Oon pessyt tällä shampoolla ja nyt hiukset on hirveät.
https://www.plantur39.com/fi-fi/saevyttaevae/vaalea-saevyttaevae
Mulla oli nuorena luonnostaan lämpimän sävyiset hiukset. Ajattelin että tämä shampoo sopisi hyvin. Nyt hiukset on lämpimän hunajan väriset ja en tykkää yhtään. Värjäsi oman värisen juuren ja vaalennetut osat lämpimiksi. Millä saan pois. Violetti shampoo ei auta. Onko ainut tapa kampaamossa koko hiusten vaalennus?
Kommentit (12)
Raidat
Mulla tuli ihan keltaset. Kampaajalla laitettiin raidat, sävy muuttui täysin
Syväpuhdistavaa kokeilisin minäkin. Pari päivää sitten luin että on olemassa kevytsävytteitä haalentavia shampoita, ainakin Lorealilla. Ehkä se auttaisi väriä haalistumaan?
Kampaaja on toki aina hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Raidat
Mulla tuli ihan keltaset. Kampaajalla laitettiin raidat, sävy muuttui täysin
Käytitkö siis samaa shampoota?
Tarvii varmaan varata aika kampaajalle raitoihin.
Yritän nyt ensin haalistaa syväpuhdistavalla.
Ap
Pese, pese, pese. Eikä millään sävyttävällä shampoolla, vaan tavallisella, mahdollisimman ei-hoitavalla. Hiero ruokaöljyä hiuksiin ja suojaa hiukset muovipussill, anna muhia vaikka tunti. Sitten peset huolella.
Jos peset aina vain uudestaan jollain sävyttävällä shampoolla, niin se lisää vain uutta muovikerrosta siihen aiemman värin päälle. Siksi tavallinen tai mahdollisuuksien mukaan syväpuhdistava shampoo. Myös shampoon voi laittaa muhimaan muovipussin alle.
Uskalias murskaa tavallisia c-vitamiinitabletteja ja sekoittaa niistä veden kanssa massan, jonka laittaa muhimaan hiuksiin, mutta kokemuksella ei lopputulos ole juurikaan noita muita vaihtoehtoja tehokkaampi.
Mulla hiukset muuttuu kellertävän punaisiksi muutamassa päivässä hiustenvärjäämisen jälkeen. Ihan sama mitä väriä käyttää, onko värjätyt vai oma väri alla. Kuitenkin jotain väriä tulee aina laitettua, koska värjäämättöminä ovat ohuet, sameat ja pumpulimaista massaa varsinkin pidempinä, ei mitään rakennetta. Mielelläänhän sitä kylmäsävyisenä pitäisi, muttei onnistu. Olen kokeillut tuon sarjan violettia shampoota eikä sekään kyllä väriä muuttanut viileämmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Pese, pese, pese. Eikä millään sävyttävällä shampoolla, vaan tavallisella, mahdollisimman ei-hoitavalla. Hiero ruokaöljyä hiuksiin ja suojaa hiukset muovipussill, anna muhia vaikka tunti. Sitten peset huolella.
Jos peset aina vain uudestaan jollain sävyttävällä shampoolla, niin se lisää vain uutta muovikerrosta siihen aiemman värin päälle. Siksi tavallinen tai mahdollisuuksien mukaan syväpuhdistava shampoo. Myös shampoon voi laittaa muhimaan muovipussin alle.
Uskalias murskaa tavallisia c-vitamiinitabletteja ja sekoittaa niistä veden kanssa massan, jonka laittaa muhimaan hiuksiin, mutta kokemuksella ei lopputulos ole juurikaan noita muita vaihtoehtoja tehokkaampi.
Lähteekö tuo muovikerros siis pesemällä pois? Vai onko menny syvemmälle hiukseen? Entä jos pesee syväpuhdistavalla useita kertoja ja sitten violetti shampoo. Nyt lähtee kyllä tuo shampoo roskiin!!
Ap
Pese syväpuhdistavalla shampoolla niin kauan että lämmin sävy haalistuu. Sitten laita joku neutraalimpi sävyttävä hoitoaine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö tuo muovikerros siis pesemällä pois? Vai onko menny syvemmälle hiukseen? Entä jos pesee syväpuhdistavalla useita kertoja ja sitten violetti shampoo. Nyt lähtee kyllä tuo shampoo roskiin!!
Ap
Jos ei ihan huonokuntoinen hius ole, joka imaisee kaiken itseensä, niin kyllä se varmasti lähtee. Muutaman päivän olisin aktiivisella pesukuurilla ja sitten jäisin odottelemaan, että loppu kukerrus hiipuu ajan kanssa. Olen kyllä itsekin läimäissyt armottoman pesemisen jälkeen jonkun sävyttävän tuotteen päälle, että olen kehdannut poistua ovesta. :D
Mulla muuten yksi violettiin taittava helmiäistuotesarja muuttaa hiukset alun jälkeen keltaisiksi. Ensin sävy on ihanan violetti, ja kun se siitä kulahtaa, niin jäljelle jää kammottava kellerrys. Ehkä sama vika kuin tuolla aiemmalla kirjoittajalla, jolla ei viileät sävyt pysy viileinä.
Vaaleat hiukset voi muuttua vihertäviksi väärillä tuotteilla
Syväpuhdistava shampoo voisi tosiaan toimia, Löysin täältä kattavan tietopaketin,
https://hiusclub.fi/syvapuhdistava-shampoo-parhaat-vertailussa/
Oletko kokeillut syväpuhdistavaa shampoota?