Kun nainen ei pidä lupaustaan
Olen sopinut yhden 20-vuotiaan naisen kanssa seksisuhteesta jossa on pääperiaatteena se että se on vain seksiä. Ei sitoutumista eikä mitään muutakaan. Molemmat huolehtivat tästä asiasta ja siitä ettei adiasta puhuta kolmansille osapuolille koska itse olen naimisissa ja perheellinen.
Noooh... Ei se sitten vuoden jälkeen enään menekään niin. Miksi naisille on niin hemmetin vaikeaa pitää kiinni sovitusta. Tulee tunteita yms. Sovimme että jos menee siihen lopetamme koko suhteen ja nyt sitten alamme olla lähellä sitä. Minulle seksi on vain seksiä. Ei minun tarvitse rakastaa edes lasteni äitiä. Ainoat ihmiset joita oikeasti rakastan ovat lapseni.
Kommentit (44)
Naiset vain ei ymmärrä sitäettä jos eivät ole taitavia sänkypuuhissa niin suurin osa miehistä hakee sen puuttuvan osan jostain muualta. Ei naiset miehiä omista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vain ei ymmärrä sitäettä jos eivät ole taitavia sänkypuuhissa niin suurin osa miehistä hakee sen puuttuvan osan jostain muualta. Ei naiset miehiä omista.
Totta, ja ihan sama juttu miehillä. Eivät miehet naisia omista, jos ei osata tuottaa naiselle nautintoa niin turha ihmetellä sitten kun se haetaan muualta. Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilu peli olisi kertoa asiasta vaimollesi. Sitten hänkin voisi hyvällä omatunnolla vierailla naapurin Ramilla. Vai etkö kestä ajatusta vaimostasi toisen miehen kanssa?
Ei se minua haittaa jos hän löytää samalla itselleen uuden rahoittajan.
Ei rönsyillä pois alkuperäisestä aiheesta. Ei ole kyse nyt minun avioliitostani vaan siitä miksi nainen ei voi pysyä sopimuksessa seksisuhteessa?
Mikset sitten vain kirjottanut siitä ettei nainen pysy sopimuksessa? Avauduit myös vaimostasi ja siitä miten yhdentekevä hän sinulle on. Haiskahtaa taas lapselliselta lällättelyltä. Jos sinulla edes vaimo olisi niin tuo olisi jo aikoja sitten häipynyt. Ja ottanut kakarat mukaansa.
Ei hyvää miestä kannata kyseenalaistaa 👍