Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin poikaystävä yökylään - mitä mieltä?

Vierailija
05.03.2015 |

16-vuotiaan tyttäreni poikaystävä asuu vähän alle 100km päässä ja tytär on ottanut nyt puheeksi, voisiko poika tulla pääsiäislomalla meille ensimmäistä kertaa yökyläilemään. Tiedän että pääsiäislomaan on vielä vähän aikaa, mutta parempi puhua asiasta liian aikaisin kuin liian myöhään. Muuten en näkisi asiassa oikeastaan mitään ongelmaa, mutta meillä ei ole vierashuonetta ja kotimme on muutenkin aika ahdas. Tytär haluaisi nukkua pojan vieressä, mutta en mielelläni päästäisi heitä vierekkäin nukkumaan tuossa iässä... Kuinka vanhoina olette sallineet lapsillenne tyttö/poikaystävien yökyläilyt? Miten olette järjestäneet nukkumapaikat ja muun toiminnan, mahdollisesti saunan jne.?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 18 v on alaraja vastakkaisen sukupuolen yökyläilyille, ihme wt-mammoja ne jotka oikeen heittävät löylyä kiukaaseen ja yllyttävät teiniraskauksiin. Turha tulla palstalle itkemään muutaman kuukauden päästä kun se oma rakas tytär tai pojan tytsy on yöllisten touhujen takia.

Vierailija
42/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanikäinen poika ja olin vähän sillä mielellä, että yökyläilyt alkaisivat vasta kun on oltu yhdessä useita kuukausia. Parin juukauden seurustelun jälkeen asia tuli ajankohtaiseksi ja olin hiukan vastaan: "katsotaan myöhemmin, sanoin. Tytön äiti soitti minulle ja ihmetteli, mikä ongelma asiassa oikein on. Ja ei oikein ymmärtänyt, miksi minusta piti odottaa. Niin sitten taivuin ja ovat olleet yhdessä yötä sen jälkeen aina silloin tällöin (ei arkena). Nytkin koko hiihtoloman, kun olimme matkoilla ja tyttö mukana. Seksiä tosiaan varmasti harrastavat (jos ei vielä niin pian), eikä se liity yökyläilyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:45"]

16-vuotiaan tyttäreni poikaystävä asuu vähän alle 100km päässä ja tytär on ottanut nyt puheeksi, voisiko poika tulla pääsiäislomalla meille ensimmäistä kertaa yökyläilemään. Tiedän että pääsiäislomaan on vielä vähän aikaa, mutta parempi puhua asiasta liian aikaisin kuin liian myöhään. Muuten en näkisi asiassa oikeastaan mitään ongelmaa, mutta meillä ei ole vierashuonetta ja kotimme on muutenkin aika ahdas. Tytär haluaisi nukkua pojan vieressä, mutta en mielelläni päästäisi heitä vierekkäin nukkumaan tuossa iässä... Kuinka vanhoina olette sallineet lapsillenne tyttö/poikaystävien yökyläilyt? Miten olette järjestäneet nukkumapaikat ja muun toiminnan, mahdollisesti saunan jne.?

[/quote]

Nolo Ap.

Se jätkä tulee teille ja sillä selvä! Minä asuin tuon ikäsenä jo omassa kämpässä, opiskelujen sivussa kävin töissä ja elätin itseni. Olen nyt 24-vuotias. Ei siinä paljon enää vanhemmilla ollut itsenäisen 16-vuotiaan elämässä, joka hoiti asiansa mallikkaasti, niin sanavaltaa!

Ota huomioon myös, että 16v on parin vuoden päästä jo täysi-ikäinen ja on myös yli suojaikärajan. Ei siinä olisi mitään ihmeellistä, vaikka he harrastaisivat seksiä! Nykypäivänä sitä harrastaa moni muukin. Pääasia on, että olet tytärtäsi valaissut tarpeeksi ehkäsyasioista, ettei pääse tulemaan yllätysraskautta ja sukupuolitautia sitten hupsis! Eli on TÄYSIN OK, että poika nukkuu tytön vieressä.

On täysin ok myös, että käyvät yhdessä saunassa. Alastomuus on normaalia ja seksikin vain hellyyden osoitus.

Mun eka kerta oli juurikin 16-vuotiaana ja tällä hetkellä olen itse, vuoden ikäisen tytön äiti. Kun tyttö täyttää 13v, voin antaa hänen seurustella, tietysti pitäen silmällä minkälaisia seurustelukumppanit on, itse sain myös tuon ikäsenä alkaa seurustelemaan. Yökyläilyt poikaystävän kanssa meillä/poikaystävän luona sallisin 15v lähtien.

Älä nipota ja kasvata lapsestasi liian lapsellista!

Anteeksi tämä yrmeä mielipide kukkahattutätien mielestä. :))

Vierailija
44/54 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin ekan kerran poikaystäväni luo yökylään kun olin seiska luokalla eli 14v ja ei ollut mitään puuttumista vanhemmilla ja nyt olen 15v ja poikaystäväni on 16v ja vieläkin olemme yhessä

Vierailija
45/54 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti samaan petiin nauttimaan toistensa läheisyydestä. Millainen sadisti voi joku vanhempi olla, että kieltää lapseltaan tuon ilon? Tuollaiset vanhemmat olisi pitänyt jo lähtökohtaisesti steriloida!

Vierailija
46/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallisin, jos tytär laittaa siveysvyön.

Vierailija
47/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan laittaa esimerkiksi kirjahyllyn heidän väliin.

Vierailija
48/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin tuolla tavalla. Esim lipasto tms väliin.

Vierailija
49/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi.

Vierailija
50/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnasänky tms?

Vierailija
51/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että mela käy 100 varmasti kakkospesässä.

Vierailija
52/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä ennen avioliittoa, se on syntiä, ja viidenkymmenen vuoden alaikäraja kaikelle panemiseen viittaavalle toiminnalle rikoslakiin.

Vierailija
53/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mieltä, että mela käy 100 varmasti kakkospesässä.

Kakkonen kyllä ykkönen! Ja sitten rojut suuhun.

Vierailija
54/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 15v tytön poikaystävä nukkui alkuun sohvalla, nykyään vieressä (puolisen vuotta ovat seurustelleet). Ehkäisystä, seksin merkityksestä, ja muutenkin, on puhuttu molempien kanssa. Muuten asia ei mielestäni mulle kuulu. Mutta kyllähän se niin on, että helpommin tilanne menee seksiin, kun vierekkäin nukutaan. Jotenkin en aluksi halunnut olla edesauttamassa sitä, vaikka toki ymmärrän, että löytävät tilaisuuden kyllä, jos niin haluavat. Sitä mitä olen itsekin tehnyt missäkin iässä ei ole mulla määrittävä tekijä, kun mietin "sääntöjä" omille lapsilleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän