Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ihanaa onkaan elää Jeesuksen kanssa, ei tätä autuutta ennen osannut kuvitellakaan

Vierailija
03.12.2021 |

Kun on saanut syntinsä anteeksi ja on matkalla Taivaan Kotiin, niin mitäpä tässä muuta voi kuin hymyillä ja olla kiitollinen! Kiitos Jeesus! Opin eilen uuden laulun ja aloitinkin päiväni laulamalla tätä vanhaa hengellistä laulua, eli että "Tie Golgatan Kotiin vie, tie Golgatan Kotiin vie..." Sinne se Heikki Hilvokin meni, että heilahti! Ja me tullaan täältä iloiten perässä. Kuinka ihanaa onkaan elää Jeesuksen kanssa, ei tätä autuutta ennen osannut kuvitellakaan...

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä tuota kristittyjen syntipuhetta. Ihmisillä on ihan riittävän paha olo muutenkin, ei tarvii enää synnillä pelotell kun jokainen meistä on vajavainen. Ihmisiä tässä vaan ollaan niin te ylimieliset kristityt kuin muutkin.

Onneksi nykyään on tervettä vastapuhetta tällä syntisoopalle mm. mindfulness, joka korostaa armollisuutta itseä ja muita kohtaan.

Kaikista paras on se että emme pääse tempaukseen mukaan,toki itse toivoisin enemmän kristillisiä ja moraalisia arvoja,, ihmisillä on paha olla,,eikä uskovat moni itse elä niinkuin Jeesus opetti ja saarnasi.

Vierailija
22/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä tuota kristittyjen syntipuhetta. Ihmisillä on ihan riittävän paha olo muutenkin, ei tarvii enää synnillä pelotell kun jokainen meistä on vajavainen. Ihmisiä tässä vaan ollaan niin te ylimieliset kristityt kuin muutkin.

Onneksi nykyään on tervettä vastapuhetta tällä syntisoopalle mm. mindfulness, joka korostaa armollisuutta itseä ja muita kohtaan.

Olet ymmärtänyt väärin. Itsekin sanot että jokainen meistä on vajavainen. Nimenomaan. Sanot että ihmisiä tässä vaan ollaan. Nimenomaan. Sama asia kuin sanoisit että syntisiä kaikki ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskovainen, mutta jostakin syystä tällaiset aloitukset etovat minua. Jokaisen ihmisen elämä on Jumalan käsissä, ei omissa käsissä. Jokainen voi saada lohdutusta ja rakkauden tuntua Jumalalta. Olkaa kaikki levollisella mielellä . Jeesus pitää huolen kaikista.

Vierailija
24/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syntiä teit? Mistä tiedät saaneesi ne anteeksi? Teetkö kuolemaa parhaillaan? Aloituksessa on paljon kysymyksiä ilman vastauksia.

Vierailija
25/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uskovainen, mutta jostakin syystä tällaiset aloitukset etovat minua. Jokaisen ihmisen elämä on Jumalan käsissä, ei omissa käsissä. Jokainen voi saada lohdutusta ja rakkauden tuntua Jumalalta. Olkaa kaikki levollisella mielellä . Jeesus pitää huolen kaikista.

Ei sinunkaan ajattelutapasi terveeltä kuulosta. Mihinkään et muka voi itse vaikuttaa - näin ollen vastuutakaanko ei tarvitse itsellä mistään kantaa? Kyllä se on juurikin niin, että tekosi määrittävät sinut ja kohtalosi, eikä mikään ylemmän voiman päätös.

Vierailija
26/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta tuntuu kun nää samat ihmiset toistelee että Jeesus rakastaa suakin mutta eivät ole valmiita kuuntelemaan toisten ihmisten murheita tai huolia, sanotaan vaan että puhu Jeesukselle...puhu,niin miten? Jos Jeesus ei vastaa eikö puhu mitään kautta,ei näiden uskovien,ei Raamatun eikä mitään kautta,niin mitäs sitten? No olo tuntuu vielä paskemalta koska ei kukaan kuuntele,voi olla tehdä enemmän vahinkoa kuin hyvää toiselle osapuolelle.

Vierailija
27/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synti=ihminen ei rakasta

Vierailija
28/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalta tuntuu kun nää samat ihmiset toistelee että Jeesus rakastaa suakin mutta eivät ole valmiita kuuntelemaan toisten ihmisten murheita tai huolia, sanotaan vaan että puhu Jeesukselle...puhu,niin miten? Jos Jeesus ei vastaa eikö puhu mitään kautta,ei näiden uskovien,ei Raamatun eikä mitään kautta,niin mitäs sitten? No olo tuntuu vielä paskemalta koska ei kukaan kuuntele,voi olla tehdä enemmän vahinkoa kuin hyvää toiselle osapuolelle.

Kyllä minä ainakin kuuntelisin, jos joku avautuisi minulle murheistaan. Sitten kuuntelisin sydäntäni, mitä Jeesus haluaa minun sanovan hänelle.

Vierailija
29/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus haluaa aina kertoa ilosanoman. Olet Jumalan rakas lapsi, vaikka sinusta ei siltä tuntuisi.

Vierailija
30/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä (meidän) uskovien nimenomaan pitäisi kuunnella ja tukea muita, uskovia ja ei-uskossa olevia.  Meille on annettu jopa ohje/käsky/valtuutus olla Kristuksen kaltaisena täällä maan päällä (syntisiä ja vajavaisia olemme maanpäällisen elämän loppuun asti, siitä ei pääse mihinkään) mutta "kantakaa tostenne taakkoja" "itkekää itkevien kanssa, iloitkaa iloitsevien kanssa" sanoo Jeesus.

Kuitenkin olemme omia persooniamme ja sosiaaliset taidot, empatiakyky yms ovat yksilöllisiä, ihan kenelle vain ei kannata avautua aroista asioistansa vaikka tämä olisi kuinka uskovainen. 

Toivon että kohtaat ihmisiä, uskoviakin, jotka osaavat ja haluavat antaa sitä ymmärrystä ja rakkautta jota tarvitset ja jonka olet ansainnut kuten me kaikki tarvitsemme lähimmäisiämme.

Vierailija
31/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin kuuntelisin, jos joku avautuisi minulle murheistaan. Sitten kuuntelisin sydäntäni, mitä Jeesus haluaa minun sanovan hänelle.

Et sinä aidosti mitään auttaa halua. Sinä haluat vain löytää sanat, joilla saat hädänalaisen liittymään mukaan kulttiisi.

Vierailija
32/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä päivänä uskovaa ei erota maallisesta henkilöstä,harva avautuu tuntemattomille,ja olen itse avautunut uskoville jos sellaisiin törmään,monet toistelee samaa mantraa ja antaa sitten Jeesuksen nimessä ja veressä synnit anteeksi,mutta eivät todellisuudessa halua kuunnella kunhan pääsee vaan eroon.

Näin tehdään enemmän vahinkoa jo valmiiksi itsetuhoiselle ja masentuneelle henkilölle,joku siis tulee eka kertomaan Jeesuksesta,masentunut jos uskaltaa avautuu olostaan ja elämästään, vastapuoli äkkiä huitaisee:puhu Jeesukselle ja saarnaa sen jälkeen synnit anteeksi vaikka se masentunut ei ns "uudelleen synny ylhäältä", masentunut jatkaa kulkuaan ja elämä jatkuu samanlaisena.

Harva uskova tai kukaan todellisuudessa kuuntelee ja on tukena.

Vierailija
33/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jeesus.

Hyvää joulua kaikille!

Vierailija
34/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä päivänä uskovaa ei erota maallisesta henkilöstä,harva avautuu tuntemattomille,ja olen itse avautunut uskoville jos sellaisiin törmään,monet toistelee samaa mantraa ja antaa sitten Jeesuksen nimessä ja veressä synnit anteeksi,mutta eivät todellisuudessa halua kuunnella kunhan pääsee vaan eroon.

Näin tehdään enemmän vahinkoa jo valmiiksi itsetuhoiselle ja masentuneelle henkilölle,joku siis tulee eka kertomaan Jeesuksesta,masentunut jos uskaltaa avautuu olostaan ja elämästään, vastapuoli äkkiä huitaisee:puhu Jeesukselle ja saarnaa sen jälkeen synnit anteeksi vaikka se masentunut ei ns "uudelleen synny ylhäältä", masentunut jatkaa kulkuaan ja elämä jatkuu samanlaisena.

Harva uskova tai kukaan todellisuudessa kuuntelee ja on tukena.

Kuulostaa vähän siltä että tapauksessa tarvittaisiin enemmän lääkäriä kuin pappia. Aika harva maallikko osaa tai edes jaksaa toimia toisen ihmisen terapeuttina, vaikka elämänkatsomus olisi mikä.

Vierailija
35/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on elämässäni Jeesus! Jeesus on kissani nimi.

Vierailija
36/36 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on elämässäni Jeesus! Jeesus on kissani nimi.

Ihan itekö keksit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän