Mitä antaa sinkkumiehellle turpaantuliaislahjaksi?
Kaverini on ostanut ekan asuntonsa ja olen menossa turpaantuliaisjuhliin. Lahjaideoita?
Kommentit (38)
Pyyhesetti. Keittiö veitset. Siinä nyt muutama esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa, ei todellakaan.
Ei tuo pyyhesetti nyt niin huono välttämättä ole. Niitä tarvitaan aina.
aikuinen ihminen ostaa itse tarvitsemansa tavarat, jotta saa haluamaansa merkkiä, mallia, kokoa, väriä, sarjaa, makua...
Meillä on kaveriporukan kesken joka vuosi turpajaiset, kaikki osallistuu niin naiset kuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa, ei todellakaan.
Miksi ei? Niitä nyt tarvii aina. Ellei käy jatkossa aina äitinsä luona suihkussa ja syömässä ja tilaa woltilla kotiin ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Luitko edes aloitusta, ei ole juuri muuttanut lapsuudenkodistaan vaan ostanut ekan oman kodin
Vessapaperia. Eipä jää nurkkiin pyörimään
Vierailija kirjoitti:
aikuinen ihminen ostaa itse tarvitsemansa tavarat, jotta saa haluamaansa merkkiä, mallia, kokoa, väriä, sarjaa, makua...
Sitten kannattaa tupareihin viedä vain itsensä ja omat juomat. Vai mitä itse ehdotat aikuiselle ekaan omaan kämppään?
Mummelit veisi jotain veitsiä ja pyyhkeitä 😂
Kylmähaudepakkaus, laastareita, sideliinaa, haavan desinfiointisuihketta, buranaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko edes aloitusta, ei ole juuri muuttanut lapsuudenkodistaan vaan ostanut ekan oman kodin
No sehän kävikin selväksi juu.
Turpaantuliaislahjaksi ei tarvita muuta kuin luuvitosen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo pyyhesetti nyt niin huono välttämättä ole. Niitä tarvitaan aina.
Mulla on kyllä pyyhkeitä ihan tarpeeksi, en todellakaan haluaisi turhaa tavaraa lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä osannut lukea rivien välistä montako kymmentä vuotta on asunut jo omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja tietenkin suolapaketti :')
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperia. Eipä jää nurkkiin pyörimään
Jää,jonkun mielestä se on väärää merkkiä.
Tietty pitäisi tuntea henkilön maku, jos meinaa mitään tavaraa viedä. Joku viini tms. pullo toimii yleensä aina.