Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, olisko tämä mielestänne ok kihlasormukseksi?

Vierailija
06.03.2015 |

Tässä kuva kihlasormuksesta: http://aijaa.com/rN6Gbp

Kyselin täällä jo aiemmin minkälaisista sormuksista te parikymppiset naiset tykkäätte noin yleensä ja tyttöystäväni tyyliä yritin miettiä kovasti, vaikka en olekaan koskaan sormusta hänen sormissaan nähnyt.

Sormuksen haluan ehdottomasti mukaan kosintahetkeen ja tyttöystävä on myös aiemmin maininnut että luottaa makuuni tämänkin asian suhteen. Muuten emme olekaan puhuneet sormuksista tai kosinnasta, koska haluan ihan oikeasti yllättää hänet.

Tämä sormus miellytti omaa silmääni ja uskon että tuleva vaimonikin tästä tykkäisi. Sormus on malliltaan vintage halo ja keskitimantin koko 1 karaatti. Sitten on paljon pieniä timantteja ympärillä ja aika koristeellinen pakkaushan toi sormus on.

Tuleeko teille mieleen mitään varteenotettavia huomioita tuosta sormuksesta? Tykkäisittekö vai pyytäisittekö palauttamaan tuollaisen sormuksen?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti, mutta kovin koristeellinen. Itse tykkäisin mieluummin hieman yksinkertaisemman mallin. Yksi selkeä timantti riittäisi ilman noita krumeluureja. Mutta tiedät varmaan itse paremmin tulevan kihlattusi maun ja tyylin. Onnea kosintaan! :)

Vierailija
42/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikean kaunis sormus, MUTTA... Yleensä ajattelen, että kihlasormuksen pitäisi olla hiukan vaatimattomampi, ja vihkisormuksen sitten sellainen pramea. Tuo menisi siitä vihkisormuksesta ehkä ennemmin kuin kihlasormuksesta. Toisekseen, tuo saattaa olla epäkäytännöllinen, eli esim. takertua vaatteisiin tai muuten osua inhottavasti joka paikkaan... Tai sitten ei. Jos on isompiin sormuksiin tottunut, niin sitten tuskin tuottaa vaikeuksia.

Ihan mielettömän kaunis sormus joka tapauksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No to-del-la-kin tykkäisin! Mutta olisin kyllä vihainen miehelleni, että miksi tuhlasi noin paljon rahaa sormukseen kun muutenkin ollaan jo korvia myöten veloissa.

Vierailija
44/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se sormuksen saaja näyttää? Sormuksen ja sen kantajan pitää sopia tyylillisesti yhteen.

Vierailija
45/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pliisu + halpiksen näkönenkin.

Vierailija
46/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin, mutta tuo varmaan jakaa mielipiteet. Voisi olla varmempaa valita joku neutraalimpi paitsi jos olet varma tyttöystäväsi mausta. 

Vierailija
47/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi melkein mikä vaan sormus, kunhan miehenturjake edes kosisi! Uskon, että tyttöystäväsi on tyytyväinen, ihan nätti sormus tuo on. Itse toivoisin ehkä hieman hillitympää, ei noin korkeaa keskitimanttia, jos valita saisin. Mutta tyttöystäväsihän toivoi juuri sinun valitsevan :)

Mielestäni kaunis ja ihana ele mieheltä, että vaivautuu kunnolla etsimään naiselleen mieleistä sormusta! Kaikkihan eivät edes hanki erikseen vihkisormusta, vaan kilhasormus on se, jolla mennään naimisiin. Siinä tapauksessa ei edes tule tuota ongelmaa, että sopiiko sormukset toisiinsa.

Jos tyttöystäväsi tykkää koristeellisista ja näyttävistä esineistä, niin tämä on varmasti hänen tyylisensä sormus.

Vierailija
48/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi. Varsinainen krumeluuri

Vierailija
49/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vähän liikaa. Älä osta... muutama timantti OK mutta toi on jo aika kamala.
t. Parikymppinen nainen

Vierailija
50/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi, aika törkeän näköinen itse asiassa.

Vierailija
51/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis,olisin myyty;

Vierailija
52/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla silmissä vikaa vai kurkkiiko tossa joku orava kolosta? 

Vierailija
53/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on toinen vaihtoehto mitä olen myös harkinnut, hinnaltaan hiukan halvempi ja keskikivi on saman kokoinen.

http://aijaa.com/7JAcvG

tuo sormus olisi varmaan hiukan klassisempi vaihtoehto, mutta kuitenkin säihkettä riittäisi.
Te jotka teilasitte ensimmäisen vaihtoehdon niin mitä mieltä sitten tästä?

Vierailija
54/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palstan naisilta kannata kysellä tällaista. AV-mammoista suurimman osan tilillä ei ole elinaikanaan ollut sellaista summaa, mitä tuo sormus maksaa.

Vierailija
55/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vittua kahella sormuksella tekee? materialistit....

Vierailija
56/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee mieleen jotenki jenkkiläinen blingbling-ökyily. Vinkkinä, että vielä yhtään naista en oo tavannu joka ei tykkäs Anette Tillanderin sormuksista! Varmasti löytyy joka makuun jotain, ne yleensö natsaa hyvin toisiinsa, joten potentiaalinen vihkikin löytyisi ehkä helpommin ja itse ainakin mieluummin suosin kotimaista :) <3
http://www.annettetillander.fi
(Ja nyt av-mammat jäitä hattuun, ei oo maksettu mainos, vaan oon niiiiiiin rakastunu noihin sormuksiin!!)

Vierailija
57/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää alienilta

Vierailija
58/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eukko kokkaa, siivoaa tai pesee paskaisia perseitä tulevaisuudessa, tuota ei voi käyttää. Siinä ei auta kauneinkasn sormus, jos se on aina laatokossa. Tuohon jää hiukset ja vaatteet kiinni ja lika myös. Sekä se raapii lapsia. Ei korkeaa keskitimanttia.

Vierailija
59/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi se tuon sormuksen vihkisormus kihlasormukseksi? On varmasti tarpeeksi näyttävä sekin. Itsestäni tuo keskitimantti on liian korkea, törröttää erikoisesti tuosta ja on epäkäytännöllinen, erityisesti hanskojen kanssa. En ole itsekään minkään sileän rinkulan ystävä, joten joku välimuoto voisi olla hyvä.

Varmaan on jostain jenkkikaupasta kyse, kun vihkisormus on halvempi? Varsinkin, kun et ole ihan varma tyttöystäväsi sormusmausta muutenkaan, niin ota mieluummin se halvempi, joka on kuitenkin oletettavasti näyttävä. Minuun makuuni ainakin olisi juuri tuollainen sormus ilman tuota keskikiveä, ja ihan parikymppinen näyttävien korujen ystävä olen.

Vierailija
60/76 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:52"]Tässä on toinen vaihtoehto mitä olen myös harkinnut, hinnaltaan hiukan halvempi ja keskikivi on saman kokoinen.

http://aijaa.com/7JAcvG

tuo sormus olisi varmaan hiukan klassisempi vaihtoehto, mutta kuitenkin säihkettä riittäisi.
Te jotka teilasitte ensimmäisen vaihtoehdon niin mitä mieltä sitten tästä?
[/quote]

Yhtä kamala kuin se eka. Onko tää joku perjantain iltaprovo?