Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini kuoli tiistaiaamuna

Vierailija
06.03.2015 |

Meni häkellyttävän nopeassa ajassa huonoon kuntoon, yhdessä kuukaudessa. Ei olisi vielä tammikuussa uskonut, että tässä käy näin :(

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin äitini kuoli syöpään 58 vuotiaana 4 vuotta sitten. Lapseni eivät koskaan nähneet mummoa, joka olisi varmasti ollut haltioissaan. Ikävä on.

Vierailija
22/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
24/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotot! ♥

Vierailija
25/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:00"]Äitisi on nyt hyvässä paikassa. Näette vielä uudelleen, usko siihen :(
[/quote]
Ja heti alapeukkuja...

Vierailija
26/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, aika auttaa! ♥ Jos tuntuu ettet jaksa, hae ammattiapua. Yksin ei tarvitse kestää. Ja juttele ystävien kanssa.

Vierailija
28/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikäinen äitisi oli ap?

Vierailija
29/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:43"]Mikä ikäinen äitisi oli ap?
[/quote]

Täytti joulukuussa 77 vuotta.

Ap

Vierailija
30/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap. Ottaa aikansa kun siitä pääsee yli. Oma äitini sairastui kun olin vähän alle 30, ja melko nopeasti myös kuoli. Tuli ihan puun takaa koko asia ja meni kauan ennen kuin pääsin yli. Jouduin hoitamaan yksin kaikki perukirjoitukset ja niissäkin oli sotkuja. Vie voimia mutta toivottavasti sinulla on tukijoukkoja auttamassa.

Kivoja vastauksia olet saanut, minä sain aikanani vastauksia että turhaan nyyhkit kun lähempänä keski-ikäisenä täällä äitiäsi itket... Av on joskus aika julma paikka.

Vierailija
31/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:54"]

Minun oma äiti kuoli 53 vuotiaana yllättäen sydämen pettämiseen. Äiti soitti minulle ja oli alkamassa ruuanlaittoon. Siitä n. 10 minuttia hän menehtyi.

[/quote]

11 yläpeukuttajaa tykkäsivät, kun jonkun äidin sydän petti... Outoa porukkaa täällä.

Vierailija
32/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:00"]Äitisi on nyt hyvässä paikassa. Näette vielä uudelleen, usko siihen :( [/quote] Ja heti alapeukkuja...

[/quote]

Ateistit eivät osaa käyttäytyä, vaan tuputtavat paheksuntaansa joka väliin.

Vierailija
33/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:04"]

Ihan selvä provo. Miksi uskotte ap:ta? Ei äiti ole oikeasti kuollut, ap vain kerjää sympatiaa ja hakee huomiota tällä näennäisen liikuttavalla ketjulla.

[/quote]

Provo tai ei. Elämässä tapahtuu ikäviä ja surullisia asioita. Jos ihmisellä ei ole ketään kelle purkaa sydäntään juuri sillä hetkellä, niin edes täällä antakaa hänen keventää taakkaansa. Yksin on raskas kulkea.

Vierailija
34/39 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:31"]

Minunkin äitini kuoli 2 vuotta sitten.... Eiku ei olekaan kuollut. Muistin väärin. Elossa on ja asuu eri paikkakunnalla kuin minä.

[/quote]

Ei helvetti :D Ihan pimeetä sakkia täällä. :D

Ap:lle osanottoni.

Vierailija
35/39 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotot

Vierailija
37/39 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

77-vuotiaan onkin jo aika kuolla.

Vierailija
38/39 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äiti on ollut viikkoja sairaana, lähes koko ajan sairaalassa tai terveyskeskuksen osastolla, täyttää ensi viikolla 86v. Miehen kaksi vanhempaa veljeä eivät halua tai pysty käymään äitiään katsomassa, toinen on kärsinyt pitkään pahasta masennuksesta ja on ollut vuosia äidistään todella huolissaan, soittelee monta kertaa päivässä, nyt soittelee mun miehelle jo aamulla aikaisin että mikä kun äiti ei vastaa puhelimeen, onko jo tullut tieto... Toinen veli on kai vaan jotenkin hönö, ei tajua että pitäisi mennä vanhaa äitiä katsomaan kun kuolee pian.

Näitten eronneitten kuusikymppisten veljesten kummankaan lapset eivät kai tiedä ollenkaan että mummonsa on kuolemaisillaan, eivät ole isoäitinsä luona käyneet kylässä vuosiin, eivätkä pidä kai isiinsäkään mitään yhteyttä, elävät täysin omaa elämäänsä. Todella surullista.

Mies murehtii että hän joutuu sitten hoitamaan kaiken yksin kun äidistä aika jättää, sanoi että varmaan joudun yksin sen arkunkin hautaan kantamaan kun veljet "ei pysty" tulemaan hautajaisiin. Minä sanoin kyllä miehelle että autan kaikessa, järjestän hautajaiset ja äidin asunnon tyhjentämisen ym. Yritän olla miehelle tukena, mutta kyllä mua sieppaa veljien tyhmyys, jos olisivat mun veljiä kävisin niska-perse-otteella hakemassa kotoa että nyt menet äitiäsi katsomaan kun on vielä tilaisuus, loppu voi tulla nopeastikin tai menee niin huonoon kuntoon että ei enää tajua. Anopille on määrätty järkyttävä määrä lääkkeitä ja ne on aiheuttaneet aika paljon sekavuutta.

Vierailija
39/39 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:00"]Äitisi on nyt hyvässä paikassa. Näette vielä uudelleen, usko siihen :( [/quote] Ja heti alapeukkuja...

[/quote]

Ateistit eivät osaa käyttäytyä, vaan tuputtavat paheksuntaansa joka väliin.

[/quote]

miksi uskovaiset tuputtavat uskoaan joka väliin? Se on äärimmäisen moukkamaista jka epäempaattista käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi