Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoin salaa, muita?

Vierailija
06.03.2015 |

Ehkä kork. 1-2 tupakkaa päivässä menee.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Hävettää niin vietävästi. En haluaisi polttaa, mutta välillä sorrun.

Vierailija
2/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:28"]Ehkä kork. 1-2 tupakkaa päivässä menee.
[/quote]

Mikä järki tossa on? Miksi et lopeta kokonaan?

Ja hei kaikki te 'salaa' tupakoivat. Kyllä sen haistaa !! Tupakoivilla ilmeisesti hajuaisti on jokseenkin huono eivätkä itse tajua sitä mutta kyllä muut haistaa sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taas ei tarvi salaa tupakoida. Jos haluan tupakan poltan sen. Ei mun tarvi alkaa päätäni rasittaa sillä, mitä joku muu on mieltä mun tekemisistäni. Jos alkaisin tommost pohtimaan, niin johan vatsahaavan pian saisin.

Vierailija
4/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:28"]Ehkä kork. 1-2 tupakkaa päivässä menee.
[/quote]

Mikä järki tossa on? Miksi et lopeta kokonaan?

Ja hei kaikki te 'salaa' tupakoivat. Kyllä sen haistaa !! Tupakoivilla ilmeisesti hajuaisti on jokseenkin huono eivätkä itse tajua sitä mutta kyllä muut haistaa sen.
[/quote]

Jos polttaa pari tupakkaa päivässä, ei se ratkaisevasti hajuaistiin vaikuta.

Vierailija
5/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:28"]

Ehkä kork. 1-2 tupakkaa päivässä menee.

[/quote]

Sama. Joutais lopettaa kokonaan pois mutta...

Vierailija
6/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Lapsen syntymän jälkeen aloin taas salaa poltella... ja nykyisin poltan kauhesti han avoimesti. Töissä poltan edelleen salaa. Kun en kehtaa siellä polttaa. 

Vierailija
7/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ennen tällainen salaa tupakoija. 1-2 päivässä. Ja ei, eivät yleensä ihmiset haistaneet. Aina yhtä yllättyneitä kun kerroin lopettaneeni. "Ai mä en tiennyt että sä poltit."

Vierailija
8/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo salaa poltellaan ja se on ihan perssiistä. Mut ei oo helppoa päästä eroon. Jo useamman kuukauden olin kokonaan lopettanut mutta sit taas alkoi sillä parilla tupakalla päivässä!

Vierailija
9/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltan joskus... jos olen itsekseni kotona, saatan illalla käydä tupakalla, tai baarissa. En polta siis joka viikko, mutta ehkä muutamia kertoja kuukaudessa. Minusta se on mukavaa ja rentouttavaa :) Ja pääsääntöisesti siksi poltan "salassa", koska muuten saa aina olla selostamassa, miksi polttaa nyt, miksei polta aina, miksi polttaa ylipäätään ja miten voi olla ettei jää koukkuun.

Eihän useimmista tule alkoholistejakaan, mutta on ihan jees ottaa joskus pari annosta alkoholia. Tupakka on mulle samalla tavoin nautintoaine. Kohtuudella.

Vierailija
10/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:30"]Minä! Hävettää niin vietävästi. En haluaisi polttaa, mutta välillä sorrun.
[/quote]
Ja minä. Pari viikossa.
Mut silti
Hävettäääää

Vierailija
11/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltan salaa töissä. Siis perheeltä salaa, töissä toki tietävät... Kotona en polta, en lomilla yms.

Vierailija
12/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan siinämielessä "salaa" että teen sen itse tupakoimisen piilossa, mutta ihmiset tietää että tupakoin silloin tällöin. Todellisudessa menee siis tosiaan enemmän kuin luulevat. Seurustelukumppani luulee että röökaan tosi harvoin, siis silleen sosiaalisesti joskus seurassa tai humalassa... Oikeasti menee paljon enemmän. Kyllähän sen siis haistaa että olisi mahdotonta vetää tupangia täysin salassa.

Vierailija
13/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa mä luulin että olen outo kun röökään silloin tällöin en joka päivä kuitenkaan....

Vierailija
14/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää myöntää, ja haukkukaa vaan, mutta mä poltin salaa raskauden aikana. Ensimmäiset kolme kuukautta olin kokonaan ilman, sitten muutaman kuukauden poltin 1-4 tupakkaa viikossa ja loppuajan pystyin olemaan ilman. Ei kukaan siitä tiennyt, edes lapsen isä, eli mieheni, vaikka yhdessä asuimme silloinkin. Kyllä sen salaamaan pystyy, jos vaan haluaa.

Vierailija
15/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin poltin salassa eka lapsen syntymän ja imetyksen jälkeen just se pari päivässä. Ennen raskautta siis poltin ihan säännöllisesti. Työpäivän jälkeen oli esim. Ihan pakko polttaa vaikkei etes tehny oikeestaan edes mieli. Ihme pakkomielle siihen hommaan tulee. Täytyy nyt koittaa välttää sitä kokonaan, on se vaan niin koukuttavaa.

Vierailija
16/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttelin salaa joskus muutama vuosi sitten. En halunnut perheen tietävän, eikä he kyllä huomanneetkaan. Lapset olisivat kyllä sanoneet, jos olisivat tienneet. Nyt ei enää maistu edes kännissä tupakka.

Vierailija
17/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. En siis ole ainut. Mieheni kyllä tietää, sillä sitä ei voi olla haistamatta, jos tulen kotiin haisevana. En kuitenkaan enää polta kotona ollessa, muuta kuin, jos olen yksin. Kaikille muille, jotka tiesivät harrastuksestani, olen väittänyt lopettaneeni ja silloinkin, kun poltin vähän enemmän (ehkä 4-5 päivässä) väitin kaikille, että poltan vain silloin tällöin ja baarissa. Vanhempani ja sukuni ei saanut koskaan tietää.
Ennen kuitenkin poltin avoimesti kadulla ja missä vaan ollessani yksin, mutta törmättyäni työnantajaani tupakka huulessa, rajoitin sitäkin. Nykyään jopa parvekkeelle on vaikeaa mennä, kun hävettää niin paljon. Silti olen koukussa ja tietyissä tilanteissa se tupakka on saatava ja silloin menenkin jonnekin "piiloon".

Vierailija
18/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen ihminen tupakoi salaa? 

Vierailija
19/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:21"]

[/quote]

Yleensä ihminen masturboikin salaa.

Vierailija
20/29 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:21"]

[/quote]

Yleensä ihminen masturboikin salaa.

[/quote]

olipa ontuva vertaus. mitä häveliästä tupakoinnissa on? 

(kukaan tuskin esittelee elimiään julkisesti)