Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isoäiti kuoli koronaan, jonka tartutti todennäköisesti rokottamaton hoitaja – lapsenlapsi: "On tyrmistyttävä ajatus, että tartunta tulee hoitajan kautta"

Vierailija
04.12.2021 |

Ihan turha selittää että myös rokotetut tartuttavat, tutkimusten mukaan about 20 kertaa vähemmän.

https://yle.fi/uutiset/3-12215800

Kommentit (495)

Vierailija
361/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siitä päivän tunteisiin vetoava propagandapläjäys, hohhoijaa. Kas kun ei syyllinen ollut rokottamaton Eemi-Veeti 6kk, joka kylmäverisesti m * r hasi isoäidin. Sellainen juttu ehkä sitten ensi viikolla?

Tällaisia juttuja tulee sitten, kun lapsia aletaan rokottaa.

Vierailija
362/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta käy hyvin ilmi, miten moni rokottamaton on todellakin kylmähermoinen psykopaatti. Vaikka kuinka yrittää selittää ihmisarvosta ja jokaisen oikeudesta elämään, niin missään ei heilahda. Se oli vaan joku mummo. Jos ei omaa ollenkaan tunteita, niin näinhän se näille on ja turha siinä muuta on selittää. Psykopaatti olisi silti saatava edes pois hoitotyöstä puolustuskyvyttömien luota.

Kauankohan tämän 93-vuotiaan mummon olisi pitäny elää? Toiset satavuotta?

Onhan läheisen kuolema ikävä asia, mutta voisi ihan järjellä ajatella, että 93-vuotias ei ole enään nuorukainen...

Oma isovanhempani eli myös yli 90-vuotaaksi terveenä omassa kodissaan. Olisi ollut todella hirveää, jos joku kuoleman enkeli olisi tullut hänen luokseen ja päättynyt milloin hänen aikansa on täysi. Vuosikin elämää, voi olla hyvää elämää. Kenelläkään ei ole oikeus sitä viedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta käy hyvin ilmi, miten moni rokottamaton on todellakin kylmähermoinen psykopaatti. Vaikka kuinka yrittää selittää ihmisarvosta ja jokaisen oikeudesta elämään, niin missään ei heilahda. Se oli vaan joku mummo. Jos ei omaa ollenkaan tunteita, niin näinhän se näille on ja turha siinä muuta on selittää. Psykopaatti olisi silti saatava edes pois hoitotyöstä puolustuskyvyttömien luota.

Sä oot sairas ja itse oiva esimerkki psykopaatista, hirveetä keuhkoomista sen takia että sais osallistua lynkkausjoukkoon, suakaan tuskin kiinnostaa tuntemattomat henkilöt kunhan pitää päästä tuota propaganda syyllistämis paskaa suoltamaan,,teidän rokotettujen kannattaisi oikeasti miettiä omaa käytöstänne, missä teidän ihmisyys ja inhimillisyys on,miksi raivootte jos kerran olette turvassa passin ja rokotteen ansiosta? Ja miksi niputatte rokottamattomia samaan kategoriaan? Minä tunnen vain raivohulluja rokotettuja ja tässä on hyvä esimerkki,,teiltä se puuttuu empatiakyky ja kyky nähdä asiat muutakuin omalta kantilta ja jotka toistelee media valheita päivästä toiseen ja ei muuta elämää kuin vainota ja ahdistella toisia ihmisiä päivästä toiseen. Olette itse mielisairasta porukkaa eikä teitä pitäisi päästää ihmisten ilmoille!

Vierailija
364/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomien hoitajien (henkilökunnan) ei pitäisi olla lähelläkään asiakasta. Eli pois hoitotyöstä moiset saastuttajat. Tuskin osaavat työtäänkään, kun eivät rokotteiden päälle ymmärrä.

Harmi, että poliisin aikaa joudutaan käyttämään tähän, mutta ymmärrän täysin. Syyllinen on saatava kiinni ja oikeuteen.

Saahan hivinkin tahallaan tartuttajat kovia vankilatuomioita, miksei sitten covidin tartuttajat. Ja kyllä rokottamaton on tahallaan tartuttaja.

Korona rokote suojaa vakavalta tauti muodolta ei koronalta

Ei suojannut rokote mummoa.

Ihmistä, vanhusta. Alentavasta tyylistäsi kirjoittaa selviää jo, miten paljon arvostat näitä ihmisiä, jotka meille rakensi joskus hyvinvointiyhteiskunnan. 

Vierailija
365/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetoaminen työntekijöiden vähyyteen on naurettavaa. Eihän päiväkoteihinkaan palkata pedareita siksi että työntekijöistä on pulaa.

Ei niin. Vaan siksi, että pedarit on hyviä ja motivoituneita lastenhoitajia.

Vierailija
366/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot sairas ja itse oiva esimerkki psykopaatista, hirveetä keuhkoomista sen takia että sais osallistua lynkkausjoukkoon, suakaan tuskin kiinnostaa tuntemattomat henkilöt kunhan pitää päästä tuota propaganda syyllistämis paskaa suoltamaan,,teidän rokotettujen kannattaisi oikeasti miettiä omaa käytöstänne, missä teidän ihmisyys ja inhimillisyys on,miksi raivootte jos kerran olette turvassa passin ja rokotteen ansiosta? Ja miksi niputatte rokottamattomia samaan kategoriaan? Minä tunnen vain raivohulluja rokotettuja ja tässä on hyvä esimerkki,,teiltä se puuttuu empatiakyky ja kyky nähdä asiat muutakuin omalta kantilta ja jotka toistelee media valheita päivästä toiseen ja ei muuta elämää kuin vainota ja ahdistella toisia ihmisiä päivästä toiseen. Olette itse mielisairasta porukkaa eikä teitä pitäisi päästää ihmisten ilmoille!

Kuulostat kyllä itse hyvin hullulta. Vedä syvään henkeä ja rauhoitu. Kukaan ei vainoa sinua. Opettele kirjoittamaan suomen kieltä itsenäisyyspäivän kunniaksi. 

Vierailija
367/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hällä on raivotauti. 

Vierailija
368/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomien hoitajien (henkilökunnan) ei pitäisi olla lähelläkään asiakasta. Eli pois hoitotyöstä moiset saastuttajat. Tuskin osaavat työtäänkään, kun eivät rokotteiden päälle ymmärrä.

Harmi, että poliisin aikaa joudutaan käyttämään tähän, mutta ymmärrän täysin. Syyllinen on saatava kiinni ja oikeuteen.

Saahan hivinkin tahallaan tartuttajat kovia vankilatuomioita, miksei sitten covidin tartuttajat. Ja kyllä rokottamaton on tahallaan tartuttaja.

Korona rokote suojaa vakavalta tauti muodolta ei koronalta

Ei suojannut rokote mummoa.

Ihmistä, vanhusta. Alentavasta tyylistäsi kirjoittaa selviää jo, miten paljon arvostat näitä ihmisiä, jotka meille rakensi joskus hyvinvointiyhteiskunnan. 

Ja yhteiskunta lupaa näille rakentajille että rokote suojaa vakavalta tautimuodolta ja kuolemalta. Aika ristiriitaista että yhteiskunnan lupaus on täyttä p askaa, niin sen vika ei ole ettei suojannutkaan vaan syyllinen onkin rokottamaton. Reilua eikö vain?

Vierailija
369/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kyllä itse hyvin hullulta. Vedä syvään henkeä ja rauhoitu. Kukaan ei vainoa sinua. Opettele kirjoittamaan suomen kieltä itsenäisyyspäivän kunniaksi. 

Ai se itsenäisyyspäivä on nykyään 5.12. ?

Vierailija
370/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se itsenäisyyspäivä on nykyään 5.12. ?

Voi lapsellisuus. Jos aloittaa harjoitukset jo nyt, niin voi huomenna osata jo jotain. 

Vierailija
371/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta uskomattominta tässä on, että poliisi tutkii kuulema asiaa. Ei sukulaisten tahdosta vaan poliisin omasta aloitteesta. No johan tässä saisi aikamonta poliisia työllistää selvittämään kuka on tartuttanut koko maassa kenetkin.

Siis oikeasti kukaan ei tiedä mistä tuo kuollut vanhus sai tartunnan. Ei poliisi ole ennenkään tutkinut kuolemia nuhakuumeeseen. Mistä nyt tällainen aktiivisuus? Kyseessä oli 93v vanhus joka ei todellakaan ole hyväkuntoinen vaan elimistö jo niin hauras että ihan tavallinen kausi influenssa tai vaikka vain norovirus voi olla kuolemaksi. Tuo vanhus ei ollut mikään 60v työikäinen vaan ollut jo pitkään biologisesti jatkoajalla. Jos vanhus ei kestänyt tartuntaa edes kahden rokotteen vuoksi niin kuolema on täysin luonnollinen. On lapsellista saivarrella muuta.

Minä näen tässä tutkinnassa motivaationa kansalaisten pelottelun ja painostuksen lisäämisen. On jo pitkään näkynyt kuinka poliisitoimi ja oikeuslaitos suhtautuvat kansaan kuin viholliseen. Tartuntatautilakia ei ole mitään syytä muuttaa. Se ottaako rokotteen johonkin nuhakuumeeseen on oma asia. Tämä nuhakuume johon on kuollut kourallinen vanhuksia ei anna mitään oikeutta valtiolle painostaa kansalaisia. Jos saivarrellaan ei työikäisellä ole velvollisuutta vaarantaa itseään jonkun 93 vuotiaan vuoksi. En minäkään antaisi toista munuaistani toiselle vaikka tämä kuolisi ilman.

Kenelläkään ei ole velvollisuutta vaarantaa terveyttää edes rokotteella toisen vuoksi. Tarinan julki tuominen oli omaisilta huomiohakuisuutta. Eivät hoivakodissa norovirukseen kuolleen vanhuksen omaisetkaan tuo julkisuuteen pohdintoja saiko vanhus taudin hoitajalta vai joltain vierailijalta.

Vierailija
372/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hällä on raivotauti. 

Eikä ole. Hän on vaan nolo roska. 

Vierailija
373/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeinkin näitä aletaan tutkia ja uutisoida. Olen ihmetellyt jo pitkään, miksi asiasta ei keskustella. Olen kuullut muistakin hoitoalan vastuuttomista, jotka eivät ymmärrä pysyä hoidokeistaan nyt kaukana ja eristäytyä. Kuoleman enkeleitä. 

WHO on sanonut että rokote ei ole yksin riittävä suoja ja näin ollen myös rokotettujen pitäisi pitää maskeja, turvavälejä ym. suojellakseen riskiryhmäläisiä joten eiköhän tämä aihe ollut tässä ainakin mun osalta. Jos ette totuutta halua uskoa niin se on teidän ongelma.

Ei tietenkään pelkkä rokote ole riittävä suoja, vieläkö joku sitä väittää? Silti se ei vie pois sitä faktaa, että rokottamattomat tartuttavat varmemmin. < Fakta jonka sama WHO on kertonut.

Lisäksi moni rokottamaton on alusta saakka ollut maski kielteinen. Hygieeniankin kanssa taitaa olla niin  ja näin. Turvavälitkin heille on täyttä utopiaa, se on nähty ja kohdattu monet kerrat.

Nyt tais päästä ihan höpöhöpö-juttu. :)

Onhan tutkittu, että moni rokottamaton huolehtii hyvin säännöistä ja niiden noudattamisesta, useimmat vielä tahtovat rokotteen, mutta kokevat etteivät saa tarpeeksi tietoa ja vastauksia heidän mieltään painaviin kysymyksiin.

Tiedotus ja ohjaus olisi nyt kaikkein tärkeintä, luotettavalta suunnalta.

Osa on sairastanut koronan ja osalla taas terveydellisiä syitä siihen miksi eivät voi rokotetta ottaa ja loput lapsia. 

Jos yli 80% on rokotettu ja poistaa jäljelle jääneistä yllä mainitut ryhmät niin hyvin vähän jää heitä, ketkä eivät rokottaudu muuten vaan. 

Kun tarkastelee jäljelle jäänyttä prosenttimäärää (varmaan lähelle 5% itse pääteltynä) suhteutettuna Suomen väkilukuun niin se on maksimissaan n.250 000 henkilöä eikä sellainen määrä voi koko ajan ja aina vaan kuormittaa tehoa, tartuttaa kaikkia ja olla syyllisiä ties mihin. Eli pikkuisen sitä järjen käyttöä saa lisätä.  Ei tarvitse kun katsoa niitä "hieman harhaanjohtavia" tilastoja siitä kuinka moni rokottamaton joutunut sairaalahoitoon. Tilastoihin kun on laskettu sairaalassa tartunnan saaneet ja muissa asioissa siellä olleet jne.

Vieläpä poliisi mukaan niin jep, määrärahat menevät aivan turhuuksiin. Hivin levittäminen tahallaan on kriminalisoitu, mutta rokotus on edelleen vapaaehtoinen. Mikäli se pakolliseksi määrättäisiin, se olisi vastoin perustuslakia, ihmisten oikeuksia. Joten hoitajaa tai ketään muutakaan ei voida asian vuoksi tuomita. Niilläkin varoilla voisi sitä ohjausta antaa.

Kuten jo joku mainitsi niin eipä sitäkään voida osoittaa onko tartunnan välittäjä juuri rokottamaton hoitaja (kaiken lisäksi oireeton?) vai rokotettu kenen mukana virus kulkee ihan siinä missä muidenkin.

Se miksi vastauksesi oli täyttä höpöä on se, että nimenomaan ROKOTETUT unohtavat maskit ja turvavälit, koska olettavat etteivät niitä tarvitse kun onhan HEILLÄ rokotukset. Kun pitäisi ymmärtää, että sitä maskia pidetään toisia varten, ei itseä. Rokotetut ajattlevat ettei heidän tarvitse, koska mitä sitten jos he tartuttavat niitä typeriä, rokottamattomia. Heidän tulisi tajuta ettei rokote suojaa kaikelta ja voivat tartuttaa myös rokotetun, tai sen sairaan kuka ei voi rokotetta ottaa tai pienen lapsen.

Rokotetut siis juoksevat tilaisuuksissa, baareissa, matkustavat jne. Lisäksi käyttäytyen hyvin kevytmielisesti mitä suosituksiin tulee. Kun eihän heidän tarvitse. 

Maskipakko kun poistui niin siinä tehtiin iso virhe. Suojautumista tarvitaan yhä ja liekö loppuu edes ensi vuoden aikana tarve kyseisille toimepiteille jos rehellisiä ollaan.

Rokottamattomat ovat siis aivan tavallisia ihmisiä huolineen.

Eli alapeukuttajien mielestä ei tarvita lähempää kontaktia rokottamattomiin ja panostaa heidän ohjaamisen, vastata kysymyksiin ja saada heidän huolensa laantumaan, jolloin heistäkin varmasti suurin osa päätyisi rokotukset ottamaan? Epätietoisuus ja epävarmuus on pahinta ja suurin este monella.

Tavanomaisten vastaanottojen ja muun terveydenhuollon kontaktien ohessa tapahtuva valistaminen vaatii hetkeksi resusrsseja, mutta ei yhtä paljon kun koronaan kuolleen poliisitutkinta sivutuotteineen.

Loputhan olikin täyttä faktaa ja tutkittua tietoa arkikielellä kirjoitettuna(nämä asiat löytyvät netistä googlettamalla ja hyvään alkuun pääsee katsomalla Sannikan haastattelu koronarokotteista ja nimeomaan rokottamattomista). 

Eli käytännössä alapeukuttajatko tahtovat jatkaa valittamista, osoittelua ja nostattaa itseään eikä pohtia ratkaisuja asian voittamiseksi? Silloin en aio tuhlata aikaani väittelyyn sekuntiakaan, koska on hankala kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu. 

