Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotias nainen ja 53-vuotias mies

Vierailija
05.03.2015 |

Onko ikäeroa liikaa? Miehellä 3 lasta exänsä kanssa, mikä hieman hirvittää. Tosin ovat jo aika isoja. Itse olen vela.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul 21 v nuorempi vaimo ja hyvin tiuhaan paneskellaan ja muutenkin hyvin pyyhkii,,toiset jotkut vähä kadeja,, nm 32 ja 53

Vierailija
2/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sopiva ikä kusettimet passaa nii mikäs siinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en huolisi mua vanhempaa miestä. Mun mies on mua seitsemän vuotta nuorempi. päälle viidenkympin mies on ihan kohta vanhus ja joutuu sitten nuorena vaimona omaishoitajaksi kun herralle iskee dementia.

Vierailija
4/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, riippuu lähinnä siitä millaisia olette ihmisinä.

Vierailija
5/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle on aina normaalimpaa ottaa itseään vanhempi mies kuin nuorempi. Siinä ei ole mitään niin hirveän kummallista, vaikka voihan tuollainen ikäero kuitenkin jokusen kulmakarvojen kohotuksen aiheuttaa. Anna palaa.

Vierailija
6/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, miehen mielestä taitaa olla, koska hänellä on tytär. Itse olen aivan hulluna koko mieheen. Meillä on sama ammatti, samat harrastukset, samat mieltymykset. Hän tekee minut onnelliseksi. Mies pitää itseään lähinnä jonain homehtuneena joulukuusena ja on senkin takia, että ei, ei. Itse tein mallin töitä nuorempana enkä piittaa miehen ulkonäöstä kovinkaan paljon. En haaveile mistään perinteisestä perhe-elämästä, joten olisin aika helppo kumppani. Voisin asuakin omassa kämpässä. En tajua miten saisin miehen uskomaan itseensä. Pelkää kai exänsä ja lastensa reaktioita. Olen luvannut pitää huoltakin kun vanhenee. Ap 

Vierailija
7/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet tuollaisella miehellä? Pari panoa ja sitten se in loppuunkäytetty.

Vierailija
8/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta mä olenkin 28v nainen naimisissa 55v miehen kanssa. :-) Ystävien mielestä sovitaan hyvin yhteen ja mieheni on nuorekas ikäisekseen. Ollaan kyllä saatu myös negatiivisempia kommentteja puolitutuilta tästä ikäerosta mutta minkäs sille voi, me ollaan molemmat aikuisia ja onnellisia yhdessä.

Vierailija
9/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:51"]

Mitä teet tuollaisella miehellä? Pari panoa ja sitten se in loppuunkäytetty.

[/quote]

Ollaan nyt 4 vuotta kierrelty tulta eli ei kumpikaan kovin helposti luovuta. On tässä ollut muita ukkoja ja akkoja tarjolla, mutta en nyt usko samoin kehenkään. Ap

Vierailija
10/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:52"]

Ei, mutta mä olenkin 28v nainen naimisissa 55v miehen kanssa. :-) Ystävien mielestä sovitaan hyvin yhteen ja mieheni on nuorekas ikäisekseen. Ollaan kyllä saatu myös negatiivisempia kommentteja puolitutuilta tästä ikäerosta mutta minkäs sille voi, me ollaan molemmat aikuisia ja onnellisia yhdessä.

[/quote]

Olen niin kateellinen :). Kyseinen mies on ainoa kenen kanssa voisin koskaan mennä naimisiin. Ap 

Vierailija
11/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet täällä onko ikäeroa liikaa jos kuitenkin hyväksyt vain ne vastaukset joissa sanotaan että ei ole. Oletko oikeasti täällä kysymässä neuvoja vai vaan kerjäämässä myötätuntoa?

Vierailija
12/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:58"]

Miksi kyselet täällä onko ikäeroa liikaa jos kuitenkin hyväksyt vain ne vastaukset joissa sanotaan että ei ole. Oletko oikeasti täällä kysymässä neuvoja vai vaan kerjäämässä myötätuntoa?

[/quote]

Itse asiassa minä hyväksyn ne vastaukset, mutta mies ei. Haluaisin ymmärtää asian hänen puoleltaan. Hän selvästi kuvittelee olevansa jokin sopimaton limanuljaska jos lähtee suhteeseen nuoremman kanssa. Lieneekö sukupolviajattelussa eroa...Ap

Vierailija
13/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:01"]

[/quote]

Itse asiassa minä hyväksyn ne vastaukset, mutta mies ei. Haluaisin ymmärtää asian hänen puoleltaan. Hän selvästi kuvittelee olevansa jokin sopimaton limanuljaska jos lähtee suhteeseen nuoremman kanssa. Lieneekö sukupolviajattelussa eroa...Ap

[/quote]

Sun kannattaisi ehkä jutella sen miehen kanssa tuosta, mutta jos se on suoraan noilla sanoilla sanonut niin älä sitten kiusaa sitä enempää. 

Vierailija
14/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena huolisin enintään 12 v nuoremman miehen. Joka minulla onkin. Hähää. :DD

Vierailija
15/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:09"]

[/quote]

[/quote]

Sun kannattaisi ehkä jutella sen miehen kanssa tuosta, mutta jos se on suoraan noilla sanoilla sanonut niin älä sitten kiusaa sitä enempää. 

[/quote]

Ei ole mitään tuollaista suoraan sanonut, on vain ristiriitainen. Mutta kyllä selvästi haluaisi - on sanonut suoraan, muttei uskalla. 

Olen kyllä valmis odottamaan. Mies on julkkis omassa pienessä kotikaupungissaan ja sai eronsa myötä negatiivista julkisuutta. On kai saanut vähän siipeensä. Erosta on kyllä jo riittävästi aikaa, mutta olivat kymmeniä vuosia naimisissa....

En ole vielä tavannut toista, jota kohtaan olisin tuntenut samanlaisia tuntemuksia. Jos sellainen nyt yhtäkkiä jostain tulisi, täytyisi varmaan harkita. Mutta en missään nimessä ole mikään ikärasisti. Viihdyn paremmin vanhempien ihmisten seurassa. Ap 

Vierailija
16/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:15"]

Naisena huolisin enintään 12 v nuoremman miehen. Joka minulla onkin. Hähää. :DD

[/quote]

Pedari.

Vierailija
17/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun mies ollaan oltu 40 ja 60 kun aloitettiin suhde kymmenen vuotta sitten, kummallakin jo aikuisia lapsia ja omat kodit. Meillä samat ammatit mutta erilaiset harrastukset ja hyvin eriluonteisia ollaan. Eniten ehkä näinä vuosina juuri se luonne ja miehen aiemmissa suhteissa kokemat pettymykset ovat tuottaneet jonkin verran ristiriitoja. Ja kyllä mekin alkuun ikäerosta keskustelimme, mies saattoi heitellä sellaisia kommentteja, että ei hän mikään pedofiili ole, kun kuljimme ensi kerran kouluni ohi ja mainitsin käyneeni sitä ekaluokkalaisena ja tulimme todenneeksi, että sinä vuonna mies oli jo kahden lapsen isä ... Kieltämättä varsinkin minun ystävättärissä on rakkautemme aiheuttanut ihmettelyä, vaikka olen nyt onnellisempi kuin pitkässä avioliitossani. Seksi sujuu hyvin ja mies on paremmassa kunnossa kuin minä, koska on himourheilija. Nykyään isoin pohdinnan aihe minulla liittyy juuri ikään, mutta nimenomaan ammatillisessa mielessä. Olemme molemmat taiteilijoita ja minä alan olla urani huipulla niin luovuuden kuin menestyksen suhteen ja mies pokkaa palkintoja elämäntyöstään, mutta hän alkaa olla jo työhönsä vähän väsynyt, se on minulle vähän pettymys, sillä työmme on samalla suurta intohimoa elämää kohtaan ja sitä samaa hengen paloa hänellä ei enää ole kuin minulla. Tosin luulen, että tämä on enemmänkin luonteeseen liittyvää kuin ikään.

Eli omaan kokemukseeni pohjautuen sanoisin ap sinulle myöskin: anna palaa!

Vierailija
18/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei ole mitään tuollaista suoraan sanonut, on vain ristiriitainen. Mutta kyllä selvästi haluaisi - on sanonut suoraan, muttei uskalla. 

Olen kyllä valmis odottamaan. Mies on julkkis omassa pienessä kotikaupungissaan ja sai eronsa myötä negatiivista julkisuutta. On kai saanut vähän siipeensä. Erosta on kyllä jo riittävästi aikaa, mutta olivat kymmeniä vuosia naimisissa....

En ole vielä tavannut toista, jota kohtaan olisin tuntenut samanlaisia tuntemuksia. Jos sellainen nyt yhtäkkiä jostain tulisi, täytyisi varmaan harkita. Mutta en missään nimessä ole mikään ikärasisti. Viihdyn paremmin vanhempien ihmisten seurassa. Ap 

[/quote]

No entä jos ehdotat tapaamista tuttava- tai kaveripohjalta, katsotte sitten mihin suuntaan juttu etenee siitä? Ei kai siitä nyt kukaan ulkopuolinen tule mussuttamaan.

Vierailija
19/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No entä jos ehdotat tapaamista tuttava- tai kaveripohjalta, katsotte sitten mihin suuntaan juttu etenee siitä? Ei kai siitä nyt kukaan ulkopuolinen tule mussuttamaan.

[/quote]

Olen kyllä tapaillut häntä kaveripohjalta. Kotikaupungissa se ei suju, mutta sen ulkopuolella kyllä. Ja kyllä, olen ihan hulluna myös face-to-face-tapaamisessa. Mies olisi minulle täydellinen paketti, enkä halua häneltä muuta kuin hänet itsensä. En tarvitse rahaa, en lapsia, en julkisuutta, en lahjoja jne. Tämänkin tietää. Ex-vaimo kyllä imi kiitettävästi miehen kuiviin ja erosi sitten saadakseen parempi statuksisen miehen ja edistääkseen uraansa. Näin ei ole mies minulle väittänyt, vaan olen päätellyt itse. Voi olla että todellisuudessa ei ole niin paha kuin miksi hänet katson. Lapset pitävät hänestä ja hyvä niin. En ole tähtäämässä äitipuolen rooliin. Ap 

Vierailija
20/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen kyllä tapaillut häntä kaveripohjalta. Kotikaupungissa se ei suju, mutta sen ulkopuolella kyllä. Ja kyllä, olen ihan hulluna myös face-to-face-tapaamisessa. Mies olisi minulle täydellinen paketti, enkä halua häneltä muuta kuin hänet itsensä. En tarvitse rahaa, en lapsia, en julkisuutta, en lahjoja jne. Tämänkin tietää. Ex-vaimo kyllä imi kiitettävästi miehen kuiviin ja erosi sitten saadakseen parempi statuksisen miehen ja edistääkseen uraansa. Näin ei ole mies minulle väittänyt, vaan olen päätellyt itse. Voi olla että todellisuudessa ei ole niin paha kuin miksi hänet katson. Lapset pitävät hänestä ja hyvä niin. En ole tähtäämässä äitipuolen rooliin. Ap 

[/quote]

Toihan on sitten hieno juttu. Elä omaa elämääsi miehen kanssa ja ex-eukko elää omaansa. Et sä ole sille tilivelvollinen mistään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme