Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, olisko tämä mielestänne ok kihlasormukseksi?

Vierailija
06.03.2015 |

Tässä kuva kihlasormuksesta: http://aijaa.com/rN6Gbp

Kyselin täällä jo aiemmin minkälaisista sormuksista te parikymppiset naiset tykkäätte noin yleensä ja tyttöystäväni tyyliä yritin miettiä kovasti, vaikka en olekaan koskaan sormusta hänen sormissaan nähnyt.

Sormuksen haluan ehdottomasti mukaan kosintahetkeen ja tyttöystävä on myös aiemmin maininnut että luottaa makuuni tämänkin asian suhteen. Muuten emme olekaan puhuneet sormuksista tai kosinnasta, koska haluan ihan oikeasti yllättää hänet.

Tämä sormus miellytti omaa silmääni ja uskon että tuleva vaimonikin tästä tykkäisi. Sormus on malliltaan vintage halo ja keskitimantin koko 1 karaatti. Sitten on paljon pieniä timantteja ympärillä ja aika koristeellinen pakkaushan toi sormus on.

Tuleeko teille mieleen mitään varteenotettavia huomioita tuosta sormuksesta? Tykkäisittekö vai pyytäisittekö palauttamaan tuollaisen sormuksen?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mieluummin solitaire.

Vierailija
22/76 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis minusta, tykkäisin itse! Mutta onhan tuo silti hyvin krumeluurinen. Jos tiedät, että tyttöystäväsi tyyli on tuollainen niin varmasti hän pitää sormuksesta. Tosin, jos tuohon on tulossa rinnalle vielä "hienompi" vihkisormus niin voi mennä hankalaksi.

Vierailija
24/76 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihana mut kumminki ite parikymppisenä vaatisin et vihkisormus ois viel hienompi. Mun mielest toi on upee mut sopis paremmin vihkisormukseks

Vierailija
25/76 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi. Ihan hirveä tuo keskitimantti. Todella epäkäytännöllinenkin.

Vierailija
26/76 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kahdesta kakkonen.

Paras olisi mielestäni kuitenkin ihan klassinen solitaire.

Vierailija
27/76 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

maillä muija oli itse ostamassa kihlaa. Olisi ottanut halvan helyn, mutta en suostunut, koska myyjä myi sen sille. No seuraavassa kaupassa eukon silmät säkenöivät sitten 10 kkertaa kalliimman hilun edessä. Kyllä vitutti oma typeryys, mutta pakkohan se oli ostaa. Muija ei itse hommannut mulle koskaan kihlaa. Näin meillä väinämöisillä.

Vierailija
28/76 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 02:04"]

Kuten jo sanoin niin tuon ekan saa kolmella tonnilla, 2769$:

http://www.kay.com/en/kaystore/engagement---wedding/diamond-engagement-ring-1-ct-tw-round-cut-14k-white-gold-94020191499--1/100006/100006.100008.100016

[/quote]

Mun mielestä 3000 kihlasormukseen tai vihkisormukseen on aivan liiottelua Suomessa.

Vierailija
29/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylini on yksinkertaisempi. En pitäisi.

Vierailija
30/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljon kaikkea, yksinkertaisempaa!

Vierailija
31/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin tykkäisin.

Vierailija
32/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:30"]

Tyylini on yksinkertaisempi. En pitäisi.

[/quote]

Sama homma. 

Nätti sormus kuitenkin. Mutta varmaan tiedät tyttöystäväsi maun korujen suhteen.

Vierailija
33/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää.

Vierailija
34/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi, liian näyttävä. Kihlasormukseksi itse valitsin hillitymmän.

Vierailija
35/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Ainoa ongelma voi tulla vihkisormuksen ostossa. Minkälainen sormus sopii tuon rinnalle? On kuitenkin suht näyttävä ja vihkisormuksenhan pitäisi olla vielä hienompi.
Mulle kelpaisi.

Vierailija
36/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika överi

Vierailija
37/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi minäkään. Jotenkin liian "korkea" ja pramea. Miettisin varmaan et jääkö esim. vaatteisiin helposti kiinni.. Yksinkertaista suosin itse.

Vierailija
38/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on nätti, vaikken normaalisti krumeluurityylistä pidäkään. Toisaalta olen ehkä vähän jäävi sanomaan mitään, kun olen niin epätoivoinen että kelpuuttaisin kindermunasormuksenkin. ;)

Vierailija
39/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avokkini tarjoaisi minulle tuollaista sormusta, varmaankin purskahtaisin ensin nauramaan ja myöhemmin itkuun, että kuinka huonosti mies minut ja makuni oikein tunteekaan. Oman kihlasormuksen haluan olevan sileä, ilman kiviä. Silloin siihen on helpompaa yhdistää näyttävämpi vihkisormus ja vihkisormuksen haluan olevan kihlasormusta näyttävämpi. Onhan se naimisiin meneminen kuitenkin suurempi asia kuin pelkkä lupaus avioliitosta. Toki tämä on täysin makuasia, enkä minä ole tyttöystäväsi :).

Vierailija
40/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on omien sanojensa mukaan koruhaukka ja tykkää näyttävistä koruista, joten toivon ja uskon että sormukseksikin haluaisi jotain näyttävempää, mutta tosiaan sormusta en ole koskaan hänellä vielä tämän kolmen vuoden aikana nähnyt, joten paha mennä sanomaan.

Tuohon sormukseen saa yhteensopivan vihkisormuksen jossa on tuota samaa kuviointia kuin tässä kihlasormuksessa mutta ilman tuota suurta timanttia. Vihkisormus olisi sitten tietysti hinnaltaan paljon matalempi, mutta onko sillä nyt väliä että kumpi sormuksista näyttävämpi.