Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin poikaystävä yökylään - mitä mieltä?

Vierailija
05.03.2015 |

16-vuotiaan tyttäreni poikaystävä asuu vähän alle 100km päässä ja tytär on ottanut nyt puheeksi, voisiko poika tulla pääsiäislomalla meille ensimmäistä kertaa yökyläilemään. Tiedän että pääsiäislomaan on vielä vähän aikaa, mutta parempi puhua asiasta liian aikaisin kuin liian myöhään. Muuten en näkisi asiassa oikeastaan mitään ongelmaa, mutta meillä ei ole vierashuonetta ja kotimme on muutenkin aika ahdas. Tytär haluaisi nukkua pojan vieressä, mutta en mielelläni päästäisi heitä vierekkäin nukkumaan tuossa iässä... Kuinka vanhoina olette sallineet lapsillenne tyttö/poikaystävien yökyläilyt? Miten olette järjestäneet nukkumapaikat ja muun toiminnan, mahdollisesti saunan jne.?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistuttaa tyttärelle, että kakkosesta ei voi tulla raskaaksi ja neitsyyskin säilyy.

Vierailija
2/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskispiireistä ja siellä on käsittääkseni normaalia sekin, että samassa huoneessa (huom. huoneessa, ei sängyssä) ei nukuta öitä ennen papin aamenta. Että muistakaahan "kyllä-minäkin-jo-15-v-panin-kuin-kani" mammat että meitä on tälläkin pallolla moneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että eivät olisi jo muka seksiä harrastaneet?! Ja parempi kai se on tapahtua siellä, kun jossain kaupan lastauslaiturilla.

Vierailija
4/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:53"]No jos seksiä pelkäät, niin voin kertoa että se ei vaadi yötä/sänkyä. Itse olin juurikin 16v, kun poikaystäväni tuli meille ekaa kertaa yökylään. Ps. Tämä poikaystävä on nykyään aviomieheni ja meillä on kaksi lasta.
[/quote]

Oletko Mutsis on -Emilia?

Vierailija
5/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikähän tyttäresi ime poikaystävänsä kullia halusit tai et. Ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
6/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 19 jatkaa. Olen keskustellut yhdessä pojan ja tytön kanssa ehkäisystä. Se suijui oikein luontevasti ja tyttö kertoi käyneensä äitinsä opastuksella gynekologilla.

Vierailija
7/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:16"]Meillä 18 v on alaraja vastakkaisen sukupuolen yökyläilyille, ihme wt-mammoja ne jotka oikeen heittävät löylyä kiukaaseen ja yllyttävät teiniraskauksiin. Turha tulla palstalle itkemään muutaman kuukauden päästä kun se oma rakas tytär tai pojan tytsy on yöllisten touhujen takia.
[/quote]

Onhan sulla varattuna paljon pumpulia?

Vierailija
8/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölle tuli 18v ensimmäinen poika yöksi mutta toki nuoremmallakin iällä olisi sopinut. kaikki meni hyvin ja tutustuttiin mieheni kanssa vävyehdokkaaseen paljon paremmin. nykyään tytär odottaa ensimmäistä lastaan saman henkilön kanssa. sauna lämmitettiin ja syötiin hyvin. molemmat nukkuivat vierashuoneen parisängyllä. 

Vierailija
9/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15-vuotiaan pojan saman ikäinen tyttöystävä yökyläilee usein ja ihan samassa sängyssä nukkuvat. Välillä ovat tytön kotona. Ehkäisystä on puhuttu. Se harrastavatko seksiä vielä vai eivät, ei kuulu minulle. Todennäköisesti harrastavat.

Vierailija
10/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä vaan vieritysten nukkumaan. Ehkäisystä kannattaa muistuttaa, mutta luulen tuon ikäisillä kuitenkin olevan ne asiat hallussa. Minulla on suunnilleen samanikäisiä teinejä ja esim. heidän terveystiedon kirjassaan oli todella hyvin listattu eri ehkäisymahdollisuuksista jne. Olisi hyvä jos pystytte kuitenkin puhumaan luontevasti niistä suurista riskeistäkin jotka seksiin liittyvät

Vierailija
11/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tyttären poikkis aina tervetullut yökylään ja minusta ei ole mitään pahaa antaa heidän nukkua vierekkäin. Minulle on myöskin se ja sama harrastavatko seksiä vai eivät, ei kuulu minulle enkä pysty estämään sitä mitenkään. Mieluummin harrastavat turvallisesti kotona omassa sängyssä kuin jossain ulkona metsässä.

Vierailija
12/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat kiellot tehonneet teineihin? 

Ap, jo sinun isovanhempasi todennäköisesti harrastivat seksiä nuorina. Silloinhan sitä ollaan kaikkein innokkaimpia. Nykyään ei edes tarvitse pelätä ei-toivottua raskautta, kunhan ehkäisystä huolehditaan. Tosin nuorille kannattaa painottaa, että kumia kannattaa käyttää ainakin niin kauan, että suhde on vakiintunut, sukupuolitaudit nääs.

Vierailija
13/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 16, kävin ulkomailla (Saksa) viikon reissuilla poikaystävääni katsomassa ja asuin hänen perheensä luona. Asia oli kaikille ok, vaikka kotikylillä Suomessa muutaamat rouvat hieman supisivat asiasta :)

Vierailija
14/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä ei ole vierashuonetta..? En olisi uskonut suomalaisten olevan niin köyhiä ettei ole varaa edes yhteen ylimääräiseen huoneeseen

Vierailija
15/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:44"]

Kun olin 16, kävin ulkomailla (Saksa) viikon reissuilla poikaystävääni katsomassa ja asuin hänen perheensä luona. Asia oli kaikille ok, vaikka kotikylillä Suomessa muutaamat rouvat hieman supisivat asiasta :)

[/quote]

Meillä tyttärellä myös saksalainen poikaystävä ja noita viikon-parin reissuja tulee vuorotellen kummankin kotimaahan ja kotiin, toimii todella hyvin kun ei tarvitse kuin lentoliput ostaa :) Vierekkäin nukkuvat ja saunovatkin, mikä on muuten tämän poikaystävän mielestä luksusta sillä Saksassa saunoja on vain lähinnä kylpylöissä. 

Vierailija
16/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastavat seksiä, niin eikös sekin harrastus ole parempi aloitella kodin turvassa? Eikä jossain puiston nurkassa pusikossa?

Vierailija
17/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toin myös 16 vuotiaana ensimmäisen (ja nykyisen) poikaystäväni yökylään meille kun asui eri kaupungissa. Oltiin harrastettu jo seksiä aikaisemmin, mutta isi ei tietenkään tiennyt joten ei antanut nukkua samassa huoneessa. Oli kuulemma tärissyt koko illan alakerassa ja äitini kertoi myöhemmin, että oli vain kävellyt ympäriinsä ja mumissut "siellä ne nyt on kaksin huoneessa... VOi herranjestas. huhuuhhh... Kaksin..." Ja illalla 11 aikaan tuli karjumalla komentamaan poikaystäväni alakertaan nukkumaan. Kyllä hävetti ja nyt naurattaa :D

Mutta ihan hyvä ikä yökyläilylle :) Ja mielestäni voivat nukkua samassa sängyssä kunhan jamppa kunnollinen.

Vierailija
18/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin juuri 16-vuotiaana ekan kerran saman ikäisen poikaystävän luokse yöksi. Asia oli kaikille ok. Poikaystävän äiti teki mulle pedin poikaystävän huoneeseen, ihan vaan siksi kun sen sänky oli pieni ja ajatteli, että mukavampi nukkua kun on tilaa. Eikä me heti sillon harrastettu seksiä. Jos pelkäät, että nuoret harrastaisi seksiä sillon yökyläilyn aikana niin ei siihen yökylää tarvita. Ne saavat tehtyä sen muutenkin jos jo haluavat.

Vierailija
19/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun poikakaveri oli mun vieressä yötä 16-vuotiaana, eikä meitä pidätellyt sekään että mun vanhemmat nukkui viereisessä huoneessa :D Ap! Pää pois pensaasta!

Vierailija
20/54 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, mä asuin 16-vuotiaana poikaystäväni kanssa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi