Milloin olit viimeksi viihteellä?
Kommentit (21)
Jos tarkoitetaan että Suomessa mennään pubiin ja ostetaan verollinen kalja tuoppi, taitaa olla noin 5 vuotta edellisestä kerrasta. T M53
Harvoin pääsen, mutta huomenna menen! Tyttöporukalla syömään ja siitä johonkin. Rai-rai!
Baarissa olen ollut viimeksi vuonna 2007.
En muista. Viime vuonna ehkä joskus keväällä
Viime kesänä. Lauantaina laskettu aika :)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:36"]http://urbaanisanakirja.com/word/viihteelle/
[/quote]
Kiitos selvennyksestä. En ole ikinä käynyt viihteellä. -2
Jos haluan aidosti viihtyä, en lähde kotoani ainakaan ravintolaan. Jos viihteellä olo tarkoittaa viihtymistä, silloin olin tänään ja eilen ja toissapäivänä and so on.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:36"]
http://urbaanisanakirja.com/word/viihteelle/
[/quote]
"lähtee viettämään viikonloppua". Haha, kyllä mulla tulee viihteelle lähdöstä jotain muuta mieleen kuin viikonlopun vietto. Jos lähdetään viettämään viikonloppua (jonnekin), niin mieleen tulee joku mökkireissu tai matka kotikaupungista pois tai kyläilemään. "Mitä teitte viikonloppuna?" - Oltiin mökillä. Eikun viihteellä.
Pääsisipä joskus. 10 vuoden aikana olen kerran päässyt. Juuri nyt en toivo mitään muuta kuin hämärää yökerhoa ympärilleni! Ehkä seuraavassa elämässä.
Kesäkuussa 2013. Nyt on viihteet jäänyt vähemmälle lasten saannin myötä. Toivottavasti tulevaisuudessa pääsisi vähän useammin kuin kerran vuodessa.
Jos elokuvissa käyntiä ja paria lasillista kuohuvaa ei lasketa, niin syyskuussa viimeksi. Viime vuonna kävin kahdesti viihteellä. Varmaan mulle aika keskiverto.
Viime viikonloppuna. Kolme viikkoa sitten jne. Huomenna lähden viikoksi viihteelle. Swingerihotelliin etelään. Ihan mahtavaa!!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:10"]
Viime viikonloppuna. Kolme viikkoa sitten jne. Huomenna lähden viikoksi viihteelle. Swingerihotelliin etelään. Ihan mahtavaa!!
[/quote]
HV
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:33"]
Määrittele "viihteellä oleminen"
[/quote] Niinpä. Jos viihteellä oleminen tarkoittaa tässä sitä että vedetään pää täyteen ja sitten baariin, niin olisiko tuosta 3 vuotta. Mutta jos lasketaan teatterit ym. niin viikko sitten.
Pikaisesti laskettuna sellainen yli tuhat päivää on mun viimeisestä lapsi vapaasta illasta tai päivästä.
Viime perjantaina. Lauantaina lähden myös. Nyt on poikkeuksellisesti kaksi peräkkäistä bile-viikonloppua, muuten käyn 2-3kk välein.
Määrittele "viihteellä oleminen"