rv 39 ja kaipaisin juttelu kaveria
meillä on kaksi lasta 7v ja 5v. Nyt odotan kauan kauan odotettua ja toivottua kolmatta lasta. Mutta minua on alkanut epäilyttään jotenkin käsittämättömällä tavalla epäilyttään millaista arki on vauvan kanssa. Nyt elämä on niin helppoa. Olen ollut viime viikot väsynyt ja voimaton ja pelkään että jos se olo ei lähde pois synnytyksen jälkeen. Arjen pyöritys vaatii nyt paljon ponnistusta ison mahan ja liitoskipujen vuoksi. Miten pääsen eroon näistä ajatuksista..
Kommentit (6)
mä odotin kolmatta, kun esikoiset oli 2 v. pakko oli jaksaa, kun oli 3 alle 2, 5 v lasta.
Niin tiedän että jaksan\selviän mutta en ole oikeasti näin saamaton\voimaton mitä nyt olen. Harmittaa tälläiset ajatukset koska vauva antoi odotuttaa itseään melkein kaksi vuotta.
Minulla ei ole kuin kaksi lasta. Molemmat alle 3v. Olen toisen jälkeen ollut väliin ihan finaalissa, mutta jossain vaiheessa päätin, että pärjään ja jaksan. Ja olen pärjännyt. Tee sinäkin niin, että aamulla silmät ristissä vain alat odottaa iltaa. Arjen pyöritys siinä tekee sen, että se ilta on yllättävän äkkiä. Yöllä valvoessa odota aamua ja joka kerta se on tullut. Joku päivä huomaat, että pahin väsymys on mennyt ja sinulla kolme ihanaa lasta.
Ap, työskenteletkö opettajana Uudellamaalla? Mietin että tunnetaanko me :D
En työskentele :) ihan toisella puolen suomea. Kun toinen syntyi ei ollut mitään ongelmaa jaksamisessa. Olen vain niin hämmentynyt näistä ajatuksista ja itsensä epäilystä.
Meillä 11 ja 7v lapset. Huhtikuussa tämän kolmannen laskettuaika. Mulla on selkä tosi huonossa kunnossa. Luotan että kun vauva syntyy niin jaksan paremmin.