Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen iPadista miehen seksiviestittelyn livenä :(

Vierailija
04.03.2015 |

Mies on työmatkalla, hotellissa yötä. Jätti iPadinsa kotiin ja siihen äänet päälle jostain syystä. Ihmettelin, kun padi kilahteli jatkuvasti, ajattelin jo että siellä on jollakulla hätä. Kurkkasin kannen alle (ilman koodia padia ei saa auki), ja siinähän näkyy nuo Facebook-viestit suoraan esikatseluna ilman kirjautumistakin. Näköjään jonkun naisen kanssa juttelee, ja vaikka näen vain ko. naisen viestit, juttelun luonne ei jää epäselväksi, eli aika selväsanaista nettiseksiä harrastavat. :(

Oon turtana täällä. Raadollista seurata ihan livenä tätä. Epätodellinen olo.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 05:38"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:58"]Ei harmainta aavistusta, mitä teen. En ole heti laittamassa lukkoja vaihtoon, mutta vakavan keskustelun ja tuumailun paikka vähintään. En epäröi kertoa miehelle että tiedän ja miksi tiedän, koska mielestäni en tehnyt mitään väärin. Ap [/quote] Vaihtoehtoja toteat miehellesi että olipa sulla vilkasta viestittelyä, laitoin padin äänettömälle ja katot naaman ilmeet. Et oo tietävinäsikään Et sano yhtään mitään ja jäät seurailemaan mitä touhuaa Kysyt oliko kivaa hotellissa ja annat ymmärtää että tiedät. Älä lähde draamaan äläkä sanallakaan osoita että sua haittaa ni olet niskan päällä, myös henkisesti itsesi takia [/quote]Ap vaikuttaa just niin kylmänrauhalliselta et pystyy tähän. Hyvä idea!

[/quote]

Ei mitään tommosia, miksi ei voi puhua suoraan? Minä ainakin sanoisin, että IPad piippaili niin tiheään että katsoin mikä on ja ne viestit näkyi siinä lukitulla näytöllä, voisitko selittää mitä tämä on? "Älä lähde draamaan äläkä osoita että sua haittaa", ei hitto mitä neuvoja. Kyllä tuossa tilanteessa saa haitata ja sen saa myös näyttää! En minäkään mitään huutamista ja raivoamista suosittele, mutta kyllä tuosta pitää ihan suoraan kysyä.

Vierailija
22/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alentuisi huutamaan ja riitelemään, eihän tuossa ole mitään keskusteltavaa, lusikat jakoon vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat puhelimellasi kuvan siitä iPadistä ja viesteistä joita siinä lukitussivulla näkyy...lähetät sen miehellesi...

Vierailija
24/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:44"]

Otat puhelimellasi kuvan siitä iPadistä ja viesteistä joita siinä lukitussivulla näkyy...lähetät sen miehellesi...

[/quote]

Ei ei ei näin. Mies pääse aivan liian helpolla ja puhelimessa on helpompi valehdella ja selitellä kuin kasvokkain. Odotat, että ukko kotiutuu ja sitten kysyt suoraan.

Vierailija
25/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:12"]

En oikeastaan ymmärrä tällaisia juttuja. Jos ei ole luottamusta eikä rakkauttakaan niin miksi pitää tällaisia suhteita jatkaa. Miksi vatkataan miksi se näin ja noin tekee..ihan vaan siksi että nykyinen suhde ei jostain syystä ole hyvä ja vahva. Kyllä itseään kunnioittava ihminen ei jää tuollaista katselemaan vaan lähtee, helpommalla pääsee. Miksi jäädä katselemaan ja kärsimään ja vielä joutua naurunalaiseksi. Arvostakaa itseänne naiset älkääkä olko ihan pellejä, läheisriippuvuus on paha tauti!

[/quote]

Eniten ihmettelen näissä av-tapauksissa, että ensimmäisenä raportoidaan suorana tänne mutta mieheen ei oteta mitään kontaktia. Tässä tilanteessa olisin heti soittanut miehelle ja kysynyt, että mitä on meneillään ja kertonut mitä näin. Sen jälkeen perjantaina viimeistään lusikat jakoon.

[/quote]

Minä tarvitsen yleensä aikaa sulatella ja miettiä, miten hoitaa oman siirtonsa. Lisäksi haluaa nähdä, mihin asiat asti asiat etenee/ mitä kaikkea saa selville. Sen jälkeen lusikat jakoon.

Vierailija
26/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin vahingossa miehen padin hakuun, kun oma oli hukassa (meillä on samat salasanat). Ja kas vaan, mies oli ihan jossain muualla kuin kertoi olevansa. Oli aika jäätävää seurata sitä, en tänä päivänä ole kertonut sille että tiedän missä on käynyt. Vaikee arvata mitä jossain metsätiellä puuhaillaan.

Vierailija
27/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaa mitää soittais ukolle tommoses tilantees. Pakkaisin kimpsuni ja kampsuni ja häipyisin asunnosta. Jättäisin perään kirjeen, jossa kertoisin tietäväni pettämisestä yms.
Sen jälkeen vaihtaisin numeroni salaiseksi ja näin.

Vierailija
28/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖÖ!

Vierailija
29/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:00"]

En mä ainakaa mitää soittais ukolle tommoses tilantees. Pakkaisin kimpsuni ja kampsuni ja häipyisin asunnosta. Jättäisin perään kirjeen, jossa kertoisin tietäväni pettämisestä yms. Sen jälkeen vaihtaisin numeroni salaiseksi ja näin.

[/quote]

Tää olis ihan helvetin tyhmästi toimittu.

Ja mä tiedän, että teksin just samoin. :(

Vierailija
30/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti nukuttu yö takana. Aika moni täällä olisi ehdottomasti eroamassa samassa tilanteessa. Mietityttää. Itse olen sillä kannalla, että jokainen ansaitsee toisen mahdollisuuden (tosin kolmatta enää ei). En usko, että täysin virheettömiä ihmisiä onkaan. Luottamus on kylläkin tällä hetkellä nollassa.
Meillä on muuten omat rahat ja minulla muutenkin miestäni isommat tulot... lompakkolassukalle tiedoksi.
Ap

Vierailija
31/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen epätodellinen olo. Johtuu ehkä siitä, etten nähnyt miehen osuutta viesteistä. Nyt tuntuu lähinnä siltä, että voiko meidän 6 vuoden liitto oikeasti kaatua johonkin, mitä joku nainen hänelle kirjoitteli. Absurdia. Vaikka tiedostan kyllä järjellä, että miehen kirjoittelut tässä ovat se ongelma.
Ap

Vierailija
32/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:41"]Itse käyn paljon työreissuilla ja monessa kaupungissa minulla onkin ns. vakipano. Joskus tilaan huoran sexwork.netin kautta vaihtelun vuoksi. Jos vaimoni alkaa kitistä näistä niin lähteköön mokoma lompakolla loisiva lunttu kävelemään. Hän jää puille paljaille! Miehellä on luonnollinen tarve ja tehtävä jakaa siementään ja levittää geenejään. Samaan tapaan kuin naisen tehtävä elämässä on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Joten älkää vitun lutkat täällä nillittäkö ja märiskö!
[/quote]

Voooooi, onko isopoika noussut väärällä jalalla ja nyt kenkuttaa? Taitaa teilläkin olla tosi asiassa, homma niin päin, että sinut on poljettu tossun ja lattianrajan väliin, eikä sinulla ole sanavaltaa edes siihen, mitä aamuisin puet päällesi. Täällä nyt nimettömänä puhkut ja uhoat ja kirjoittelet fantasiaasi, missä uskallat kerrankin alistaa nalkuttavan akkasi ja voit hetken elää unelmaa, ettet ole se se alistuva tallukka, joka kelpaisi vielä edes maksulliselle naiselle, voi voi, pidähän tuosta fantasiastasi vielä hetken kiinni, kunnes taas heräät siihen karuun todellisuuteen siellä tossun alla!
[/quote]

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa ;)
Taisi lompakkohuoralla nyt osua arkaan paikkaan? :D
[/quote]No sinäpä et muuhun kelpaakkaan, kun huoria siittämään.

Vierailija
33/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen mahdollisuuden voi toki aina antaa mutta se luottamuksen puute senkin varmaan kaataa, vaikka antaisi anteeksi niin tuollainen teko jää silti pääkoppaa nakertamaan. Harvoja tunnen jotka olisivat pettämisestä selviytyneet - vaikka toinen osapuoli antaisi teon anteeksi, on suhde yleensä silti mennyt tämän jälkeen ihan kuralle kun kaikki ei olekaan enää kuin ennen. Sanoisin itse että parempi lopettaa suhde tuohon kuin jäädä arvuuttelemaan että jääkö se vain tuohon yhteen kertaan. Vieraiden kanssa tuollainen viestittely kun muutenkin kertoo ettei suhteessa kaikki ole hyvin, eihän siihen muuten ryhtyisi. Koita suhtautua tapahtuneeseen rationaalisesti äläkä ala tunteilemaan.

Vierailija
34/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:00"]

En mä ainakaa mitää soittais ukolle tommoses tilantees. Pakkaisin kimpsuni ja kampsuni ja häipyisin asunnosta. Jättäisin perään kirjeen, jossa kertoisin tietäväni pettämisestä yms. Sen jälkeen vaihtaisin numeroni salaiseksi ja näin.

[/quote]

Tää olis ihan helvetin tyhmästi toimittu.

Ja mä tiedän, että teksin just samoin. :(
[/quote]

Pettäminen sitten on ihan helvetin fiksua ja reilua toimintaa? Helvettiäkö sitä kyselemään tai kuuntelemaan "ei tää oo sitä miltä näyttää"-selityksiä. Jos mun selän takana toimitaan typerästi, niin todellakin minä toimin samoin.

Vierailija
35/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:41"]Itse käyn paljon työreissuilla ja monessa kaupungissa minulla onkin ns. vakipano. Joskus tilaan huoran sexwork.netin kautta vaihtelun vuoksi. Jos vaimoni alkaa kitistä näistä niin lähteköön mokoma lompakolla loisiva lunttu kävelemään. Hän jää puille paljaille! Miehellä on luonnollinen tarve ja tehtävä jakaa siementään ja levittää geenejään. Samaan tapaan kuin naisen tehtävä elämässä on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Joten älkää vitun lutkat täällä nillittäkö ja märiskö!
[/quote]

Voooooi, onko isopoika noussut väärällä jalalla ja nyt kenkuttaa? Taitaa teilläkin olla tosi asiassa, homma niin päin, että sinut on poljettu tossun ja lattianrajan väliin, eikä sinulla ole sanavaltaa edes siihen, mitä aamuisin puet päällesi. Täällä nyt nimettömänä puhkut ja uhoat ja kirjoittelet fantasiaasi, missä uskallat kerrankin alistaa nalkuttavan akkasi ja voit hetken elää unelmaa, ettet ole se se alistuva tallukka, joka kelpaisi vielä edes maksulliselle naiselle, voi voi, pidähän tuosta fantasiastasi vielä hetken kiinni, kunnes taas heräät siihen karuun todellisuuteen siellä tossun alla!
[/quote]

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa ;)
Taisi lompakkohuoralla nyt osua arkaan paikkaan? :D
[/quote]
En kirjoittanut aiempaa, mutta olen täysin samaa mieltä. Ja eikä edes kalahtanut, kun meistä mies on se potkut saanut nykyinen koti-isä ja minä töissä. ;)

Vierailija
36/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:00"]

Mä laitoin vahingossa miehen padin hakuun, kun oma oli hukassa (meillä on samat salasanat). Ja kas vaan, mies oli ihan jossain muualla kuin kertoi olevansa. Oli aika jäätävää seurata sitä, en tänä päivänä ole kertonut sille että tiedän missä on käynyt. Vaikee arvata mitä jossain metsätiellä puuhaillaan.

[/quote]

Oli mun kanssa panemassa. Oikeassa olit. En muuten ollut ensimmäinen enkä viimeinen. Kesällä tämä.

Vierailija
37/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt eron paikka. Todennäköisesti miehesi muna on juuri nyt toisen naisen sisällä ja hän nauttii siitä.

Vierailija
38/85 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi käsittää miksi näihin Trolleihin myötätuntoiset mammat jaksavat vastailla ja lohduttaa kotona kihertävää teinipoikaa?

Vierailija
39/85 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päätit raportoida meille siitä?

Vierailija
40/85 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:33"]

Ja päätit raportoida meille siitä?

[/quote]

No tottakai päätti, jos ei ole ketään muutakaan hollilla jolle tuntojaan purkaa. Näätkö ap siitä sen naisen nimen ja osoitteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän