Mitä kävi Mies29 ja tuntemattoman tytön treffeille?
Otsikossa kysymys, tapahtuiko kohtaamista ikinä? En löydä kyseistä viestiketjua enää, ja asia on jäänyt (säälittävää kyllä) vaivaamaan :)
Kommentit (31)
Mies29 ei uskaltanut tulla paikalle. Eli ei, kohtaamista ei tapahtunut ikinä.
Minä kävin siinä sovitun tapaamispaikan tienoilla pyörähtämässä oikeaan aikaan, mutta en nähnyt yhtään odottavaista naista siellä enkä lähettyvillä. Sitten siinä oli kaksi muuta tyttöä, jotka ihmettelivät huonokuntoista vanhusta ja autoin sitten heidän kanssaan vanhusta vähän aikaa ja samalla vilkuilin vähän tapaamispaikan suuntaan, mutta en edelleenkään nähnyt mitään.
Huomionarvoista on myös se, että N23 siirsi tapaamista ainakin tunnin ihan viime tipassa. Valoisamman aikaan olisi ehkä ollut parempi? Mutta suostuin hänen ehdottamaansa aikaan.
En syyllistä häntä enkä itseäni ja hän ei enää sen jälkeen halunnut tavata, vaan pisti taas pelokkaamman vaihteen päälle.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:48"]Minä kävin siinä sovitun tapaamispaikan tienoilla pyörähtämässä oikeaan aikaan, mutta en nähnyt yhtään odottavaista naista siellä enkä lähettyvillä. Sitten siinä oli kaksi muuta tyttöä, jotka ihmettelivät huonokuntoista vanhusta ja autoin sitten heidän kanssaan vanhusta vähän aikaa ja samalla vilkuilin vähän tapaamispaikan suuntaan, mutta en edelleenkään nähnyt mitään.
Huomionarvoista on myös se, että N23 siirsi tapaamista ainakin tunnin ihan viime tipassa. Valoisamman aikaan olisi ehkä ollut parempi? Mutta suostuin hänen ehdottamaansa aikaan.
En syyllistä häntä enkä itseäni ja hän ei enää sen jälkeen halunnut tavata, vaan pisti taas pelokkaamman vaihteen päälle.
-Mies 29v-
[/quote]
Ohhoh miten itse muistan ketjun ihan eri tavalla? Tyttö tuli kirjastolle ja sinä et kun sinusta oli liian julkista ja varmaan av mammamafia olisi ollut paikalla vahtimassa ja varmaan pyytänyt nimmareita ja mitä lie. Ketjussa suutuit kun ohareitasi kyseenalaostettiin ja raivolla vannoit, ettet enää täällä kirjoittaisi. Lähtösi jälkeen täällä alkoi esiintyä joku joka kirjoitti täsmälleen samalla tyylillä ja signeerasi jollain nimimerkillä, jota en muista enää. Vähän aikaa myöhemmin aloit sitten kirjoittaa taas mies29 nä. Tässä se pähkinänkuoressa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:48"]Minä kävin siinä sovitun tapaamispaikan tienoilla pyörähtämässä oikeaan aikaan, mutta en nähnyt yhtään odottavaista naista siellä enkä lähettyvillä. Sitten siinä oli kaksi muuta tyttöä, jotka ihmettelivät huonokuntoista vanhusta ja autoin sitten heidän kanssaan vanhusta vähän aikaa ja samalla vilkuilin vähän tapaamispaikan suuntaan, mutta en edelleenkään nähnyt mitään.
-Mies 29v-
[/quote]
Ohhoh miten itse muistan ketjun ihan eri tavalla? Tyttö tuli kirjastolle ja sinä et kun sinusta oli liian julkista ja varmaan av mammamafia olisi ollut paikalla vahtimassa ja varmaan pyytänyt nimmareita ja mitä lie. Ketjussa suutuit kun ohareitasi kyseenalaostettiin ja raivolla vannoit, ettet enää täällä kirjoittaisi. Lähtösi jälkeen täällä alkoi esiintyä joku joka kirjoitti täsmälleen samalla tyylillä ja signeerasi jollain nimimerkillä, jota en muista enää. Vähän aikaa myöhemmin aloit sitten kirjoittaa taas mies29 nä. Tässä se pähkinänkuoressa.
[/quote]
Se oli toinen tapaus :D Kuopion ihme ehtii tekemään useammat oharit <3
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:48"]Minä kävin siinä sovitun tapaamispaikan tienoilla pyörähtämässä oikeaan aikaan, mutta en nähnyt yhtään odottavaista naista siellä enkä lähettyvillä. Sitten siinä oli kaksi muuta tyttöä, jotka ihmettelivät huonokuntoista vanhusta ja autoin sitten heidän kanssaan vanhusta vähän aikaa ja samalla vilkuilin vähän tapaamispaikan suuntaan, mutta en edelleenkään nähnyt mitään. Huomionarvoista on myös se, että N23 siirsi tapaamista ainakin tunnin ihan viime tipassa. Valoisamman aikaan olisi ehkä ollut parempi? Mutta suostuin hänen ehdottamaansa aikaan. En syyllistä häntä enkä itseäni ja hän ei enää sen jälkeen halunnut tavata, vaan pisti taas pelokkaamman vaihteen päälle. -Mies 29v- [/quote] Ohhoh miten itse muistan ketjun ihan eri tavalla? Tyttö tuli kirjastolle ja sinä et kun sinusta oli liian julkista ja varmaan av mammamafia olisi ollut paikalla vahtimassa ja varmaan pyytänyt nimmareita ja mitä lie. Ketjussa suutuit kun ohareitasi kyseenalaostettiin ja raivolla vannoit, ettet enää täällä kirjoittaisi. Lähtösi jälkeen täällä alkoi esiintyä joku joka kirjoitti täsmälleen samalla tyylillä ja signeerasi jollain nimimerkillä, jota en muista enää. Vähän aikaa myöhemmin aloit sitten kirjoittaa taas mies29 nä. Tässä se pähkinänkuoressa.
[/quote]Muistelet nyt todella vanhoja asioita, jotka on käsitelty jo kauan sitten. Minä muistelen tämän vuoden asioita.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:48"]Minä kävin siinä sovitun tapaamispaikan tienoilla pyörähtämässä oikeaan aikaan, mutta en nähnyt yhtään odottavaista naista siellä enkä lähettyvillä. Sitten siinä oli kaksi muuta tyttöä, jotka ihmettelivät huonokuntoista vanhusta ja autoin sitten heidän kanssaan vanhusta vähän aikaa ja samalla vilkuilin vähän tapaamispaikan suuntaan, mutta en edelleenkään nähnyt mitään. Huomionarvoista on myös se, että N23 siirsi tapaamista ainakin tunnin ihan viime tipassa. Valoisamman aikaan olisi ehkä ollut parempi? Mutta suostuin hänen ehdottamaansa aikaan. En syyllistä häntä enkä itseäni ja hän ei enää sen jälkeen halunnut tavata, vaan pisti taas pelokkaamman vaihteen päälle. -Mies 29v- [/quote] Ohhoh miten itse muistan ketjun ihan eri tavalla? Tyttö tuli kirjastolle ja sinä et kun sinusta oli liian julkista ja varmaan av mammamafia olisi ollut paikalla vahtimassa ja varmaan pyytänyt nimmareita ja mitä lie. Ketjussa suutuit kun ohareitasi kyseenalaostettiin ja raivolla vannoit, ettet enää täällä kirjoittaisi. Lähtösi jälkeen täällä alkoi esiintyä joku joka kirjoitti täsmälleen samalla tyylillä ja signeerasi jollain nimimerkillä, jota en muista enää. Vähän aikaa myöhemmin aloit sitten kirjoittaa taas mies29 nä. Tässä se pähkinänkuoressa. [/quote] Se oli toinen tapaus :D Kuopion ihme ehtii tekemään useammat oharit <3
[/quote]Myös tälle teinitypykälle olen tarjonnut monta kertaa uutta tilaisuutta ystävällisessä hengessä, mutta turhaan. Ei sillä että se minua hirveästi kaivelisi, mutta ei tarvitse enää jauhaa siitä, kun se on jo hyvitettyä ja vanhaa historiaa.
Nyt tarvittaisiin uutta verta eli uusia sympaattisia seuranhakijoita treffeille kanssani.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:48"]Minä kävin siinä sovitun tapaamispaikan tienoilla pyörähtämässä oikeaan aikaan, mutta en nähnyt yhtään odottavaista naista siellä enkä lähettyvillä. Sitten siinä oli kaksi muuta tyttöä, jotka ihmettelivät huonokuntoista vanhusta ja autoin sitten heidän kanssaan vanhusta vähän aikaa ja samalla vilkuilin vähän tapaamispaikan suuntaan, mutta en edelleenkään nähnyt mitään. Huomionarvoista on myös se, että N23 siirsi tapaamista ainakin tunnin ihan viime tipassa. Valoisamman aikaan olisi ehkä ollut parempi? Mutta suostuin hänen ehdottamaansa aikaan. En syyllistä häntä enkä itseäni ja hän ei enää sen jälkeen halunnut tavata, vaan pisti taas pelokkaamman vaihteen päälle. -Mies 29v- [/quote] Ohhoh miten itse muistan ketjun ihan eri tavalla? Tyttö tuli kirjastolle ja sinä et kun sinusta oli liian julkista ja varmaan av mammamafia olisi ollut paikalla vahtimassa ja varmaan pyytänyt nimmareita ja mitä lie. Ketjussa suutuit kun ohareitasi kyseenalaostettiin ja raivolla vannoit, ettet enää täällä kirjoittaisi. Lähtösi jälkeen täällä alkoi esiintyä joku joka kirjoitti täsmälleen samalla tyylillä ja signeerasi jollain nimimerkillä, jota en muista enää. Vähän aikaa myöhemmin aloit sitten kirjoittaa taas mies29 nä. Tässä se pähkinänkuoressa. [/quote] Se oli toinen tapaus :D Kuopion ihme ehtii tekemään useammat oharit <3
[/quote]Myös tälle teinitypykälle olen tarjonnut monta kertaa uutta tilaisuutta ystävällisessä hengessä, mutta turhaan. Ei sillä että se minua hirveästi kaivelisi, mutta ei tarvitse enää jauhaa siitä, kun se on jo hyvitettyä ja vanhaa historiaa.
Nyt tarvittaisiin uutta verta eli uusia sympaattisia seuranhakijoita treffeille kanssani.
-Mies 29v-
[/quote]
Uutta verta :DDDDD Noh, onnea hakuun.
Sen yhden naisen tapasin ja se koitti potkia munille, tein gedan barai torjunnan ja reisikantapää murtui naiselta mutta sain korvauksia koska olisin voinut olla lapsellinen potkun jälkeen takakulkusille.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:59"]
-Mies 29v-
[/quote]
Miksi kukaan viittis lähteä sun kanssas treffeille kun et kuitenkaan ilmesty paikalle? Sitten täällä keksit selitystä ja jopa haukut treffikumppania. Ja ehdottelet taas uusia treffejä ja suutut kun nainen ei enää lähde mukaan sun pelleilyys.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:55"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:48"]Minä kävin siinä sovitun tapaamispaikan tienoilla pyörähtämässä oikeaan aikaan, mutta en nähnyt yhtään odottavaista naista siellä enkä lähettyvillä. Sitten siinä oli kaksi muuta tyttöä, jotka ihmettelivät huonokuntoista vanhusta ja autoin sitten heidän kanssaan vanhusta vähän aikaa ja samalla vilkuilin vähän tapaamispaikan suuntaan, mutta en edelleenkään nähnyt mitään. Huomionarvoista on myös se, että N23 siirsi tapaamista ainakin tunnin ihan viime tipassa. Valoisamman aikaan olisi ehkä ollut parempi? Mutta suostuin hänen ehdottamaansa aikaan. En syyllistä häntä enkä itseäni ja hän ei enää sen jälkeen halunnut tavata, vaan pisti taas pelokkaamman vaihteen päälle. -Mies 29v- [/quote] Ohhoh miten itse muistan ketjun ihan eri tavalla? Tyttö tuli kirjastolle ja sinä et kun sinusta oli liian julkista ja varmaan av mammamafia olisi ollut paikalla vahtimassa ja varmaan pyytänyt nimmareita ja mitä lie. Ketjussa suutuit kun ohareitasi kyseenalaostettiin ja raivolla vannoit, ettet enää täällä kirjoittaisi. Lähtösi jälkeen täällä alkoi esiintyä joku joka kirjoitti täsmälleen samalla tyylillä ja signeerasi jollain nimimerkillä, jota en muista enää. Vähän aikaa myöhemmin aloit sitten kirjoittaa taas mies29 nä. Tässä se pähkinänkuoressa. [/quote] Se oli toinen tapaus :D Kuopion ihme ehtii tekemään useammat oharit <3 [/quote]Myös tälle teinitypykälle olen tarjonnut monta kertaa uutta tilaisuutta ystävällisessä hengessä, mutta turhaan. Ei sillä että se minua hirveästi kaivelisi, mutta ei tarvitse enää jauhaa siitä, kun se on jo hyvitettyä ja vanhaa historiaa. Nyt tarvittaisiin uutta verta eli uusia sympaattisia seuranhakijoita treffeille kanssani. -Mies 29v- [/quote] Uutta verta :DDDDD Noh, onnea hakuun.
[/quote]Mikäs siinä pientä höppänää naurattaa? Taidat olla vähän hassu hupsulainen.
-Mies 29v-
-Mies 29v- Mitkä sun taustat on ? Minkälaista kumppania haet? Ilmeisesti etupäässä yksinhuoltajia kun täällä vauvasivustoilla käyt?
Ihan mielenkiinnosta tiedustelen, itse valitettavasti olen kaukana Kuopiosta.
Mikäs tämä uusi juttu sitten on? T se vanhoja eli viimevuotista muistellut
Mies29 sopisiko huomenna treffit?:) olen 24v hyvännäköinen nainen, mutta en välttämättä tule itse paikalle.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:02"]
-Mies 29v-
[/quote]
Miksi kukaan viittis lähteä sun kanssas treffeille kun et kuitenkaan ilmesty paikalle? Sitten täällä keksit selitystä ja jopa haukut treffikumppania. Ja ehdottelet taas uusia treffejä ja suutut kun nainen ei enää lähde mukaan sun pelleilyys.
[/quote]En hauku enkä ole keksinyt mitään. Ilmeisesti sinulle tulee hyvä mieli siitä, kun saat tehtyä pahaa toisille ihmisille myrkyttämällä heidän käsityksensä jostakin toisesta viattomasta ihmisestä valheillasi vai etkö oikeasti vain ymmärrä lukemaasi?
Silloin kerran en ymmärrettävistä syistä sitten tullutkaan paikalle, pahoittelin sitä, sain anteeksi ja sen jälkeen seura ei ole enää kelvannut monista ystävällisistä yrityksistä huolimatta.
Ja toisessa tapauksessa tulin paikalle. Emme vain olleet sopineet kyllin tarkkaan sitä, miten löytäisimme toisemme ja miten pitäisi tarkalleen käyttäytyä. Sekin on ymmärrettävää, koska kumpikaan osapuoli tuskin halusi mitään yleisöä, jota hyvin tarkat kuvaukset olisivat voineet synnyttää.
En jaksaisi enää vastata näihin vääristeleviin viesteihin, mutta kai se on jollakin tavalla tarpeellista, etteivät nämä väärät huhut ja möläytykset jää elämään totuutena ihmisten mielissä.
-Mies 29v-
Mies29v tulisitko treffeille, voidaan tavata kuopiossa karhunpesäpubin sivustalla huomenna 02:00, aion pukeutua mustaan ja ihonmyötäiseen, sekä laittaa ruusunnupun korvan taakse.
Mikäli kiinnostaa niin ota yhteyttä anaali-alistajaPertsa69@dominamail.com
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:05"]
Mies29 sopisiko huomenna treffit?:) olen 24v hyvännäköinen nainen, mutta en välttämättä tule itse paikalle.
[/quote]No voisi ehkä sopiakin, mutta mitä tarkoitat, että et itse tule paikalle? Joku kaverisi on kiinnostunut vai?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:02"]
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]En hauku enkä ole keksinyt mitään. Ilmeisesti sinulle tulee hyvä mieli siitä, kun saat tehtyä pahaa toisille ihmisille myrkyttämällä heidän käsityksensä jostakin toisesta viattomasta ihmisestä valheillasi vai etkö oikeasti vain ymmärrä lukemaasi?
Silloin kerran en ymmärrettävistä syistä sitten tullutkaan paikalle, pahoittelin sitä, sain anteeksi ja sen jälkeen seura ei ole enää kelvannut monista ystävällisistä yrityksistä huolimatta.
Ja toisessa tapauksessa tulin paikalle. Emme vain olleet sopineet kyllin tarkkaan sitä, miten löytäisimme toisemme ja miten pitäisi tarkalleen käyttäytyä. Sekin on ymmärrettävää, koska kumpikaan osapuoli tuskin halusi mitään yleisöä, jota hyvin tarkat kuvaukset olisivat voineet synnyttää.
En jaksaisi enää vastata näihin vääristeleviin viesteihin, mutta kai se on jollakin tavalla tarpeellista, etteivät nämä väärät huhut ja möläytykset jää elämään totuutena ihmisten mielissä.
-Mies 29v-
[/quote]
seli seli
Eikös se ole tehnyt useammalle av-mammalle oharit?