Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin poikaystävä yökylään - mitä mieltä?

Vierailija
05.03.2015 |

16-vuotiaan tyttäreni poikaystävä asuu vähän alle 100km päässä ja tytär on ottanut nyt puheeksi, voisiko poika tulla pääsiäislomalla meille ensimmäistä kertaa yökyläilemään. Tiedän että pääsiäislomaan on vielä vähän aikaa, mutta parempi puhua asiasta liian aikaisin kuin liian myöhään. Muuten en näkisi asiassa oikeastaan mitään ongelmaa, mutta meillä ei ole vierashuonetta ja kotimme on muutenkin aika ahdas. Tytär haluaisi nukkua pojan vieressä, mutta en mielelläni päästäisi heitä vierekkäin nukkumaan tuossa iässä... Kuinka vanhoina olette sallineet lapsillenne tyttö/poikaystävien yökyläilyt? Miten olette järjestäneet nukkumapaikat ja muun toiminnan, mahdollisesti saunan jne.?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:44"]Kenellä ei ole vierashuonetta..? En olisi uskonut suomalaisten olevan niin köyhiä ettei ole varaa edes yhteen ylimääräiseen huoneeseen
[/quote] hmmm... kerrostalossa asuvilla?

Vierailija
22/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 16v ei kyllä harrasta seksiä vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain! Me ainakin harrastetaan irstasta seksiä, kun on teineillä yökavereita :D Se mökötyksen määrä aamulla... PRICELESS!

Vierailija
24/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua ajatella että jotkut ei anna lupaa teinien yökyläilyyn... Itse asuin 16-vuotiaana jo omassa kodissa ja poikaystävä muutti perässä vuotta myöhemmin.

Vierailija
25/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana ja silloinkin eri huoneeseen.

Vierailija
26/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei muutkaan vieraat nuku isäntäväen vieressä. Eikä meillä aseteta teiniä tilanteeseen, jossa äiti parittaa lasta laittamalla tämän yhteiseen petiin vieraan kanssa.

Jos ei ole vierashuonetta, niin kai se nuori voi nukkua muuallakin kuin tytön huoneessa?

Vierailija
27/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et anna nukkua vierekkäin? Ei se tarkota et heti ollaan panemassa:DD
Ihme kuvitelmia teillä. Panitteko te sen ikäsenä ku olitte yökylässä? Sanoisin että olette sillo aika outoja

Vierailija
28/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos seksiä pelkäät, niin voin kertoa että se ei vaadi yötä/sänkyä. Itse olin juurikin 16v, kun poikaystäväni tuli meille ekaa kertaa yökylään. Ps. Tämä poikaystävä on nykyään aviomieheni ja meillä on kaksi lasta.

Vierailija
29/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sekstailee jo, parempi puhua ehkäisystä kun miettiä huonejärjestelyjä

Vierailija
30/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:51"]Meillä ei muutkaan vieraat nuku isäntäväen vieressä. Eikä meillä aseteta teiniä tilanteeseen, jossa äiti parittaa lasta laittamalla tämän yhteiseen petiin vieraan kanssa.

Jos ei ole vierashuonetta, niin kai se nuori voi nukkua muuallakin kuin tytön huoneessa?
[/quote]
Pistätkö lapsen kaverinkin vierashuoneeseen? O.o vaikka ikää olisi 7 vuotta? Ihme touhua sanon minä

Vierailija
31/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas sä naiivi, ap :)

Vierailija
32/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus toi tyttöystävänsä ysiluokalla yövieraaksi. Keskustelin paljon tytön vanhempiensa kanssa ja varmistin onko varmasti heille ok. Teinit nukkuivat samassa huoneessa, poikani nukkui patjalla ja tyttö pojan sängyssä (en tiedä olivatko kuitenkin yöllä nukkuneet samassa sängyssä). Uskon että monilla vanhemmilla on ajatuksena teinien seksin harrastaminen, minullakin oli se mielessä mutta kaikki on minusta joka tapauksessa ok jos ehkäisystä huolehditaan. Ei sitä muutenkaan voi estää sillä ihan yhtä hyvin voivat puuhailla päiväsaikaankin. 

