www.aamulehti.fi/a/c1781793-5873-44b7-8d94-6ca6c2a828c2

En ole tullut ajatelleeksikaan, että Sohviksista tosiaan puuttuu Tampereen/Pirkanmaan edustus kokonaan.

Vierailija
3148/7902 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Joonas Allonen? Mihin kuoli?

Vierailija
3149/7902 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ärsyttäisi Lauran kommentointityyli miehelläkin. En pidä kärkevistä ja nokkavasti kommunikoivista ihmisistä, olivatpa mitä sukupuolta hyvänsä.

Jarnon ja Pertun koirat ovat niin ihania <3 Uudet Hämeenlinnan kaverukset vaikuttivat ihan letkeiltä ja luontevilta sohvapotuilta. Varmasti hyvä lisäys tälle kaudelle.

Vierailija
3150/7902 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusa minipossusta: "Hauva!" <3

Vierailija
3151/7902 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnan sähköasentaja-Juha on aikamoinen hottis. Sattuuko kukaan tietämään sukunimeä? Onko sinkku?

Vierailija
3152/7902 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko palstalaiset niin BB:n pauloissa, ettei Sohvaperunoille riitä enää kommentoijia? :(

Tosin onpa minunkin myönnettävä, että meinasi itseltänikin mennä kauden aloitus sivu suun; en ollut onnistunut törmäämään uutisiin kauden alkamisesta tai uusista sohviksista, kun en normaalisti katsele juurikaan Ylen ohjelmia. :D Joten voitte kuvitella järkytykseni, kun kaveri sattui mainitsemaan uuden kauden alkamisesta muutamaa päivää ennen h-hetkeä. Mutta nyt on meikäläisenkin tv-syksy pelastettu! <3 Vaikka Sohviksia saisi kyllä tulla ympäri vuoden. :D

Vierailija
3153/7902 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä sattui unohtumaan, että suorastaan liikutuin kun Eero näkyi ensimmäistä kertaa ruudussa! Huojentavaa saada viimeinkin varmistus, että hän on jälleen hyvissä voimissa. <3

Ja nähtävästi koko ukkiskerholle Armanin ohjelma kävi hyvinkin likelle, siihen malliin huomasin kaikkien herkistyneen katsellessa.

Kävipä tuo eräänlaisena herätyksenä itsellenikin, ja aloin ihan googlailemaan kotikaupunkini kotihoitopalvelujen hintoja (omaa tulevaisuuttani ajatellen). :'D

Vierailija
3154/7902 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Beni, lopeta se nuoleminen, joku luulee sua vielä kissaks!"

Ben: O_o *lopettaa nuolemisen*

Vierailija
3155/7902 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Beni, lopeta se nuoleminen, joku luulee sua vielä kissaks!"

Ben: O_o *lopettaa nuolemisen*

Ben ja Leo ovat kyllä ihania. Olen enemmän kissaihminen, mutta tämä kaksikko on kyllä kerrassaan mainio.

Joka perjantai istun sohvalla kissa sylissä ja katson sohvikset.

Vierailija
3156/7902 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tänään Monnan ja Iiriksen Kontulassa :) mietin että miksi nuo naiset näyttää niin tutulta kunnes lamppu syttyi ja tajusin :)

Ei mulla muuta.

Vierailija
3157/7902 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on ärsyttävä. Sannan paljaat varpaat jaksosta toiseen. Hyi helv.

Vierailija
3158/7902 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fazerin vihreä" :D sohvikset innostuivat Kanadan kannabissuklaasta :D

Vierailija
3159/7902 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli tarkoitus katsoa Foxilta Kymppitonni klo 20:00.  Cristal Snow on aika hurmaava tyyppi, vaikka roolittaakin juontopersoonansa melko outoihin asusteisiin.  Kymppitonnin jälkeen alkoi heti klo 21:00 Sohvaperunat.  Käytin odotteluajan lukemiseen, mutta olin kuitenkin niin väsähtänyt, että nukahdin ja harmikseni heräsin vasta 21:55.  No tarpeeseen ne unet kuitenkin tuli.

Nyt mulla on koko ihanuus vielä edessä.  Katson Sohvikset Areenasta, en malta odottaa huomista uusintana tulevaa, tänään se on nähtävä 😘.  

Ihanaa viikonloppua Sohvisohjelman katsojille.   

Vierailija
3160/7902 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko kukaan kiinni mitä Ville tarkoitti "asian toisella puolella"? Vai tajusiko ajatuspierunsa ennen ääneen sanomista, kun jätti asian yhtäkkiä kesken?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän