Mitä kävi Mies29 ja tuntemattoman tytön treffeille?
Otsikossa kysymys, tapahtuiko kohtaamista ikinä? En löydä kyseistä viestiketjua enää, ja asia on jäänyt (säälittävää kyllä) vaivaamaan :)
Kommentit (31)
Myönnetään että en ilmestynyt itse paikalle. Olen pahoillani tuosta mutta siihen oli syykin mitä en aio täällä jakaa.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:14"]
Myönnetään että en ilmestynyt itse paikalle. Olen pahoillani tuosta mutta siihen oli syykin mitä en aio täällä jakaa.
-Mies 29v-
[/quote]Feikkikirjoitus taas. Jo toinen tässä ketjussa.
Niin eikös -Mies29v- paljastanu jossain ketjussa ittes homoksi? Olikse edellispäivänä? Ja eilenki oli jossain ketkussa joku ihme homahtava kommentti. Et kuin ny sit on? Oletko sie kuitenki miehiin päin ja siks näitä treffejä torppaat?
-ihmettelijä-
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:14"]
-Mies 29v-
[/quote]Feikkikirjoitus taas. Jo toinen tässä ketjussa.
[/quote]
Ei ole.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:18"]
Niin eikös -Mies29v- paljastanu jossain ketjussa ittes homoksi? Olikse edellispäivänä? Ja eilenki oli jossain ketkussa joku ihme homahtava kommentti. Et kuin ny sit on? Oletko sie kuitenki miehiin päin ja siks näitä treffejä torppaat? -ihmettelijä-
[/quote]Joku feikki on voinut sanoa niin; en sentään päivystä foorumin jokaisessa ketjussa.
Voisin tänään tavata jonkun vaikka torilla, baarissa tai muualla. Olen monesti näiden kahden jutun lisäksi kysynyt täältä baariseuraa yms. mutta kauneimmat vastaukset ovat olleet aina luokkaa "Harmi kun asun niin kaukana".
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:18"]
Niin eikös -Mies29v- paljastanu jossain ketjussa ittes homoksi? Olikse edellispäivänä? Ja eilenki oli jossain ketkussa joku ihme homahtava kommentti. Et kuin ny sit on? Oletko sie kuitenki miehiin päin ja siks näitä treffejä torppaat? -ihmettelijä-
[/quote]
Homohan se on, se on aivan päivänselvää niille jotka on täällä kauemmin palstaillut. Mies29 ei tunne mitään vetoa naisia kohtaan ja syyttää siitä naisia. Miesvartalo sen sijaan kiinnostaa tätä heppua kovasti. Koittais nyt edes itselleen myöntää, että on homo. Elämänsä helpottuis.
Voisitko nyt kuopion lahja maailmalle kertoa että miksi etsit täältä nuorten naisten seuraa, netissä on kymmeniä oikeita treffisivuja ihmisille jotka haluaa kohdata toisensa? Sen lisäksi, en ole seurannut koko tarinaasi mutta haluaisin tietää miksi sinuun suhtaudutaan näin negatiivisesti ?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:52"]
Voisitko nyt kuopion lahja maailmalle kertoa että miksi etsit täältä nuorten naisten seuraa, netissä on kymmeniä oikeita treffisivuja ihmisille jotka haluaa kohdata toisensa? Sen lisäksi, en ole seurannut koko tarinaasi mutta haluaisin tietää miksi sinuun suhtaudutaan näin negatiivisesti ?
[/quote]Vastausten saaminen naisilta on lähes mahdotonta noilla treffisivuilla ja siellä on paljon yksinhuoltajia, joista en ole kiinnostunut. Moni ihan OK-mies on todennut saman asian. Monen vuoden kokemuksella sanon.
Voit kysyä niiltä inhoajilta itseltään, mutta ilmeisesti he ainakin sekoittavat 'naisvihan' ja sukupuolten eroista puhumisen.
Kävin tuossa äsken kokiksella täydessä baarissa, kun ajattelin että torstaina ja näin myöhään siellä saa varmaan valita istumapaikkansa, mutta höpsis; täyttä oli kuin missä ja yksin sai istua, kun kysyin yhdeltä tytöltä, onko hänen vieressään vapaata, mutta kuulemma varattu paikka oli. Kokis meni alas ja tulin sitten takaisin.
-Mies 29v-
Käyttäkää v*ttu niitä rekattuja nimimerkkejä niin ei tarvitse pelleillä feikkauksen kanssa.
t. setämies
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:48"]Minä kävin siinä sovitun tapaamispaikan tienoilla pyörähtämässä oikeaan aikaan, mutta en nähnyt yhtään odottavaista naista siellä enkä lähettyvillä. Sitten siinä oli kaksi muuta tyttöä, jotka ihmettelivät huonokuntoista vanhusta ja autoin sitten heidän kanssaan vanhusta vähän aikaa ja samalla vilkuilin vähän tapaamispaikan suuntaan, mutta en edelleenkään nähnyt mitään.
Huomionarvoista on myös se, että N23 siirsi tapaamista ainakin tunnin ihan viime tipassa. Valoisamman aikaan olisi ehkä ollut parempi? Mutta suostuin hänen ehdottamaansa aikaan.
En syyllistä häntä enkä itseäni ja hän ei enää sen jälkeen halunnut tavata, vaan pisti taas pelokkaamman vaihteen päälle.
-Mies 29v-
[/quote]
Ohhoh miten itse muistan ketjun ihan eri tavalla? Tyttö tuli kirjastolle ja sinä et kun sinusta oli liian julkista ja varmaan av mammamafia olisi ollut paikalla vahtimassa ja varmaan pyytänyt nimmareita ja mitä lie. Ketjussa suutuit kun ohareitasi kyseenalaostettiin ja raivolla vannoit, ettet enää täällä kirjoittaisi. Lähtösi jälkeen täällä alkoi esiintyä joku joka kirjoitti täsmälleen samalla tyylillä ja signeerasi jollain nimimerkillä, jota en muista enää. Vähän aikaa myöhemmin aloit sitten kirjoittaa taas mies29 nä. Tässä se pähkinänkuoressa.
[/quote]
Heii tämä oli miun tapaus <3
t. se 17-vuotias teini (silloin vielä 16v :3 )
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:55"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:48"]Minä kävin siinä sovitun tapaamispaikan tienoilla pyörähtämässä oikeaan aikaan, mutta en nähnyt yhtään odottavaista naista siellä enkä lähettyvillä. Sitten siinä oli kaksi muuta tyttöä, jotka ihmettelivät huonokuntoista vanhusta ja autoin sitten heidän kanssaan vanhusta vähän aikaa ja samalla vilkuilin vähän tapaamispaikan suuntaan, mutta en edelleenkään nähnyt mitään. Huomionarvoista on myös se, että N23 siirsi tapaamista ainakin tunnin ihan viime tipassa. Valoisamman aikaan olisi ehkä ollut parempi? Mutta suostuin hänen ehdottamaansa aikaan. En syyllistä häntä enkä itseäni ja hän ei enää sen jälkeen halunnut tavata, vaan pisti taas pelokkaamman vaihteen päälle. -Mies 29v- [/quote] Ohhoh miten itse muistan ketjun ihan eri tavalla? Tyttö tuli kirjastolle ja sinä et kun sinusta oli liian julkista ja varmaan av mammamafia olisi ollut paikalla vahtimassa ja varmaan pyytänyt nimmareita ja mitä lie. Ketjussa suutuit kun ohareitasi kyseenalaostettiin ja raivolla vannoit, ettet enää täällä kirjoittaisi. Lähtösi jälkeen täällä alkoi esiintyä joku joka kirjoitti täsmälleen samalla tyylillä ja signeerasi jollain nimimerkillä, jota en muista enää. Vähän aikaa myöhemmin aloit sitten kirjoittaa taas mies29 nä. Tässä se pähkinänkuoressa. [/quote] Se oli toinen tapaus :D Kuopion ihme ehtii tekemään useammat oharit <3 [/quote]Myös tälle teinitypykälle olen tarjonnut monta kertaa uutta tilaisuutta ystävällisessä hengessä, mutta turhaan. Ei sillä että se minua hirveästi kaivelisi, mutta ei tarvitse enää jauhaa siitä, kun se on jo hyvitettyä ja vanhaa historiaa. Nyt tarvittaisiin uutta verta eli uusia sympaattisia seuranhakijoita treffeille kanssani. -Mies 29v- [/quote] Uutta verta :DDDDD Noh, onnea hakuun.
[/quote]Mikäs siinä pientä höppänää naurattaa? Taidat olla vähän hassu hupsulainen.
-Mies 29v-
[/quote]
Karismaattinen luontosi ja ymmärryksesi naisia kohtaan vain pistävät pääni pyörälle <3