Kokemuksia Vekarajärven armeijasta?
Kommentit (7)
Siellä saa joka vuosi todella moni poika ensimmäiset kokemuksensa miestenvälisestä seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä saa joka vuosi todella moni poika ensimmäiset kokemuksensa miestenvälisestä seksistä.
Höpö,höpö nut menee fantasiat ja todellisuus sekaisin. Olen itse huomattavasti aiempaa saapumiserää ja omana aikani tästä ei ollut mitään viitteitä. Ei ainuttakaan. Täysin poissuljettu jo ajatuksenakin. Mikäli joku tällaista olisi tullut ehdottamaan, olsi taatusti saanut ikimuistoisen opetuksen.
Mulla on Vekarasta jo aikaa, mutta yleisellä tasolla ensimmäinen kk siellä tappoi kiinnostukseni armeijaan. Sissikompanian kävin.
Poika on siellä ja kuljetus ainakin tosi hankalaa osasta päin Suomea. Ja riippuen missä osastossa on. Pojalla loppuu lomat aina su ja sinä päivänä paluu kasarmille niin kuljetusta ei ole joten pitää mennä jo lauantaina. Ja hänellä siis jo ensin bussilla meno sitten junalla ja sitten vielä bussilla perille. Ja hänellä se loma ei ole kuin viikon. Mutta joillain on se kaksi viikkoa lomaa ja joillain tietty oma auto. Muuten viihtyy ihan ok.
Armeijassa kaikki on täydellistä. Elämän parasta aikaa.