Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötte ma 6.12?

Vierailija
03.12.2021 |

Itse ajattelin kokata perinteistä karjalanpaistia jota pidän aina uunissa muhimassa väh.4-5h, mutta omenatwistillä kiitos mainoksen ja sen kanssa perunoita ja porkkanalaatikkoa+jokin hyvä salaatti. Jälkkäriksi pitkästä aikaa vaniljapannacottaa mustikoilla+jokin hyvä konvehtirasiallinen pöytään.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silakkapihvejä, kuoriperunoita ja keitettyjä punajuuria sekä maustekurkkuja. Jälkiruuaksi ohraryynipuuro uunissa ja mehukeittoa. Saaristolaisleipää ja voita päälle. Piimää tai vettä ruokajuomaksi.

Silakkapihveissä on paljon ruotoja? Söisin kalaa mutta penskana meinasin tukehtua ruotoon niin on jäänyt kammo. Nyt aikuisena söin lohta ja ruoto oli siinäkin. Valivali anteeksi 🙄

Asiaan

Pottumuusi ja riistakäristys. Juustovalikoima, keksejä ja hedelmiä

Itse penskana kaivoin ruodon kurkusta ja jatkoin syömistä. Niin me ihmiset ollaan erilaisia jo lapsena. Toiset nirsoja ja nössöjä traumatisoitujia, toiset normaaleja ihmisiä.

Ruotoon ei muuten voi tukehtua, ihan mahdotonta että se peittäisi henkitorven. 😂 Silakkapihvit on ihania, ruodot on niin ohuita ja pehmenneitä, että ne voi kuule ihan syödä! Hui kauheeta vai mitä!

Hyvä sinä, oikein reipas olet!

Vierailija
62/67 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilett-kanakeittoa. Ehkä vähän hapankaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vanhemmilleni itseänäisyyspäivänä illalliselle joten en tiedä vielä mitä on tarjolla. 

Vierailija
64/67 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhtöpossua ja punajuuriauralaatikkoa. Kahvilla taatelikakkua.

Vierailija
65/67 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli sellainen olo, että pitäisi sittenkin tehdä jotain erityistä, vaikka yksin asunkin. Kyllä mun lapsuuden perheessä syötiin vähän hienommin itsenäisyyspäivänä, ja meillä oli myös jotain kivaa syötävää illaksi, kun katsottiin linnan juhlia. Olin ajatellut ehkä korkeintaan jotain glögiä tehdä itselleni tänä vuonna, mutta taidanpa kuitenkin panostaa ruokaan. Kiva ketju!

Vierailija
66/67 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastekalasta tehtyä kalakeittoa. Fazerin mokkapaloja otan joko pakasteesta tai teen itse tuoreita huomenna.

Vierailija
67/67 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poronkäristys ja perunamuusi, leipäjuustosalaatti, mustikkatuorejuustokakku ja suomi-konvehteja.

Kaikki suomalaista alkuperää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan