Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdessä ainoastaan odottaakseen parempaa?

Vierailija
20.03.2015 |

Ystäväni on seurustellut muutaman vuoden mukavan miehen kanssa, mutta jo alussa molemmat puhuivat ettei kyseessä ole mikään vuosisadan rakkaustarina, eivätkä näe yhteistä tulevaisuutta. Käytännössä siis ovat yhdessä nyt ja vaihtavat heti kun se parempi tulee vastaan. Onko kellään kokemuksia samanlaisesta? Voiko tuollainen "kevyempi suhde" muuttua "oikeaksi suhteeksi" ajan myötä? Vai sattuuko vain jotakuta? Voisitko olla itse samanlaisessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ainakin oli ihan hauskaa yhdessä. Lisäksi saatiin vähän helpotusta sukulaisten jatkuvaan "ootko löytänyt jo jonkun" -tivaamiseen. Meillä oli hellyyttä ja läheisyyttä ja joku, jonka kanssa tehdä parisuhdejuttuja. Tän ikäisenä kun harva kaveri on sinkku, sinkkuna jää helposti tosi pahasti sosiaalisten ympyröiden ulkopuolelle.

Ainoa mikä puuttui, oli se intohimo ja rakkaus. Meillä ainakaan kumpikaan etsinyt mitään paremmannäköistä tms. vaan nimenomaan tyyppiä, joka herättäisi niitä tunteita vähän enemmän. Itse en valitettavasti ole vieläkään löytänyt mut enpä silti kadu sen enempää tuota suhdetta kuin eroakaan siitä. Nyt ei tartte enää elää kulisseissa tai pelätä et toinen ihastuu ja oma tunteettomuus satuttaa häntä, mut toisaalta oon nykyään ihan todella yksinäinen kun kaikkien ystävien elämä pyörii omien parisuhteidensa ja perheidensä ympärillä (viimeisistä sinkkukavereistakin toinen löysi rakkauden, toinen muutti ulkomaille) ja itsellä ei ole ketään.

Vierailija
2/7 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:58"]Jotenkin jäi tuosta sinun kirjoituksesta väkisinkin mieleen että sinä itse haluaisit tuon mukavan miehen itsellesi. Muuten et olisi maininnu että hän on mukava. Vaan että seurustelee miehen kanssa.....

Anna heidän elää omaa eläämäänsä, se miksi ja miten he ovat yhdessä ei kuulu  muille. Jokainen on oman elämänsä seppä.
[/quote]

Ehkä halusin tuoda esille että molemmat ovat mukavia ja fiksuja, eivätkä mitään tavanomaisia "pelaajia". Tietysti saavat tehdä vapaasti aivan mitä haluavat. Minua vaan kiinnostaisi kuulla miten muille on käynyt vastaavissa tilanteissa. Erilaisten kokemuksien kuuleminen voi auttaa minua ymmärtämään ja tukemaan ystävääni paremmin
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti olen myös huolissani ystävästäni, sillä molemmilla tuntuu olevan kokoajan enemmän tunteita pelissä ja pelkään hänelle käyvän huonosti.

Ap

Vierailija
4/7 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jäi tuosta sinun kirjoituksesta väkisinkin mieleen että sinä itse haluaisit tuon mukavan miehen itsellesi. Muuten et olisi maininnu että hän on mukava. Vaan että seurustelee miehen kanssa.....

Anna heidän elää omaa eläämäänsä, se miksi ja miten he ovat yhdessä ei kuulu  muille. Jokainen on oman elämänsä seppä.

Vierailija
5/7 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, ei muuttunut, tuhlattiin vaan molempien aikaa. En tosin itse ole löytänyt ketään vieläkään (erottiin kun alkoi koko suhde tuntua liian itsepetokselta kun sukulaiset alkoivat odotella jo häitä ja perheenlisäystä) ja oon jo vähän luopunut toivostakin, ex taitaa seurustella mut ei olla oltu tekemisissä vähään aikaan niin en tiedä miten onnellisesti. Sen edellinen suhde eron jälkeen ei ainakaan ollut mikään vuosisadan rakkaustarina.

Vierailija
6/7 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin ei kenenkään sydän särkynyt, erottiin ihan hyvissä väleissä ystävinä. Nyt kun ei olla enää samassa paikassa töissä, ei oo tullut niin usein nähtyä.

Vierailija
7/7 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan tuollaisessa suhteessa. Mitä järkeä olla yhdessä jossei ole rakkautta. Ja rakkautta ei ole kerran jos on valmis jättämään koska tahansa, kun tulee parempi vastaan.

Tulee mieleen kun tuossa Temptation islandissa Aki sanoi olevansa valmis jättämään Ritan jos tulee parempi vastaan. Jotenkin järkyttävää. Silloin ei olla yhdessä rakkaudesta. Vaikka molemmat sanovat kyllä rakastavansa. Miten sitten pystyy jättämään jos tulee parempi vastaan? Mitä se parempi edes tarkoittaa, paremman näköinen, parempi luonne? En ymmärrä tuota ajatustapaa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi