Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketipinorista: mitäköhän mulle tapahtui muutama vuosi sitten?

Vierailija
04.03.2015 |

Olen tässä viime aikoina miettinyt paljonkin tätä tapahtumaa joka oikeasti oli todella pelottava ja outo. Eli mun ketipinor annos nostettiin kolme vuotta sitten 75mgstä 100mg. Eräänä iltana sitten otin sen 100mg. Normaalisti olin menossa tupakille ennen nukkumaanmenoa ja parvekkeella huomasin että pihahan oikein kuhisee ihmisiä. Sitten mietin että nythän on yö, pihanhan pitäisi olla tyhjä. Tajusin että näin harhoja. Juoksin sisälle paniikissa ja kun katsoin vielä ikkunasta ulos niin näin kun ulkona lensi mustasiipinen enkeli. Menin huoneeseeni ja painoin kasvot tyynyyn peloissani. Mietin etten varmasti katso enää mihinkään suuntaan kunnes pääni ihan oikeasti väkisin kääntyi katsomaan ja näin jotain pelottavia pieniä örkkejä. Tätä jatkui jonkin aikaa kunnes harhat loppuivat ja rupesin nukkumaan. Tämän jälkeen en ole enää 100mg ottanut, traumat jäi. En ole uskaltanut kertoa tästä kenellekään sillä mut leimattaisiin ihan hulluksi. Ketipinor on siis määrätty unettomuuteen. Ei ole skitsofreniaa. Kaksisuuntaista epäillään vahvasti ja paniikkihäiriö on. Tuohon aikoihin kuitenkin oli vaan masennusta ja vähän paniikkia ja unettomuutta. Osaisiko joku kertoa että mitä on oikein tapahtunut? Koskaan ennen en ole harhoja nähnyt..

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse olen lopettanut kyseisen lääkkeen käyttämisen juuri kammottavien sivuvaikutusten vuoksi. Aina sitä tyrkytetään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi