Olen surullinen ja mulla olis 50 euroa, mitä
ostaisin itselleni, että edes hetkeksi ajatukset saisin muualle?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:23"]
viinaa ja suklaata
[/quote]
En voi ryypätä. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:23"]
viinaa ja suklaata
[/quote]
En voi ryypätä. Ap
[/quote]
Mehua ja suklaata
Vaatteita tai käy ottamassa lävistys (sitä hoitaessa ei kyllä murheet mieltä paina ja on nätti ja pysyy pitkään)
No suosittelen säästämään rahan seuraavista syistä..
Jos mietit että mulla on nyt 50€ , niin todennäköisesti sinulla on yleensäkin aika vähän rahaa.
Jos mietit että mitä voisit ostaa kun surettaa, olet ilmeisesti sellainen jolle itse ostaminen tuo tyydytystä ja se on huono asia. Ostat turhilla tavaroilla tai ruoalla mielihyvää.
Uusi pusero. Huivi. Tissiliivit. Alkkareita. Osta kaikkea pientä, niin aika kuluu ostoksilla, ajatukset vaihtuu. Ostoksilla tulee myös vähän liikuntaa. Oma äitini sanoi, kun olin nuori, että sydänsuruihin auttaa uusi mekko.
Seiska täällä vielä: käytä vaan parikymppiä ja laita loput säästöön. Säästämisestäkin tulee hyvä mieli.
Tunti gigolon kainalossa. Harva asia tuottaa enempää mielihyvähormoneita kuin vastakkaisen sukupuolen osoittama kiinnostus ja kosketus.
Jos olet kiva pimu, niin tarjoan omaani ilmaiseksi.
Hyvä kirja, kasvonaamio, värikäs kynsilakka ja tuoreita kukkia.
Mene surulliseen leffaan ja itke kunnolla - puhdistaa.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:31"]
Vaatteita tai käy ottamassa lävistys (sitä hoitaessa ei kyllä murheet mieltä paina ja on nätti ja pysyy pitkään)
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:52"]ostaisin itselleni, että edes hetkeksi ajatukset saisin muualle?
[/quote]
No mitä ostit?
Ohukaisjauhepussi, marjoja ja vispikermaa ja ehkä kahvipaketti. Sitten pyydät 3 kaveria lettukesteille.
vie paras kaverisi kahvilaan, juokaa erikoiskahvit ja parantakaa maailmaa. Ystävä auttaa aina hädässä.
Osta suklaalevy ja arpa. Jos voitat arvasta, tulet iloiseksi, jos et, voit syödä suklaata suruun. Ja vielä jää monta kymppiä säästöönkin!
Osta jotain namia:) auttaa usein, katso leffa tai lähde lenkille:)
Leikkokukkakimppu? Hyvää juustoa? Lippu johonkin tapahtumaan? Leffaan kaverin kanssa? Uusi vaate tai jotain hemmottelua esim.jalkahoito tai hieronta? Hyvää musiikkia soimaan, itseä ainakin piristää! Tsemppihalit!
viinaa ja suklaata