Vierailija
33/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullun tiukkapipoista.. Itsellä kans 16 vuotiaana poikaystävä jonka kanssa seurustelin 3 v. Meillä ei ollut kun ilmoittaa (periaatteessa) että x tulee yöksi, sopiiko kaikille? Saunottiin tottakai niin että äiti ja isä keskenään, sisarukset miten halusivat ja me tottakai poikaystävän kanssa saunottiin ihan normaalisti kahdestaan. Ja minusta tuli ihan normaali työssä käyvä henkilö, itseasiassa jopa sellainen että stressaamisen sijaan yritän keksiä ongelmaan ratkaisua, niinkun meillä kotona tehtiin.
Ap höllää vähän. Tottakai tyttösi nukkuu rakkaansa kainalossa.

Vierailija
34/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin joskus 16-vuotiaana silloisen poikaystävän luoksi kylään. Tämän äiti oli tehnyt mulle pedin sohvalle. No arvaappa vaan nukuinko sohvalla vai kömminkö pojan kainaloon yöllä....

Vierailija
35/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pistä vaikka patja lattialle. Ja työnnä kumipaketti kouraan.

Vierailija
36/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:53"]Ne sekstailee jo, parempi puhua ehkäisystä kun miettiä huonejärjestelyjä
[/quote]

Kuka alapeukutti?!

Vierailija
37/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:51"]Meillä ei muutkaan vieraat nuku isäntäväen vieressä. Eikä meillä aseteta teiniä tilanteeseen, jossa äiti parittaa lasta laittamalla tämän yhteiseen petiin vieraan kanssa. Jos ei ole vierashuonetta, niin kai se nuori voi nukkua muuallakin kuin tytön huoneessa? [/quote] Pistätkö lapsen kaverinkin vierashuoneeseen? O.o vaikka ikää olisi 7 vuotta? Ihme touhua sanon minä

[/quote]

Jep! Meillä ainakin lasten yövieraat saavat nukkua samassa huoneessa vaikka vierashuonekin löytyy. Mitä ideaa yökyläilyssä edes on jos kaveri teljetään toiselle puolelle kämppää vierashuoneeseen yksin nukkumaan? Mielipiteitä on monia ja varmaan lapsuudenperheen käytännöillä on osansa, itse sain nimittäin lapsena ja teiniä nukkua samassa huoneessa yövieraiden kanssa eikä vanhemmillani ollut siihen mitään sanottavaa.

Vierailija
38/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tulisi mieleenkään sekstailla keskellä yötä varsinkaan vanhempien ollessa kotona. Ihan huoletta voit päästää poikaystävän tyttösi viekkuun nukkumaan:) Maailman ihanin tunne nukahtaa ja herätä oman rakkaan vierestä. <3 T: 17v

Vierailija
39/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:51"]Meillä ei muutkaan vieraat nuku isäntäväen vieressä. Eikä meillä aseteta teiniä tilanteeseen, jossa äiti parittaa lasta laittamalla tämän yhteiseen petiin vieraan kanssa. Jos ei ole vierashuonetta, niin kai se nuori voi nukkua muuallakin kuin tytön huoneessa? [/quote] Pistätkö lapsen kaverinkin vierashuoneeseen? O.o vaikka ikää olisi 7 vuotta? Ihme touhua sanon minä

[/quote]

Jep! Meillä ainakin lasten yövieraat saavat nukkua samassa huoneessa vaikka vierashuonekin löytyy. Mitä ideaa yökyläilyssä edes on jos kaveri teljetään toiselle puolelle kämppää vierashuoneeseen yksin nukkumaan? Mielipiteitä on monia ja varmaan lapsuudenperheen käytännöillä on osansa, itse sain nimittäin lapsena ja teiniä nukkua samassa huoneessa yövieraiden kanssa eikä vanhemmillani ollut siihen mitään sanottavaa.
[/quote] sama meillä, eihän siinä olekkaan ideaa jos yksin mennään nukkumaan. Aikuiset on tottakai asia erikseen

Vierailija
40/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin avokin kanssa yhteen kun hän oli 16v ja minä 19v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi