Mitä ajatuksia herättää mies joka kusee istualtaan?
Olen 21v ja kuseksin istualtaan, olen tehnyt sitä nyt päälle kuusi vuotta.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:51"] Osuuko sun muna pyttyyn vai onko pieni? :D t. Nainen [/quote] Fiksu kysymys! Ei osu jos vehje ei seiso, mutta jos seisoo niin osuu jos ei paina sitä alaspäin. T. Minä [/quote] Anteeksi oli tyhmä kysymys mutta en ymmärrä että miten. :D
[/quote]
Seisova kalu sojottaa eteenpäin ja osuu pytyn etureunaan mikä tuntuu ikävältä.
Että eipä kuse pitkin seiniä. Oma miehenikin kusee joskus istualtaan, joskus seisaaltaan. Tyyli on vapaa kunhan ei sotke ja muistaa laskea renkaan..
Arvostan! Munkin mies käy istuallaan. Jättää, kehveli, kyllä silti pytynkannen laskematta. Eli jos kävisi seisaallaan, ei taatusti laskisi reunoja takaisin paikoilleen. Jos sä suljet käynnin päätteeksi vielä sen kannenkin, niin pisteet kotiin! Huomattavasti hygieenisempi vaihtoehto miehellekin käydä istuallaan kuin ruikkia kaakeleille.
Minä kusen istuultani ollessani vatsataudissa. Muuten saattaa pahimmassa tapauksessa haiseva yllätys lentää vessanlattialle, mutta istuessa se menee ainakin varmuudella pönttöön. -Mies.
Aika yllättävää, että noinkin monen mielestä se on hyvä juttu. Kusen tavallaan pakosta istualtaan, koska esinahkani on sen verran tiukka, että jos kusisin seisaaltaan niin kusta olisi seinillä ja katossa. Istualtaan on myös helpompi mielestäni venytellä nahkaa samalla kun käyn kusella. Tiedän, että nahkan voisi leikkauttaa, mutta olen jo sen verran lähellä sitä, että nahka menee terskan taakse, että en vaivaudu leikkaukseen ainakaan vielä.
Lasken kannen aina asioinnin jälkeen ja pesen aina myös kädet. T. Minä
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:51"] Osuuko sun muna pyttyyn vai onko pieni? :D t. Nainen [/quote] Fiksu kysymys! Ei osu jos vehje ei seiso, mutta jos seisoo niin osuu jos ei paina sitä alaspäin. T. Minä [/quote] Anteeksi oli tyhmä kysymys mutta en ymmärrä että miten. :D
[/quote]
[/quote]
Kusella kalu seisten? Ei onnistu ainakaan minulta.
Istuen kusen toisinaan kotona, kun en viitsi lorotella äänekkäästi yöaikaan.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:10"]
[/quote]
[/quote]
Kusella kalu seisten? Ei onnistu ainakaan minulta.
Istuen kusen toisinaan kotona, kun en viitsi lorotella äänekkäästi yöaikaan.
[/quote]
Kuseminen kalu seisten on varsin helppoa. Kalua pitää silloin vähän pakottaa oikeaan suuntaan, mutta onnistuu. Pienempänä kun tajusin erektion hienoudet kusin seisaaltaan ilman käsiä :D Alaspäin käyrän peniksen etuja. T. Minä
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:08"]
Hyi, ei mies ollenkaan. Menisi halut.
[/quote]
Alkaako teillä sexipuuhat sillä että katselet kun miehesi lorottelee seisaaltaan? Mielenkiintoista @-@!
Ihmettelin aluksi, kun hoksasin että oma mies tekee noin