Näen iPadista miehen seksiviestittelyn livenä :(
Mies on työmatkalla, hotellissa yötä. Jätti iPadinsa kotiin ja siihen äänet päälle jostain syystä. Ihmettelin, kun padi kilahteli jatkuvasti, ajattelin jo että siellä on jollakulla hätä. Kurkkasin kannen alle (ilman koodia padia ei saa auki), ja siinähän näkyy nuo Facebook-viestit suoraan esikatseluna ilman kirjautumistakin. Näköjään jonkun naisen kanssa juttelee, ja vaikka näen vain ko. naisen viestit, juttelun luonne ei jää epäselväksi, eli aika selväsanaista nettiseksiä harrastavat. :(
Oon turtana täällä. Raadollista seurata ihan livenä tätä. Epätodellinen olo.
Kommentit (85)
Rikot miehen yksityisyyden suojaa! Olet täysin sairas ja rikollinen narsisti!
Julmaa. Tuliko sulle täytenä yllätyksenä?
Voi hitto. Minä soittaisin ukolle saman tien ja ilmoittaisin, että tyhjään kotiin saa palata työreissultaan.
HITTO MIKÄ KYYLÄ / UTELIAS AATU ! Toivottavasti rupesi vituttamaan :D
Kysy mieheltäsi viattomasti koodia, kun olisi niin kiva vauvapalstailla sängyssä :D
Pistä miehelle viestiä, että näät keskustelut.
No soita sille miehellesi ja kerro että viestit näkyvät siinä ipadissa. Et saa nukuttua kun ipadi kilkattaa siinä vieressä kokoajan. Tai mene facebookkiin ja liity keskusteluun.
Toi viestittelyhän todistaa että on yksin huoneessaan.
Jos ei olis viestittelyä niin silloin vois olla tositoimissa eli panemassa. Onhan tää nyt kuitenkin pienempi paha.
Mä laittaisin miehelle viestin johon ymppäisin mukaan jotain jota toinen nainen on juuri sanonut. :D Siinähän miettii onko sattumaa vai ei. Tietenkään en heti paljastaisi tietäväni viesteistä.
Näen naisen nimen/nimimerkin, mutta ilmeisesti kyseessä on piiloprofiili, koska nimi on muotoa Etunimi + Adjektiivi eli ei oikea nimi.
Voi olla totta, että rikon yksityisyyden suojaa. En tarkoituksella urkkinut, kuten mainitsin, luulin että esim. anoppi yrittää pommittaa miestä viesteillä ja on joku hätä.
Jos tuolla lautakysymyksellä viitataan minun rintavarustukseeni, voin sanoa etten ole. En kuitenkaan ymmärrä, miten se liittyy itse asiaan.
Jaa tuliko yllätyksenä? Periaatteessa kyllä sikäli, etten ole epäillyt miehellä olevan mitään sutinaa. Sikäli taas ei tullut yllätyksenä, että näitä FB-pettämistapauksia on ollut tuttavapiirissä aika monta. En ole mitenkään sinisilmäisesti vannonut, että oma mieheni ei koskaan pettäisi (edes näin henkisesti, en tiedä liittyykö tähän jotain fyysistäkin). Olen silti pettynyt, täytyy myöntää.
Ap
Hyvin yrität ap vetää mutta tämä on provo! Kannattaisi perehtyäiPadin toimintaan tarkemmin; eroaa iPhonen toiminnasta :)
Mitä kaikkea nainen on viestitellyt?
En voi kysyä mieheltä koodia mitenkään uskottavasti, meillä on molemmilla omat padit, tietenkin käyttäisin tarvittaessa omaani. Enkä ole muutenkaan erityisen kiinnostunut urkkimaan mieheni padia, oksettaa jo nämäkin viestit. Laitoin padin kannen kiinni ja äänettömälle, ettei kilahtele jatkuvasti, mutta viimeiset viestit mitä näin vaikuttivat siltä että hommat on jo muutenkin saatu ns. hoidettua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:48"]Näen naisen nimen/nimimerkin, mutta ilmeisesti kyseessä on piiloprofiili, koska nimi on muotoa Etunimi + Adjektiivi eli ei oikea nimi.
Voi olla totta, että rikon yksityisyyden suojaa. En tarkoituksella urkkinut, kuten mainitsin, luulin että esim. anoppi yrittää pommittaa miestä viesteillä ja on joku hätä.
Jos tuolla lautakysymyksellä viitataan minun rintavarustukseeni, voin sanoa etten ole. En kuitenkaan ymmärrä, miten se liittyy itse asiaan.
Jaa tuliko yllätyksenä? Periaatteessa kyllä sikäli, etten ole epäillyt miehellä olevan mitään sutinaa. Sikäli taas ei tullut yllätyksenä, että näitä FB-pettämistapauksia on ollut tuttavapiirissä aika monta. En ole mitenkään sinisilmäisesti vannonut, että oma mieheni ei koskaan pettäisi (edes näin henkisesti, en tiedä liittyykö tähän jotain fyysistäkin). Olen silti pettynyt, täytyy myöntää.
Ap
[/quote]
Olen ap tosi pahoillani sun puolesta :(
Jos olisin sinä laittaisin miehelle nyt heti viestin, että tiedän asiasta. Tai sitteb soittaisin. Sen jälkeen en enää vastaisi yhteenkään hänen puhelunsa tai viestiinsä. Matkoon siellä hotellissa loppuyön unettomana ja peloissaan.
Täällä on heti joukko huutajia, joista paistaa itsestään läpi heidän oma petturuutensa! NUo, jotka ovat heti huutamassa, että olet rikollinen ja muuta törkeää. Heilä ei ole itsellään puhtaat jauhot pussissa, kun kalahtaa omaan nilkkaan ja alkaa hirveä pettämisen puolustelu!
Ap, voi harmi, Sinun puolesta. Harmi, ettet voi osallistua tuohon? Vai voitko mennä toiselle koneelle ja olla miehesi kanssa facebook-yhteydessä, josta mies tajuaisi jättää sen toisen naikkosen, kun näkee, että sinäkin olet langoilla? Onneksi ei kuitenkaan ole sen naikkosen kanssa siellä hotellissa!
Oikeesti?