Mitä ajatuksia herättää mies joka kusee istualtaan?
Olen 21v ja kuseksin istualtaan, olen tehnyt sitä nyt päälle kuusi vuotta.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:48"]Wc-rengas alhaalla eikö kusiroiskeita.. Uuh <3
[/quote]
*Eikä. Hullaannuin ;)
Ihan normi, on vissiin terveellistäkin ku seisoessa lantionpohjalihakset tai muut ovat kireänä. Eturauhasvaivaisille erityisesti suositellaan istuen pissaamista.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:51"]
Osuuko sun muna pyttyyn vai onko pieni? :D t. Nainen
[/quote]
Fiksu kysymys! Ei osu jos vehje ei seiso, mutta jos seisoo niin osuu jos ei paina sitä alaspäin. T. Minä
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:53"]Mulle tuli mieleen se rautatientorilla oleva Aleksis Kiven patsas.
[/quote]
Repesin :D
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:51"]
Ihan normi, on vissiin terveellistäkin ku seisoessa lantionpohjalihakset tai muut ovat kireänä. Eturauhasvaivaisille erityisesti suositellaan istuen pissaamista.
[/quote]
Olen kuullut huhua, että erektio kestäisi vanhempana paremmin kun kusee istualtaan. T. Minä
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:00"]
onnea!
[/quote]
Kiitos! T. Minä
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:51"]
Osuuko sun muna pyttyyn vai onko pieni? :D t. Nainen
[/quote]
Fiksu kysymys! Ei osu jos vehje ei seiso, mutta jos seisoo niin osuu jos ei paina sitä alaspäin. T. Minä
[/quote]
Anteeksi oli tyhmä kysymys mutta en ymmärrä että miten. :D
Ihan hyvä. Mun mies tekee tätä siisteyden vuoksi: ei roisku niin pahasti kuin seisaaltaan pissatessa.
Heikot jalat. Ehkä joku välilevyn pullistuma painaa hermoa ja miestä heikottaa jommasta kummasta jalasta.
Wc-rengas alhaalla eikö kusiroiskeita.. Uuh <3