Näen iPadista miehen seksiviestittelyn livenä :(
Mies on työmatkalla, hotellissa yötä. Jätti iPadinsa kotiin ja siihen äänet päälle jostain syystä. Ihmettelin, kun padi kilahteli jatkuvasti, ajattelin jo että siellä on jollakulla hätä. Kurkkasin kannen alle (ilman koodia padia ei saa auki), ja siinähän näkyy nuo Facebook-viestit suoraan esikatseluna ilman kirjautumistakin. Näköjään jonkun naisen kanssa juttelee, ja vaikka näen vain ko. naisen viestit, juttelun luonne ei jää epäselväksi, eli aika selväsanaista nettiseksiä harrastavat. :(
Oon turtana täällä. Raadollista seurata ihan livenä tätä. Epätodellinen olo.
Kommentit (85)
Minkälaisia seksiviestejä? Kerro, pleeeease!!!!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:33"]
Minkälaisia seksiviestejä? Kerro, pleeeease!!!!
[/quote]
Ootko vajaa? AP suree täällä petetyksi tulemista ja sinä kinuat runkkumateriaalia?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 02:13"]
Ei ipadissa ole tuommoista ominaisuutta. Se on vain selaamiseen.
[/quote]Höpsö, tietysti on.
En ymmärrä ipodeista juuri mtn, mutta veljeni asensi pojalleni jotain ohjelmia ipodiin.
Jo seuraavana iltana kuului kilahdus iPodista ja sinänsä suljetun laitteen kanteen näkyi vieraita keskusteluja!
En muista miten juttu meni mutta selvisi että ne olivat veljelleni tarkoitettuja.
Minä uskon ap'n tarinaan
Ja 52 jatkaa että kyseessä tietysti iPad!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:38"]Rikot miehen yksityisyyden suojaa! Olet täysin sairas ja rikollinen narsisti!
[/quote]
Onneksi olkoon, olit ensimmäinen joka kerkesi vetää tämän kliseen ekana pöytään, montako ketjua sinulla on mennyt sivu suun, kun joku muu on ehtinyt ensin. Ja ihan vaan tiedoksi, ap ei ole rikkonut lakia, hän ei ole avannut yhtään viestiä ilman lupaa, hän ei ole purkanut tai ohittanut yhtään koodia ilman lupaa, jos laitteesta näkee päällepäin viestit esikatseluna ihan ilman laitteen lukituksen avaamistakin, niin kerro minulle, sinä viisas ihminen, mikä tässä on laitonta ja rikollista??
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 05:38"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:58"]Ei harmainta aavistusta, mitä teen. En ole heti laittamassa lukkoja vaihtoon, mutta vakavan keskustelun ja tuumailun paikka vähintään. En epäröi kertoa miehelle että tiedän ja miksi tiedän, koska mielestäni en tehnyt mitään väärin.
Ap
[/quote]
Vaihtoehtoja
toteat miehellesi että olipa sulla vilkasta viestittelyä, laitoin padin äänettömälle ja katot naaman ilmeet. Et oo tietävinäsikään
Et sano yhtään mitään ja jäät seurailemaan mitä touhuaa
Kysyt oliko kivaa hotellissa ja annat ymmärtää että tiedät. Älä lähde draamaan äläkä sanallakaan osoita että sua haittaa ni olet niskan päällä, myös henkisesti itsesi takia
[/quote]Ap vaikuttaa just niin kylmänrauhalliselta et pystyy tähän. Hyvä idea!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:41"]
Itse käyn paljon työreissuilla ja monessa kaupungissa minulla onkin ns. vakipano. Joskus tilaan huoran sexwork.netin kautta vaihtelun vuoksi. Jos vaimoni alkaa kitistä näistä niin lähteköön mokoma lompakolla loisiva lunttu kävelemään. Hän jää puille paljaille! Miehellä on luonnollinen tarve ja tehtävä jakaa siementään ja levittää geenejään. Samaan tapaan kuin naisen tehtävä elämässä on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Joten älkää vitun lutkat täällä nillittäkö ja märiskö!
[/quote]
Lopeta jo päiväunesi. Et ole vaimoa nähnytkään muualla kuin unissasi. Sexwork.net on epäilemättä tuttu sivusto sinulle.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:41"]Itse käyn paljon työreissuilla ja monessa kaupungissa minulla onkin ns. vakipano. Joskus tilaan huoran sexwork.netin kautta vaihtelun vuoksi. Jos vaimoni alkaa kitistä näistä niin lähteköön mokoma lompakolla loisiva lunttu kävelemään. Hän jää puille paljaille! Miehellä on luonnollinen tarve ja tehtävä jakaa siementään ja levittää geenejään. Samaan tapaan kuin naisen tehtävä elämässä on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Joten älkää vitun lutkat täällä nillittäkö ja märiskö!
[/quote]
Voooooi, onko isopoika noussut väärällä jalalla ja nyt kenkuttaa? Taitaa teilläkin olla tosi asiassa, homma niin päin, että sinut on poljettu tossun ja lattianrajan väliin, eikä sinulla ole sanavaltaa edes siihen, mitä aamuisin puet päällesi. Täällä nyt nimettömänä puhkut ja uhoat ja kirjoittelet fantasiaasi, missä uskallat kerrankin alistaa nalkuttavan akkasi ja voit hetken elää unelmaa, ettet ole se se alistuva tallukka, joka kelpaisi vielä edes maksulliselle naiselle, voi voi, pidähän tuosta fantasiastasi vielä hetken kiinni, kunnes taas heräät siihen karuun todellisuuteen siellä tossun alla!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:41"]Itse käyn paljon työreissuilla ja monessa kaupungissa minulla onkin ns. vakipano. Joskus tilaan huoran sexwork.netin kautta vaihtelun vuoksi. Jos vaimoni alkaa kitistä näistä niin lähteköön mokoma lompakolla loisiva lunttu kävelemään. Hän jää puille paljaille! Miehellä on luonnollinen tarve ja tehtävä jakaa siementään ja levittää geenejään. Samaan tapaan kuin naisen tehtävä elämässä on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Joten älkää vitun lutkat täällä nillittäkö ja märiskö!
[/quote]
Voooooi, onko isopoika noussut väärällä jalalla ja nyt kenkuttaa? Taitaa teilläkin olla tosi asiassa, homma niin päin, että sinut on poljettu tossun ja lattianrajan väliin, eikä sinulla ole sanavaltaa edes siihen, mitä aamuisin puet päällesi. Täällä nyt nimettömänä puhkut ja uhoat ja kirjoittelet fantasiaasi, missä uskallat kerrankin alistaa nalkuttavan akkasi ja voit hetken elää unelmaa, ettet ole se se alistuva tallukka, joka kelpaisi vielä edes maksulliselle naiselle, voi voi, pidähän tuosta fantasiastasi vielä hetken kiinni, kunnes taas heräät siihen karuun todellisuuteen siellä tossun alla!
[/quote]
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa ;)
Taisi lompakkohuoralla nyt osua arkaan paikkaan? :D
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:41"]Itse käyn paljon työreissuilla ja monessa kaupungissa minulla onkin ns. vakipano. Joskus tilaan huoran sexwork.netin kautta vaihtelun vuoksi. Jos vaimoni alkaa kitistä näistä niin lähteköön mokoma lompakolla loisiva lunttu kävelemään. Hän jää puille paljaille! Miehellä on luonnollinen tarve ja tehtävä jakaa siementään ja levittää geenejään. Samaan tapaan kuin naisen tehtävä elämässä on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Joten älkää vitun lutkat täällä nillittäkö ja märiskö!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No ei, kyllä nyt tuli vähän väärä analyysi, olen itsenäisesti toimeentuleva, omat rahani tienaava ja ikinä en ole maksua seksistä ottanut, joten huorakaan ei ole oikea termi. Sorry! :)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:41"]Itse käyn paljon työreissuilla ja monessa kaupungissa minulla onkin ns. vakipano. Joskus tilaan huoran sexwork.netin kautta vaihtelun vuoksi. Jos vaimoni alkaa kitistä näistä niin lähteköön mokoma lompakolla loisiva lunttu kävelemään. Hän jää puille paljaille! Miehellä on luonnollinen tarve ja tehtävä jakaa siementään ja levittää geenejään. Samaan tapaan kuin naisen tehtävä elämässä on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Joten älkää vitun lutkat täällä nillittäkö ja märiskö! [/quote] Voooooi, onko isopoika noussut väärällä jalalla ja nyt kenkuttaa? Taitaa teilläkin olla tosi asiassa, homma niin päin, että sinut on poljettu tossun ja lattianrajan väliin, eikä sinulla ole sanavaltaa edes siihen, mitä aamuisin puet päällesi. Täällä nyt nimettömänä puhkut ja uhoat ja kirjoittelet fantasiaasi, missä uskallat kerrankin alistaa nalkuttavan akkasi ja voit hetken elää unelmaa, ettet ole se se alistuva tallukka, joka kelpaisi vielä edes maksulliselle naiselle, voi voi, pidähän tuosta fantasiastasi vielä hetken kiinni, kunnes taas heräät siihen karuun todellisuuteen siellä tossun alla! [/quote] Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa ;) Taisi lompakkohuoralla nyt osua arkaan paikkaan? :D
