Whatsapp viestit viivästyvät/eivät mene perille :/
Ensin menivät viiveellä ja nyt loppui tykkänään? :( Apuja.
Kommentit (29)
Vaihdettiin WhatAppi Telegrammiin ja ollaan tyytyväisiä.
Mulla jäi eilen viestejä kokonaan tulematta perille. Aikaisemmin aina toiminut pieniä viivästymiä lukuunottamatta.
Miehellä ja äidillä kanssa whatsappi alkanut tökkimään. Miksiköhän?
Mulla oli vielä kesällä vanha Nokian luuri, jossa seiskan windows. Se toimi muuten ihan briljantisti, mutta Whatsapp teki juuri tuollaista, vaikka kuinka päivitteli. Ei välttis ilmoittanut saapuneita viestejä ja joillekin minun ystävilleni lähettämäni viestit saattoivat tulla monta tuntia lähetyksen jälkeen. Ei kuitenkaan koskenut kaikkia. Vuodenvaihteessahan Whatsappa lakkaa noista seiskoista toimimasta kokonaan.
Tuo Whatsappin viestien viivästyminen liittyy jotenkin virransäästötilaan, oma puhelimeni meni akku tyhjäksi lapsenlapseni pelattua sillä. Annoin luvan ottaa erityisvirransäästötila. Sen jälkeen tuo ilmiö alkoi Whatsappissa. Mutta mistä sen saa jälleen toimivaksi..
Johtuu postin lakosta. Viestit jumissa viestikeskuksessa. Sama homma kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu postin lakosta. Viestit jumissa viestikeskuksessa. Sama homma kaikilla.
Juu pyöriin voukratyömtekijöiden varassa, Hidastaa todella paljon viestien käsittelyä..
Toimiikohan ap:n viesteily, kun tää ketju on alkanut 2015 maaliskuussa :D
Ei ole minunkaan romu ja päivitykset 100 % ajan tasalla. Useiden tuntien viiveet ja joskus ei ollenkaan. Tänään tuli Whatsapp päivitys. Katsotaan paraneeko mikään.