Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alavatsa kipeä, alaselkää jomottaa, lonkat kuin tulessa

Vierailija
05.03.2015 |

Mikähän hittolainen mua riivaa? Ettei olis taas endo lähtenyt leviämään vai voisko olla jotain harmittomampaa? 1½-vuotta sitten siivottiin viimeksi endokasvua laparoskopiassa... Menkatkin vasta kolmen viikon kuluttua tiedossa. Vatsa toimii muuten kyllä ihan normaalisti.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas meni oudoksi tää ketju... -ap

Vierailija
42/45 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan keneltäkään poistettu kohtua endon takia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 16:50"]

Eli asiaa ei saisi vahingossakaan miettiä tuolta kannalta? Ei näköjään kannata omia kokemuksiaan jaellakaan täällä. Se kun on väärin ja aivan vihonviimeinen vaihtoehto. Syöpää olkoon jatkossa kaikkien täällä kipua vinkuvien kivut. Sitähän sen on pakko olla. ;) Aina kun pitää lähteä siitä vaativimmasta taudista liikkeelle[/quote]

Mä en nyt oikein ymmärrä tätä näkökantaa. Oletko sä kateellinen siitä jos oireiden taustalla on muuta kuin lihasvenähdys vai miksi tuollainen kommentti? Miksi pitää alkaa kiukuttelemaan jos mulla ei ole lihasjumia?Syövästäkään tässä ketjussa ei ole kukaan kirjoittanut mitään vaikka siinä olet kyllä oikeassa että onhan nää gynekologiset vaivat vaativampia kuin se lihasvenähdys. Vaikeahan se on toisten kipuja ymmärtää varsinkaan jos itsellä ei ole samoja vaivoja koettuna. -ap

Vierailija
44/45 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään toisinaan järkyttävään alaselkäsärkyyn joka tavallaan särkee läpi alavatsaan lisäksi järkkyjä kramppeja,ulostamiskipua ja tärinäkipua ja kuukautiset runsaat,olen alkanut kallistua tohon endoon itseni kohdalla..sitä ei ole havaittu ultralla,missä tilanteissa leikkaavat?

Vierailija
45/45 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 09:52"]

Herään toisinaan järkyttävään alaselkäsärkyyn joka tavallaan särkee läpi alavatsaan lisäksi järkkyjä kramppeja,ulostamiskipua ja tärinäkipua ja kuukautiset runsaat,olen alkanut kallistua tohon endoon itseni kohdalla..sitä ei ole havaittu ultralla,missä tilanteissa leikkaavat?

[/quote]

Ultralla harvemmin näkyykään endoa. Yleensä endo-epäilyt vahvistuu vasta laparoskopiassa. Viiteitä endosta voi tietty antaa ultrattu endometrioomaa muistuttava kysta. Vaikea sanoa missä tilanteissa leikkaavat. Tuntuu vaihtelevan toi "leikkausinto" kovin paljon. Yleensä kait kuitenkin ensin kokeillaan hormonaalista lääkitystä jos ultra ei paljasta mitään leikkauksen tarvtta suoraan. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme