Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen ei pidä lupaustaan

Vierailija
04.12.2021 |

Olen sopinut yhden 20-vuotiaan naisen kanssa seksisuhteesta jossa on pääperiaatteena se että se on vain seksiä. Ei sitoutumista eikä mitään muutakaan. Molemmat huolehtivat tästä asiasta ja siitä ettei adiasta puhuta kolmansille osapuolille koska itse olen naimisissa ja perheellinen.

Noooh... Ei se sitten vuoden jälkeen enään menekään niin. Miksi naisille on niin hemmetin vaikeaa pitää kiinni sovitusta. Tulee tunteita yms. Sovimme että jos menee siihen lopetamme koko suhteen ja nyt sitten alamme olla lähellä sitä. Minulle seksi on vain seksiä. Ei minun tarvitse rakastaa edes lasteni äitiä. Ainoat ihmiset joita oikeasti rakastan ovat lapseni.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole kertonut vaimollesi? Toivottavasti tämä pimu kertoo.

Vierailija
2/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen lupauksen olet antanut vaimollesi, kun menitte naimisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

???? Miksi se olisi minun vaimoltani pois? En usko että hänkään kertoo eikä se olekaan se juttu. Se minua ihmetyttää kun naiset jäävät roikkumaan olemattomaan vaikka sovitaan että suhde on vain fyysinen enkä halua muuta. Luulis yksinkertaisenkin ymmärtävän.

Vierailija
4/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan häntä niin myötä kuin vasta mäessäkin. Se ei kuulu tähän jos sitä haet.

Vierailija
5/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???? Miksi se olisi minun vaimoltani pois? En usko että hänkään kertoo eikä se olekaan se juttu. Se minua ihmetyttää kun naiset jäävät roikkumaan olemattomaan vaikka sovitaan että suhde on vain fyysinen enkä halua muuta. Luulis yksinkertaisenkin ymmärtävän.

No, kysypä vaimoltasi miten suhtautuu tähän asiaan.

Sinähän luimistelet raukkis.

Kuulostat kyllä mielikuvitusoliolta.

Usen mies rakastaa puolisoaan eniten.

Vierailija
6/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan häntä niin myötä kuin vasta mäessäkin. Se ei kuulu tähän jos sitä haet.

Tuskin hän hyväksyisi tuota sun suhdetta joka sisältää pelkkää seksiä. Sillä tavalla asia kuuluu kyllä tähän.

Tinder on täynnä miehiä jotka ovat mielestään avoimessa suhteessa, siitä on vain unohdettu kertoa vaimolle.

Vierailija
7/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et häntä rakasta, jos petät. Miksi hän joutuu elämään valheessa kanssasi?

Vierailija
8/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kaksikymppinen sinkkunainen kyllä varmasti haluaa jossain vaiheessa muutakin kuin pelkkää sitä. Olisit valinnut seksikumppanin paremmin. Etsi oman ikäisesi varattu nainen, jospa toimisi paremmin.

Vierailija
9/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos te kerran olette sopineet, että lopetatte seksisuhteen kun jommallekummalle tulee tunteita, niin eihän se sun pano ole mitään sopimusta rikkonut. Nyt vaan lopetatte sen panemisen, kuten aiemmin sovittekin. Sun pitää löytää uusi.

Vierailija
10/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko uskollisuudesta mitään puhetta?

Vierailija
11/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mikään mies, et rakasta lapsiasi, ainoastaan itseäsi, eikä siitä tunteesta voi edes puhua rakkautena.

Riistät puolisoltasi oikeuden päättää siitä, haluaako hän elää kanssasi saman katon alla. Miestähän et voi hänelle tarjota, ainoastaan kuvitelman, että hänellä muka olisi mies.

Vierailija
12/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se saattaa kuitenkin olla vaimolta pois se kun tyydytät itseäsi muualla ja toisen kanssa. Harva niin viriili on, että jaksaa täysipsinoisesti painaa monessa paikassa ja usein.

Vierailija
13/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kaksikymppinen sinkkunainen kyllä varmasti haluaa jossain vaiheessa muutakin kuin pelkkää sitä. Olisit valinnut seksikumppanin paremmin. Etsi oman ikäisesi varattu nainen, jospa toimisi paremmin.

Kyllä minä vaimoani rakastan. Siitähän tässä ei ole kyse. Veikkaan että vaimoni ei halua edes kaikkea tietää.

On minulla ollut kaiken ikäisiä seksikumppaneita. Osa pidemmän aikaa ja osa lyhyrmmän aikaaa.

Pointti on kuitenkin se ettå jos sovitaan pelkästä seksistä niin en kaipaa hellyyden osoituksia enkä rakkauden tunnustuksia ja miksi se on naisille niin vaikeaa.

Vierailija
14/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat sulla mitään vaimoa. Ja paskat sulla mitään 20-vuotiasta.

Vierailija
15/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfan toimintaa!

Vierailija
16/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä vaimoani rakastan. Siitähän tässä ei ole kyse. Veikkaan että vaimoni ei halua edes kaikkea tietää.

On minulla ollut kaiken ikäisiä seksikumppaneita. Osa pidemmän aikaa ja osa lyhyrmmän aikaaa.

Pointti on kuitenkin se ettå jos sovitaan pelkästä seksistä niin en kaipaa hellyyden osoituksia enkä rakkauden tunnustuksia ja miksi se on naisille niin vaikeaa.

Olet sairas.

Vierailija
17/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on alimman tason mies. Tai ei voi oikeastaan mieheksi edes kutsua.

Vierailija
18/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen ei ole kone, eikä objekti.  Hän on kokonaisuus. Elävä ja tunteva ihminen, jonka tunnemaailman olet jättänyt täysin huomioimatta.  Ellet huomioi naisessa kaikkia yksityiskohtia ja vivahteita, niin et osaa käsitellä naista oikein, etkä ansaitse tuon naisen suosiota.

Vierailija
19/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa mies rakastajaksi, jos olisi parempi.

Vierailija
20/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa-hompsut vs feministit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan