Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Olisivat näytteet Koko Suomi leipoo -finaalijaksosta sen itse finaalitehtävän, eli kakkujen leipomisen (taidonnäytetehtävä). Ja tietysti voittajan julkistamisen.
Turun Ville taisi sentään olla kartalla Nelosen monopolista Emma-gaalassa (Pyhimys, Vain elämää, Anna Puu, Tvof).
Nousiaisten vesikilpikonnalla on kyllä todella ankean ja virikkeettömän näköinen akvaaario.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu pistänyt merkille, että Jorman ja Soilen jääkaapin ovessa, heti "Miten kestää vihaista puolisoa?" -artikkelin vieressä, on magneetti(?), jossa on kaksi alastonta pyllyä? Vieläpä sellaista oikein ruskettunutta, pelkän hiekan peittämää persikkaa. En ole varma ovatko olleet siinä aikaisemmin – itse kiinnitin huomiota vasta tänään.
Aina se on siellä ollut ja siihen zoomataan melkein joka jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Sen Simon(?) nauru on mahtava! Suu auki ja antaumuksella :D
Omar on noussut yhdeksi mun lemppariksi.
Voi ei, mun mielestä just se suu auki hohottava on rasittava. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet miehet ja Family guy hekotus. Jatkakaa.
Mutta sohvalla tai nojatuoleissa. Ne jakkarat oli erittäin epämukavan näköiset.
"Miksi noi sohvat on noin isot?"
"No niillä on sohvat"
"Mutta jalat ei yllä maahan"
"Ei oo yhtään varaa sulla valittaa"
Eka jaksosta😂
Vierailija kirjoitti:
Teemu ja Salli ovat nousseet lemppareitteni joukkoon!
Samoin mulla, nyt kun Sallikin on rennompi eikä ”esitä” kameralle.
Mut inhoon edelleen sitä alkutunnarin kohtaa missä Salli huutaa wuhuu...
Vierailija kirjoitti:
Uudet miehet ovat todella rasittavia. Typeriä kommentteja ja sitten niille nauramista.
Ei jatkoon.
Minusta he ovat just hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Uudet miehet ovat todella rasittavia. Typeriä kommentteja ja sitten niille nauramista.
Ei jatkoon.
Todellakin. Varsinkin se suu auki hohottaja on tosi rasittava. En jaksaisi olla kauan hänenlaisensa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon.
Todellakin. Varsinkin se suu auki hohottaja on tosi rasittava. En jaksaisi olla kauan hänenlaisensa seurassa.
Hän on just paras. Itselläkin alkaa naurattaa.
Nyt kun Osku ja Juhani eivät ole enää mukana, niin Soile ja Jarno ja Perttu koirineen ovat mun suosikkeja. Omar vaikuttaa fiksulta ja älykkäältä. Tykkään.
Ikävä myös Eilaa, Minnaa ja Ollia.
Miksei Sohvaperunat koskaan katso Sohvaperunoita?
Vierailija kirjoitti:
Miksei Sohvaperunat koskaan katso Sohvaperunoita?
How original
Jormaa ja Soileakin kiusattiin koulussa. Jormaa kutsuttiin Piippolan vaariksi, prlk, ja Soilea Rintaliiviksi.
Vierailija kirjoitti:
Juhani oli eilen Selviytyjät Extrassa vieraana.
Juhani💋
Teemu💜💛💛💚💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani oli eilen Selviytyjät Extrassa vieraana.
Juhani💋
Teemu💜💛💛💚💋
Tervetuloa Salli lankaan!
Vierailija kirjoitti:
JP marsumies on älykkö. Pidän. Älykkyys miehessä vetoaa aina.
Yksinkertainen viisastelija.
Vierailija kirjoitti:
Amos: "Aina teidän pitää haukkua kaikki"🤭
Minullakin särähti tuo korvaan. Onkohan poika itse alkanut kyllästyä haukkumiseen vai onko saanut kuulla siitä jostakin. Toivottavasti poika itse pysyy positiivisena.
Harmi, ettei tällä kaudella kuulla Juhanin ja Oskun ajatuksia uudesta TIS-kaudesta, Selviytyjät-kaudesta, Bachelor-kaudesta, jne.