Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Vierailija kirjoitti:
Nauravat miehet ärsyttää minua aivan suunnattomasti. Se toinen sanoo ”päivää” niin toinen hohottaa kitarisat vilkkuen seuraavat viisi minuuttia.
Minua tämä taas alkaa naurattaa joka kerta ja tykkään! Olen aikaisemminkin maininnut, että tästä hekottajasta tulee mielee yksi työkaveri, joka repesi aina samalla tavalla kun pomo tuli esittelemään täysin idioottimaisia ja toteuttamiskelvottomia suunnitelmiaan. Sitten pomo hermostui siihen ja ilmoitti, että tuollainen nauraminen on mitätöintiä ja alaisen vallankäyttöä. Seurauksena uusi naurunrähäkkä ja pomon typerä idea haudattiin.. :D
Uusi perhe on kyllä vähän ahdistava. Kaikki saman näköisiä ja vähän ihmetyttää, että niinkin isot tytöt istuvat lähes isän sylissä.
Bachelor Suomi ja Vieraissa tarjoilevat tällä viikolla kotisohville läheistyyttä ja romantiikkaa. Unelmia ja Studiohommia puolestaan saa Sohvikset ajattelemaan pitsaa aivan uudesta perspektiivistä.
Semmosia ohjelmia. https://areena.yle.fi/1-4538132 Siitä vielä linkki ohjelmaan.
Taas Olli-Pekka nukkuu kun seuraavat Tuuri-ohjelmaa. Minulla ei ole muuten mitään kyseistä pariskuntaa vastaan, mutta ei ehkä ole katsojien kannalta järkevää pitää ohjelmassa pottuja, jotka on nukkuu.
Olli-Pekka ja Inka ovat huonoimmat. Heiltä ei tule mitään hauskaa. Toinen nukkuu ja toinen toistelee "mä rakastan sua" ja hieroo ukon munia jaloillaan. Hyvä että heillä menee hyvin jne, mutta tähän formaattiin eivät sovi mielestäni.
Sen sijaan mieskaverukset Riihimäeltä ovat hyviä. Heiltä tulee hauskoja ja fiksuja kommentteja, mutteivat kuitenkaan alleviivaa liikaa kumpaakaan ominaisuuttaan. Mukavat katsella :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oululaisesta trukkikuskikaveruksista se isompi (Juho?) on omaa miesmakuani. Ihanan puhelias ja eloisa, mutta kuitenkin nallekarhumainen äijänköriläs. Just hyvä!
Samaa mietin viime viikolla. Sen luonne on tosi ihanan leppoisa ja mukava, ja varmasti hänen kanssaan tulisi helposti juteltua sitä sun tätä, ja varmasti tietää muutenkin kaikenlaisista asioista.
Mutta hänen seurassaan olisi tosi rento ja mukava olo. Ja se karhumaisuus tuntuu mukavalt.a
Ja sehän on ilmiselvästi eläinrakas, kissa pyörii aina välillä mukana kuvissa!
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sohvaperunat-tahti-Jari-Peltola-Pitka-suh…;
Jari on nykyään vapaa mies. Joten Helsingin kuumat sinkkukollit, iskekääpä kiinni!
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sohvaperunat-tahti-Jari-Peltola-Pitka-suh…;
Jari on nykyään vapaa mies. Joten Helsingin kuumat sinkkukollit, iskekääpä kiinni!
Onpas Seiskassa vanha uutinen. Jari ollut sinkkuna varmaan jo 1-1,5 vuotta. Jos kuuntelee Radio Aallon Dynastiaa, ei ole voinut välttyä tiedolta.
Mutta jos olisin miehistä pitävä mies, kokeilisin kyllä onneani. Jari on ihana, hauska ja sopivasti omapäinen. Minusta hän ja radiokollegansa J. Valtee (ikisinkku) olisi muuten oivallinen pari.
Mukavaa, että Veka on tervehtynyt ja taas mukana Ukkiskerhossa. Näkyi ainakin Areenan uusimmassa klipissä.
Vierailija kirjoitti:
Olli-Pekka ja Inka ovat huonoimmat. Heiltä ei tule mitään hauskaa. Toinen nukkuu ja toinen toistelee "mä rakastan sua" ja hieroo ukon munia jaloillaan. Hyvä että heillä menee hyvin jne, mutta tähän formaattiin eivät sovi mielestäni.
Sen sijaan mieskaverukset Riihimäeltä ovat hyviä. Heiltä tulee hauskoja ja fiksuja kommentteja, mutteivat kuitenkaan alleviivaa liikaa kumpaakaan ominaisuuttaan. Mukavat katsella :)
Eihän perunoiden tarvitse koko ajan olla hauskoja ja kommentoida koko ajan jotain vitsikästä, mutta kun Inkalla ja Olli-Pekalla ei ole oikein mitään sanottavaa. Ja tosiaan se nukkuminen...
