McDonalds myymäläpäällikön haastattelu
Onko kukaan ollut mäkkärissä töissä? Millainen on ensimmäisen haastattelun jälkeen tuleva myymäläpäällikön haastattelu?
Kommentit (31)
Kysytäänkö vahvuuksia ja heikkouksia, kuvaile itseäsi yms?
Ketä kiinnostaa? Eiks mäkkärit ja muut pikaruokapaikat oo tarkotettu lähinnä nuorille opiskelijoille?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:31"]Ketä kiinnostaa? Eiks mäkkärit ja muut pikaruokapaikat oo tarkotettu lähinnä nuorille opiskelijoille?
[/quote]
Olen nuori opiskelija
Myymäläpäällikön?
Mäkissä on kyllä ravintolapäällikkö..
Ei varmaan ole muodollisuus, ravintolapäällikkö on tuleva esimiehesi. Kaikki eivät mäkkiinkään sovi töihin, joten lähtisin siitä, että tuossa tilanteessa pitää vakuuttaa ravintolapäällikkö asiasta.
Siis mä oon ymmärtänyt että mäkkäriin otetaan "kylmiltään" vain nuoria ravintolatyöntekijöiksi.. sitten kun on kokemusta (ja ehkä sopiva ammatti opiskeltuna duunin ohella) ylentyy vuoropääliköksi ja vain rautaiset ammattilaiset saavat mahdollisuuden kokeilla siipiään ravintolapääliköina..
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:46"]
Siis mä oon ymmärtänyt että mäkkäriin otetaan "kylmiltään" vain nuoria ravintolatyöntekijöiksi.. sitten kun on kokemusta (ja ehkä sopiva ammatti opiskeltuna duunin ohella) ylentyy vuoropääliköksi ja vain rautaiset ammattilaiset saavat mahdollisuuden kokeilla siipiään ravintolapääliköina..
[/quote]
Kun olin Mäkissä töissä niin ravintolapäälliköksi yleni 24-vuotias nainen, joka oli toiminut vuoropäällikkönä. Hänellä ei tietääkseni ollut juuri muuta työkokemusta kuin Mäkki.
Ja toi "rautaiset ammattilaiset" my ass..tekis mieli kertoa muitakin havaintoja mutta en viitsi. Mäkkäri oli hyvää työkokemusta. Ja ihanaa aikaa, oltiin kaikki nuoria, työ oli raskasta mutta työkaverit kivoja.
Uskokaa tai älkää, muttei kaikista tähän ketjuun kirjoittaneista (tai alapeukuttajista) olisi edes tuohonkaan hommaan :D