Mitä ajatuksia herättää mies joka kusee istualtaan?
Olen 21v ja kuseksin istualtaan, olen tehnyt sitä nyt päälle kuusi vuotta.
Kommentit (69)
Mun mieheni:) Olen ikuisesti kiitollinen ettei mun tarvitse pestä kusiroiskeita vessanranssilta....!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:26"]
Lassukka!!
[/quote]
Ehei - hän tuntee takuulla ajatuksenkin istuen pissaavasta miehestä uhaksi omalle alfamiehisyydelleen. Istualtaan pissaava mies on fiksu, nykyaikainen, ymmärtää terveyden päälle ja äitinsä hyvin opettama.
Epäilen, että jokainen, joka puhuu "kusemisesta" on sitä mieltä, että sen täytyy tapahtua seisaaltaan, kun miehistä on kysymys.
Olen mies ja kusen aina istuen. Jos kusen seisaaltaan, virtsasuihku saattaa virtsaputken rakenteestani johtuen lentää mihin tahansa. Joskus aiemmin duunissa kusin seisoen ja housuille meni. Ei ollut kivaa. Tuntuu, että rakko tyhjenee myös paremmin. Kuseehan jokainen mies paskantaessaankin istuen, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
Itsehän kusen lavuaariin,on juuri sopivalla korkeudella , eikä mene järkyttävää määrää vettä hukkaan. Käsienpesuvedellä huuhtelen altaan
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:14"]Itsehän kusen lavuaariin,on juuri sopivalla korkeudella , eikä mene järkyttävää määrää vettä hukkaan. Käsienpesuvedellä huuhtelen altaan
[/quote]
Ja voin oikein kuvitella 2xsuihku/päivä-bimbojen kauhistelevan :)
Omalle naiselle en ole tätä viitsinyt näyttää :)
Ps. Olen erittäin siisti mies.
Enemmän ajatuksia herättää nainen, joka paskantaa seisaaltaan.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:19"]
Enemmän ajatuksia herättää nainen, joka paskantaa seisaaltaan.
[/quote]
Seisaaltaan miehen suuhun.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:06"]
Arvostan sellaista miestä!
[/quote]Miehet, nuo ikuiset pikkupojat, saavat kyllä glooriaa mitä yksinkertaisimmilla tempuilla. Naisen pitää vähintään jodlata pissatessaan saadakseen arvostusta.
[/quote]
Miten pienillä asioilla kuten istualtaan kuseminen ja pöntön kannen laskeminen voi ilahduttaakaan naisen mieltä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:51"]
Osuuko sun muna pyttyyn vai onko pieni? :D t. Nainen
[/quote]
Mulla osuu jos on puolijäykkänä tai seisoo =(
Vessanpöntön mallin on varmasti suunnitellut joku pienimunainen mies.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:57"]
Pissaat kuin neiti! Ei se haittaa joku homo rassaa sinua mielellään hanuriin.
[/quote]
Hanurini on vain vaimoni käytössä:D
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:51"] Osuuko sun muna pyttyyn vai onko pieni? :D t. Nainen [/quote] Fiksu kysymys! Ei osu jos vehje ei seiso, mutta jos seisoo niin osuu jos ei paina sitä alaspäin. T. Minä [/quote] Anteeksi oli tyhmä kysymys mutta en ymmärrä että miten. :D
[/quote]
Seisova kalu sojottaa eteenpäin ja osuu pytyn etureunaan mikä tuntuu ikävältä.
[/quote]
Mulla sojottaa suoraa ylöspäin, joten siinä tulee helposti kustua itseään silmään. Ainoa tapa osua pönttöön jos mulkku seisoo, on kusta käsillään seisonnasta.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:51"]
Ihan normi, on vissiin terveellistäkin ku seisoessa lantionpohjalihakset tai muut ovat kireänä. Eturauhasvaivaisille erityisesti suositellaan istuen pissaamista.
[/quote]
Olen kuullut huhua, että erektio kestäisi vanhempana paremmin kun kusee istualtaan. T. Minä
[/quote]
Tässä voi olla perää. Mun 45-vuotiaalla miehelläni ei ole koskaan ollut erektio-ongelmia. Kotioloissa pissaa aina istualtaan.
Jokainen mies käyköön omassa vessassaan kusella seisten tai istuen, ihan sama kunhan pönttöön osuu. Julkisissa vessoissa ymmärtääkseni on pisuaarit, joten siellä tietenkin mies käy seisten.
Oma poikani alkoi vasta tuossa 6-vuotiaana pissaamaan seisten, siihen saakka istui ja olin ihan tyytyväinen, kun osui pissat pönttöön. Aika monet tuntuvat opettavan poikansa pissaamaan seisten heti kun potalta pöntölle siirtyvät, eli jo 2-3 -vuotiaana. Päiväkodissa olen tämän todennut.
Sen sijaan se, mitä todella ällöän, on venäläisten naisten (tai ehkä joidenkin muidenkin) tapa asioida suomalaisissa julkisissa vessoissa niin, että nousevat pöntölle kyykylleen. Aivan hirveitä vessoja oon nähnyt lähellä itärajaa olevilla huoltsikoilla, ei niissä voi tavallinen ihminen edes käydä, kun on kuraiset kengänjäljet istuinrinkulalla, kusta joka paikassa ja papereita pitkin märkää lattiaa. Kuvottavaa ja oksettavaa!!
Homot ja pelkurit kusee istualtaan.
Tosimiehet kusee ja paskoo seisaaltaan ja laittaa naisen siivoamaan jäljet.
Sellaisia ajatuksia, että mies on siisti ja fiksu, eikä jumitu "näin miehen kuuluu tehdä"-ajatuksiin.
Ei herätä mitään ajatusta. Kunhan pyttyy tulee, eikä pitkin seiniä.
Että tarkkuus sentään on parempi :)
Helpompi lukea Aku Ankkaa kun istuu.