Vierailija
374/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku nyt ylipäätään todistaa koko koronan olemassa olon, ja sitten perään sen mekanismin millä virus tarttuu ihmiseen.

Nyt mennään sokeena näiden harhakuvitelmien varassa joille ei ole mitään tieteellistä näyttöä.

Esittäkää se tutkimus jossa näytetään toteen että virus, mikä tahansa  virus voi tarttua ihmiseen, niinpä, ei löydy tutkittua tieteellistä todistusta!

Ainoastaan pakteeri infektio on tutkitusti tarttunut ihmisestä toiseen, virus ei koskaan!!

Kerropa sitten,jos kotonaan ei ole olemassakaan,niin mihin esim Saksassa noin 100000 ihmistä on menehtynyt,USAn tai Brasilian luvuista puhumattakaan. Ei kaikki ole kuolleet sydäriin,komplikaatioihin tms. vai yleiseen potutukseen?

Luonnollista  vanhusten kuolleisuutta vähän ärhäkämpään nuhakuumeeseen. On nuorempiakin kuollut aina muutama kausi-influenssoihin. Varsinkin länsimaissa sekä Brasiliassakin on iso vanhusväestön osuus josta tämä nuhakuume tappaa nyt heikoimpia vähän isommissa määrissä kuin normaalisti. Ei hautoustoimen ruuhkaantumiseen nyt paljoa vaadita. Ruuhkaa tulee jo ihan normaalista kausi influenssasta. Ei 60-70 lukujen epidemioissa joissa kuoli välilukuun nähden enemmän vanhuksia kuin koronaan kukaan pitänyt sitä minään katastrofina. Pohdittiin vain mikähän epidemia nyt on kun vanhuksia on kuollut paljon. Ei nuo ollut pikku uutisia silloin.

Suurempi uhka on tuberkuloosi jonka hävittäminen maailmasta on kaukana tulevaisuudessa.

Vierailija
375/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltosuhde kohdilleen. loppuu se loputon jorina eläkepommista. italia ja ruotsi teki sen jo koronan alkuaikoina. rokottamattomista tehty taas yksi uusi paarialuokka. paarialuokkia suomessa riittää. 

Vierailija
376/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että rokotetut uskovat olevansa koronasteriilejä, eli eivät muka voi levittää tautia, lienee suurin syy siihen että juuri nyt Suomessakin rikotaan päivittäisten tartuntalukujen ennätyksiä?

Vierailija
377/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että rokotetut uskovat olevansa koronasteriilejä, eli eivät muka voi levittää tautia, lienee suurin syy siihen että juuri nyt Suomessakin rikotaan päivittäisten tartuntalukujen ennätyksiä?

Mitä tiedolla tartunnoista ylipäätään tehdään? Ei yhtään mitään. Rahaa tuhlataan testaamiseen aivan tulkuttomasti.

Vierailija
378/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pernarutto vesikauhu ebola Naegleria fowleri. corona on läskiperseiden tauti

Vierailija
379/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. Kohta aletaan myös eläimiä rokottamaan koronaa vastaan. Ulkomailla oli jo eläintarhassa todettu virtahevoilla korona ja laitettu karanteeniin. Varautukaapa kissojen, koirien, hamstereiden omistajat siihen että kohta määrätään testipakko ja rokotepakko/passi myös lemmikeillenne. Sinne vaan sitten lemmikeiden rokote pisteelle jonoon eläintenne kanssa niin saadaan laumasuoja kuntoon koko porukalle ja päästään palaamaan siihen normaaliin..

Vierailija
380/495 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska. Että tälläisen propagandapläjäyksen valtamedia keksi tällä kertaa.

Otsikko olisi voinut olla: ”Rokotukset eivät toimi. Rokotettu 93-vuotias nainen kuoli koronaan rokotuksesta huolimatta”. Mutta meidän korruptoitunut media päätti kääntää tämän(kin) rokottamattomien syyksi.