Jarnon ja Pertun koirat on tosi rentoja kavereita 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän perunoiden tarvitse koko ajan olla hauskoja ja kommentoida koko ajan jotain vitsikästä, mutta kun Inkalla ja Olli-Pekalla ei ole oikein mitään sanottavaa. Ja tosiaan se nukkuminen...
Realismi liiallista kun porukka nukkuu teeveetä kattoessa?
Enemmän ruutuaikaa lemmikeille. Tulee vielä paremmalle tuulelle kun näkee niitä. Paitsi Tanjan tai Sanniksen ylijalostettuja bulldoggia ja mastiffia. Ihaniahan nekin ovat tietysti ja syyttömiä tilaansa, mutta ei pidä tukea, enkä halua että sarja lisää noiden rotujen suosiota. Mäyriksilläkin on kai selkäongelmia. Dalmatialaisten ongelmista en tiedä, mutta niillä sentään on kunnon kuono ja mittasuhteet.
En ole asiantuntija todellakaan, niin että älkää hyökätkö.
Muistan miten ensimmäisten kausien aikana tämä keskustelu oli ihanan positiivista. Kaikista perunoista ja jaksoista löytyi jotain hyvää sanottavaa ja keskustelu sujui hyvässä hengessä ja hyväntahtoisesti, aivan kuin itse ohjelmakin. Ja jos joku joskus eksyi ketjuun jotain haukkumaan niin sai jäädä yksin mielipiteensä kanssa.
Nyt on aika karua luettavaa nämä kommentit.
Itse perunoista mulla ei ole vieläkään mitään pahaa sanottavaa. Tykkään vanhoista tutuista ja on ikävä pois jääneitä, mutta uusistakin tykkään ja kiva aina nähdä miten heihinkin tutustuu paremmin kausien jatkuessa.
Ainoa risu menee tuotannolle, koska on vähän tylsää että joka jaksossa katsotaan näitä temptation islandia, unelmien poikamiestä, jne. Vähän monipuolisempaa tv-tarjontaa potuille, kiitos!
Se, jota täällä ällötti Olli-Pekan alushousut, Jussi-Pekan haara-asennot ja munien tuijottelu, meniköhän hänellä kahvi väärään kurkkuun kun eilisessä jaksossa oli aika graafista matskua nukkuvan Ben- tai Leo-koiran palleista...xD
Omarin vanhat sähköpostiosoitteet : p*ssydestroyer ja marjaherttua :D
Sallin tekonauru on todella ärsyttävä.
Oispa joskus sellanen jakso, jossa Laura ois hyväntuulinen ja positiivinen, ei mollais ketään eikä raivoais..
Vierailija kirjoitti:
Oispa joskus sellanen jakso, jossa Laura ois hyväntuulinen ja positiivinen, ei mollais ketään eikä raivoais..
Laura on kieltämättä rassaava persoona alituisessa negatiivisuudessaan. En tiedä, johtuisiko sitten siitä, että yrittää esittää kameralle vähän liikaa ja ajattelee antavansa itsestään viihdyttävän räväkän kuvan. Minun eräs negistelijätuttuni oli aidosti hämmästynyt, kun sai palautetta, että jatkuva näpäyttely, raivoaminen ja kyyniset kommentit alkavat käydä muiden hermoille. Omasta mielestään hän oli vain nokkelan tarkkanäköinen.
En muuten usko, että Sanniksen Väinö aiheuttaa mitään napolinmastiffibuumia. Kyseisen rodun kasvatus on Suomessa erittäin vähäistä ja moni ihminen ei edes haluaisi niin jättiläismäistä ja vaativaa koiraa. Olen kyllä sitä mieltä, että ylijalostettujen rotujen hankkimista pitää harkita hyvin vakavalla mielellä mutta juuri rodun harvinaisuudesta johtuen sen terveysongelmat eivät käsittääkseni ole päässeet räjähtämään niin mittaviksi kuin esim. aikoinaan supersuositulla cavalier kingcharlesinspanielilla.
En ole vieläkään päässyt yli siitä Benin järkyttyneestä Unelmahäät-ilmeestä :D Loistava tilannekomiikan taju kuvaajalla, kun tajusi zoomata koiran naamaa sen hääleikkiohjeistuksen aikana.
Joo, ja hääjuhlissa se yksi vanhempi mies, joka heilutti sitä huiskua niin ratkiriemuissaan ja into piukassa...not :)