[/quote]No sinähän olet oikeasti eronnut ja työtön :)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:41"]Itse käyn paljon työreissuilla ja monessa kaupungissa minulla onkin ns. vakipano. Joskus tilaan huoran sexwork.netin kautta vaihtelun vuoksi. Jos vaimoni alkaa kitistä näistä niin lähteköön mokoma lompakolla loisiva lunttu kävelemään. Hän jää puille paljaille! Miehellä on luonnollinen tarve ja tehtävä jakaa siementään ja levittää geenejään. Samaan tapaan kuin naisen tehtävä elämässä on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Joten älkää vitun lutkat täällä nillittäkö ja märiskö!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No ei, kyllä nyt tuli vähän väärä analyysi, olen itsenäisesti toimeentuleva, omat rahani tienaava ja ikinä en ole maksua seksistä ottanut, joten huorakaan ei ole oikea termi. Sorry! :)
[/quote]
Jokainen nainenhan on huora, kunhan hinnasta sovitaan
[/quote]
Harrastaisitko naapurin rouvan kanssa seksiä miljoonasta? Niin arvelinkin, olet siis mieshuora. Jokainen mies on siis huora. Näinhän tämä menee?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:41"]Itse käyn paljon työreissuilla ja monessa kaupungissa minulla onkin ns. vakipano. Joskus tilaan huoran sexwork.netin kautta vaihtelun vuoksi. Jos vaimoni alkaa kitistä näistä niin lähteköön mokoma lompakolla loisiva lunttu kävelemään. Hän jää puille paljaille! Miehellä on luonnollinen tarve ja tehtävä jakaa siementään ja levittää geenejään. Samaan tapaan kuin naisen tehtävä elämässä on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Joten älkää vitun lutkat täällä nillittäkö ja märiskö!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin on jokainen mieskin.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:41"]Itse käyn paljon työreissuilla ja monessa kaupungissa minulla onkin ns. vakipano. Joskus tilaan huoran sexwork.netin kautta vaihtelun vuoksi. Jos vaimoni alkaa kitistä näistä niin lähteköön mokoma lompakolla loisiva lunttu kävelemään. Hän jää puille paljaille! Miehellä on luonnollinen tarve ja tehtävä jakaa siementään ja levittää geenejään. Samaan tapaan kuin naisen tehtävä elämässä on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä. Joten älkää vitun lutkat täällä nillittäkö ja märiskö!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin on jokainen mieskin.
[/quote]
Ja mies homoilisikin, jos hinnasta sovittaisiin.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:43"]HITTO MIKÄ KYYLÄ / UTELIAS AATU ! Toivottavasti rupesi vituttamaan :D
[/quote]
Huomaa että taidat itsekki harrastaa tommosia vinkeiyä ukkos/naises tietämättä
En oikeastaan ymmärrä tällaisia juttuja. Jos ei ole luottamusta eikä rakkauttakaan niin miksi pitää tällaisia suhteita jatkaa. Miksi vatkataan miksi se näin ja noin tekee..ihan vaan siksi että nykyinen suhde ei jostain syystä ole hyvä ja vahva. Kyllä itseään kunnioittava ihminen ei jää tuollaista katselemaan vaan lähtee, helpommalla pääsee. Miksi jäädä katselemaan ja kärsimään ja vielä joutua naurunalaiseksi. Arvostakaa itseänne naiset älkääkä olko ihan pellejä, läheisriippuvuus on paha tauti!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:12"]
En oikeastaan ymmärrä tällaisia juttuja. Jos ei ole luottamusta eikä rakkauttakaan niin miksi pitää tällaisia suhteita jatkaa. Miksi vatkataan miksi se näin ja noin tekee..ihan vaan siksi että nykyinen suhde ei jostain syystä ole hyvä ja vahva. Kyllä itseään kunnioittava ihminen ei jää tuollaista katselemaan vaan lähtee, helpommalla pääsee. Miksi jäädä katselemaan ja kärsimään ja vielä joutua naurunalaiseksi. Arvostakaa itseänne naiset älkääkä olko ihan pellejä, läheisriippuvuus on paha tauti!
[/quote]
Eniten ihmettelen näissä av-tapauksissa, että ensimmäisenä raportoidaan suorana tänne mutta mieheen ei oteta mitään kontaktia. Tässä tilanteessa olisin heti soittanut miehelle ja kysynyt, että mitä on meneillään ja kertonut mitä näin. Sen jälkeen perjantaina viimeistään lusikat jakoon.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 10:12"]En oikeastaan ymmärrä tällaisia juttuja. Jos ei ole luottamusta eikä rakkauttakaan niin miksi pitää tällaisia suhteita jatkaa. Miksi vatkataan miksi se näin ja noin tekee..ihan vaan siksi että nykyinen suhde ei jostain syystä ole hyvä ja vahva. Kyllä itseään kunnioittava ihminen ei jää tuollaista katselemaan vaan lähtee, helpommalla pääsee. Miksi jäädä katselemaan ja kärsimään ja vielä joutua naurunalaiseksi. Arvostakaa itseänne naiset älkääkä olko ihan pellejä, läheisriippuvuus on paha tauti!
[/quote]
Tämä. Mutta kun suurin osa naisista on miehen lompakolla loisivia syöpäläisiä, jotka eivät raukat pysty/uskalla itsenäiseen elämään kun pelkäävät tulotason romahtamista.
Ap, mikä olo?