Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa avioero täytyy maksaa?

Vierailija
06.03.2015 |

Jätämme tänään avioerohakemuksen käräjäoikeuteen, niin täytyykö se 500€ maksaa siinä samalla? Voiko sieltä saada laskun, kun nyt on vähän huonosti ylimääräistä?

 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksoi kyllä 80 euroa ja laskuna se tuli kotiin muutaman viikon sisällä. Miten teillä maksaa noin paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan