Minkälaisia ovat nykyään teidän nuoruuden hottikset?
Satuin aivan sattumalta törmäämään teini-iän ihastukseen, joka oli kaikkien poikien märkä uni. Ihan kiva nainen ja mukava oli jutella, mutta uskallan sanoa, että kävi tuuri, ettei meistä ikinä tullut pari. Kauneus oli jo hyvää vauhtia karissut, koulut oli jäänyt vähän kesken ja oli töissä aivan yhdentekevällä matalapalkka-alalla. Jos vertaisin vaimooni, niin vaimoni pesisi hänet ”tasoltaan” 6-0
Jäin miettimään käykö näin muillekin niille nuoruuden kuumille tytöille/pojille, joiden elämän huippuhetki oli teini-iässä?
Kommentit (66)
Ensimmäinen poikaystäväni näytti silloin silmissäni vähintään puolijumalalta. Oli sicpack ja hauskat jutut... jo hieman alle 30-vuotiaana on kaljuuntunut ja luoja mitkä silmäpussit. Näyttää jotenkin pöhöttyneeltä ja apealta aina, ehkä ryyppää.
Toinen komistus on nykyisin jonkinlainen bodari. Harrasti silloinkin salilla käyntiä, mutta nykyään yläkroppa on jotain aivan ihmeellistä, näin somessa kuvan ja toki ilman paitaa. Ei näytä ihmisen vartalolta. Kasvoilta toki suloinen, tosin naamaan on ilmestynyt jonkinlaisia suonia tai suonikohjuja...
Lukiossa oli myös muutama ulkonäköönsä superisti panostava tyttö. Tiedän, että yksi heistä tyrkkyili paikallisissa missikisoissa ja kaikki kauneus on nyt pilattu todella ihmeellisillä, epäonnistuneilla leikkauksilla. Muistaakseni luin jostain blogista, että virossa olisi käynyt. Kumipallotissit, kumipallohuulet, kumipalloprse, kumiposkipäät, tatuioidut kulmat otsassa, rapistuneet tekoripset... ne kaksi muuta harrasti jotain fitnessiä ja meni kai oikikseen. Toisella on lapsia, mutten tiedä kummalla. Näyttävät vielä ihan samalta kuin lukiossa, näin somessa jonkun luokkakokouskuvan.
En pysty katselemaan somesta nuoruudenaikaisia ihmisiä kun muistan miten hirveä kylä asuinpaikkani oli ja millaista porukkaa se pitää sisällään
Niistä laihoista pojista on tullut komeita miehiä.
Pamela Andersonin näköinen tyttö on nykyisin ryppyinen sekakäyttäjä
En pysty sanomaan kun ei ollut mitään nimeltä mieleen jäänyttä ihastusta niin että voisi nyt 32-vuotiaana katsoa miten niillä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on ”ukkoontuneet”, jotkut edelleen hot.
Työt ja koulutukset ei minulla tässä arviossa paina eikä kiinnosta, mutta menestyneimpiä tuli niistä jotka eivät olleet mitenkään hot.
Joskus olen miettinyt, että aika harvoin hotit miehet menestyy, ja miettinyt olisikohan syynä ihan se, ettei niillä ole tarvetta menestyä, kun saavat sosiaalisen elämän, kauniin naisen/naisia jne. ilmankin?
Todella harvoin miehillä kulkee käsikkäin raha ja ulkonäkö, yleensä se on selkeästi joko-tai.Ulkonäön vaaliminen vaatii paljon panostusta, menestys työelämässä samoin. Harvoin sama henkilö jaksaa/kykenee keskittymään molempiin. Ne jotka siinä onnistuvat, ovatkin ultra-super-hotteja. Useimmat yläasteen hottikset oli kuitenkin niitä tupakkarinkiläisiä, jotka myöhemmin aloittivat alkoholilla läträämisen tai huumeiden käytön. Monella on myös avioliiton ulkopuolisia lapsia.
Olemme selkeästi ihailleet erillaisia ihmisiä. Se joka minusta oli kaunis oli myös fiksu ja nykyään lakimies ja yhä kaunis. Sekä yhä fiksu muussakin kuin kirjaviisaan merkityksessä.
Ehkä se että tämä ei ole mikään ihastus vaan tuttu ihminen vaikuttaa.
Oi, mun lukiossa oli käsittämättömän söpö lätkäjätkä, joka oli lähes jokaisen tytön unelmapoikaystävä. Kivakin oli, komea, täydellinen kroppa, ihana perhe…
Törmäsin häneen joku vuosi sitten - nyt ollaan nelikymppisiä - ja hän painoi valehtelematta ainakin 150 kiloa! Oli kuulemma lätkäura katkennut vammoihin mutta ruokahalu jäänyt. Itsekin vähän naureskeli asialle. Mutta ei ollut kyllä enää komea eikä hottis millään lailla. Mukava toki edelleen.
Yläkoulun suosituista pojista tuli lähinnä jotain putkiasentajia. Yksi on tehtaassa töissä ja tuttu tyyppi kertoi olleensa samassa saunaillassa tämän kanssa. Oli kertonut eronneensa jo kolmesti ja töissä v*tutti aamusta iltaan. Pönäkkä, punakka keski-ikäinen ukko.
Paras ystäväni oli lukion supersuosittu tyttö ja hän on edelleen kaunis ja fiksu. Ei tietenkään mikään barbie enää, mutta minusta hyvännäköinen. Hyvä ammattikin on.
Oletteko te siis yhä tekenisissä niiden yläaste ka lukio/amis ihmisten kanssa vai mistä tiedätte niistä mitään?
Vau. Luulin oleeni edes jotenkin sosiaalinen mutta näköjään en ollut.
N31
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te siis yhä tekenisissä niiden yläaste ka lukio/amis ihmisten kanssa vai mistä tiedätte niistä mitään?
Vau. Luulin oleeni edes jotenkin sosiaalinen mutta näköjään en ollut.N31
Muutaman kerran ihan sattumalta nähnyt heitä. Yleensä siellä kotipaikkakunnallamme.
Ukkoutunut, eli kalju ja tanakka. Hiustenlähdölle ei tietenkään itse voi paljon mitään.
Bile-Daniin olin ihastunut.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201805242200965946#gallery
Nykyään on muuttunut Päärynäksi:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/efb714f3-e4bc-4880-b6e7-e2b679…
Yritin etsiä ala-asteaikaista ihastustani, mutta en löytänyt somesta. Oli pitkä ja hoikka silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran ihan sattumalta nähnyt heitä. Yleensä siellä kotipaikkakunnallamme.
Ok. Itse asun pk-seudulla niin varmaan en eded tunnista plus asuinalue sen verta iso että tuskin törmätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Itse asun pk-seudulla niin varmaan en eded tunnista plus asuinalue sen verta iso että tuskin törmätään.
En ole itsekään mistään ihan pienestä kaupungista, toki Helsinkiä pienemmästä. Minusta on kyllä ollut melkoista sattumaa että olen juuri heihin törmännyt, sillä reippaasti suurinta osaa nuoruuteni ihmisistä en ole nähnyt sen jälkeen kun muutin pois. Tai ehkä en vain ole tunnistanut? Tietysti kivannäköiset jäävät paremmin mieleen.
Vanhoja tai vainaita. Mutta ne muistot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on ”ukkoontuneet”, jotkut edelleen hot.
Työt ja koulutukset ei minulla tässä arviossa paina eikä kiinnosta, mutta menestyneimpiä tuli niistä jotka eivät olleet mitenkään hot.
Joskus olen miettinyt, että aika harvoin hotit miehet menestyy, ja miettinyt olisikohan syynä ihan se, ettei niillä ole tarvetta menestyä, kun saavat sosiaalisen elämän, kauniin naisen/naisia jne. ilmankin?
Todella harvoin miehillä kulkee käsikkäin raha ja ulkonäkö, yleensä se on selkeästi joko-tai.Ulkonäön vaaliminen vaatii paljon panostusta, menestys työelämässä samoin. Harvoin sama henkilö jaksaa/kykenee keskittymään molempiin. Ne jotka siinä onnistuvat, ovatkin ultra-super-hotteja. Useimmat yläasteen hottikset oli kuitenkin niitä tupakkarinkiläisiä, jotka myöhemmin aloittivat alkoholilla läträämisen tai huumeiden käytön. Monella on myös avioliiton ulkopuolisia lapsia.
”Avioliiton ulkopuolisia lapsia”.
Voi luoja, olet varmaan syntynyt 50-luvulla. :D
Tarkoitin tällä sitä, että on esim kolmen eri naisen tai kolmen eri miehen kanssa lapsia. YLEENSÄ se ei ole merkki siitä, että henkilö olisi toiminut kovin vastuullisesti elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän näyttelijämieheen olin aikanaan ihastunut:
https://tumblrgallery.xyz/tumblrblog/gallery/467495/2.html
... Ja tältä hän näyttää nykyään:
https://www.usmagazine.com/entertainment/pictures/brendan-fraser-throug…
Brendar Frazer (53) on aika paha. Oma ihastus oli aikanaan Las Vegas ohjelman Josh Duhamel, siis tämä:
https://www.imdb.com/title/tt0364828/mediaviewer/rm2482739456/
Josh nykyään 49 ja näyttää tältä:
https://www.instagram.com/p/CEcdQ4ApAGN/
Onhan tuokin melkoinen papparainen, mutta paremmin säilynyt kun toi Brendan
Siellä on varmasti kirjoittaja itse hyvin säilynyt. Laita kuvaa näkyviin, niin katsotaan. Arviointiin ainakin tuntuu olevan varaa.
Hyvännäköisiä edelleen (nettikuvissa), ja nähtävästi myös menestyneitä.
Aika HOT edelleen!
https://mfthumbs.azureedge.net/storage/thumbnails/MFT2013-01/42/731642/…
En ole nähnyt hottiksia enkä muitakaan. Asun eri kaupungissa.