Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun puen päähäni pipon jossa on karvapallot kuin ”karhun korvat” ihmiset hymyilevät koko ajan

Vierailija
03.12.2021 |

Olen nuori aikuinen nainen. Minulla on ollut pari päivää pipo, jossa on tuollaiset pallurat ja usein kun joku kävelee vastaan, hymyilee minulle. Tai olen kaupankassalla, ihmiset kehuvat randomisti pipoani söpöksi.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten tyyli on pettämätön. Joku ranskalais tai italialaisnainen ei ikinä tuollaista päähän laittaisi. Mutta se ei varmaan aloittajaa kiinnosta joten antaa mennä vaan!

Nyt et tiedä asioista. Italiassa varsinkin uskalletaan pukeutua muista poikkeavasti. Jopa miehet. Esimerkkeinä nämä pipot: Etsyssä on italialaisia käsityöläisiä myymässä hauskoja kudottuja pipoja.

Ovat kai huomanneet että "rikkaat pohjoismaalaiset" ostaa sellaisia.

Vierailija
82/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on sellainen ehkä jonkun mielestä erikoinen villapipo ja olen huomannut, että minua katsotaan usein ystävällisesti. Samaa efektiä ei tule ilman tuota pipoa. Olen asiaa miettinyt kun huomasin, että ystävälliset katseet lisääntyivät ja ainut erilainen asia oli, oliko minulla tuo pipo vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten tyyli on pettämätön. Joku ranskalais tai italialaisnainen ei ikinä tuollaista päähän laittaisi. Mutta se ei varmaan aloittajaa kiinnosta joten antaa mennä vaan!

Kanadalainen kaverini kertoi minulle, että maailmalla seuraavat tätä:

https://www.hel-looks.com/about/

En ollut ennen kuullutkaan.

Vierailija
84/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonne on kuvattu näköjään kaikki erikoisimmat ja rumimmat asut. Joukossa aika tavallisia myös ihan ok asuja.

Vierailija
85/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän tissipipoa ja käyn lällättelemässä mammografiaan meneville.

Senkin ketjun joku iloton ihminen kävi poistamaan. Täällä on kaikki keskustelu kielletty, paitsi kai nallepipoista.

Vierailija
86/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset pipot ovat sympaattisia :) Ilahdun aina kun näen.

Vierailija
87/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aina repeilen kun nään korvapipoja.

Vierailija
88/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän lapsellinen tai lapsenmielinen, ehkä siksi :) Mutta go for it, tässä synkkyydessä on liian paljon tylsiä  mustia ja harmaita vaatteita!

Vierailija
89/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen noin ne niitä noloja pipoja käyttävät ajattelee, vaan eivätpä tiedä sitä myötähäpeän määrää…

Nolompaa on pukeutua muiden ihmisten määräämällä tavalla.

Terveisin 40 v. korvahattutäti :)

Aivan! Täällä toinen 40 v. korvahattutäti:D Löytyy useampi pipo..en tietenkään pidä niitä joka päivä mutta välillä on pakko söpöillä ja on kyllä huomattu, rawrr-pipot aiheuttavat hilpeyttä kanssaihmisissä:D 

Joidenkin mielestä pitäisi pukeutua vain törtsä hameeseen josta melkein toosa vilkkuu tai kannikka-leggareihin. 

Vierailija
90/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen asusteeseen pukeutuneelle uskaltaa ehkä helpommin hymyillä. "Karhun korvat" viestivät, että hänkin ehkä tahallisesti haluaa viestiä muille ihmisille ja on tavisjurottajaa vastaanottavaisempi lämpimälle hymylle. :D

Vierailija
91/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiseen asusteeseen pukeutuneelle uskaltaa ehkä helpommin hymyillä. "Karhun korvat" viestivät, että hänkin ehkä tahallisesti haluaa viestiä muille ihmisille ja on tavisjurottajaa vastaanottavaisempi lämpimälle hymylle. :D

Vai sorruinko juuri samaan logiikkaan kuin kaikki victim sheimaajat ja bleimaajat...

Vierailija
92/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän saa kyllä hymyn huulille, sympaattista. Tulee sellainen tunne, että tuo on kiva tyttö vaikka voikin tietysti todellisuudessa olla täysi mulkku.

Juuri tämä!:D En koe olevani mulkku mutta jännä huomata kuinka yhdellä vaatekappaleella voisi luoda itsestään kiltin söpiksen vaikka olisi hirveä mulkero.Ap

Itse asiassa joillain nörttimimmeillä (?) oon nähnyt joitain korvapipoja yhdistettynä ns. bitchy resting faceen ja heistä tuli aavistuksen epämiellyttävä vaikutelma, vaikka pipo olikin kiva. Eli ei tuo ole niin yksioikoista. Jos naama on myrtsi ja ns. norsunv*tulla, niin ei se pipo kompensoi kovinkaan paljon mitään.

Se on resting bitch face. Todella epämiellyttävää, että ihmisen perusilmeestä vedetään noin ikäviä johtopäätöksiä. Minkäs sille itse mahtaa. Tekohymyily on raskasta.

Vierailija
93/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yllättäen" Maria Veitolan tuli vastaan.

Vierailija
94/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen maapallopipo, jossa ois päälläkullijapallit ois kova juttu. Oon nähny joillakin lesboillapillumerkkejä vaatteissa, miksei kyrpiäylistetä. Sanat yhteen, kun täällä on näköjään pallitkielletty sana.

Vierailija
95/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat varmasti vaikutelman hieman ”erilaisesta frendistä”

Vierailija
96/96 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat varmasti vaikutelman hieman ”erilaisesta frendistä”

Hui hui, jollain on erilainen pipo!

Poliisi! Palokunta!

Joku on poikennut lehtien asettamasta normista, jota me työpaikalla orjallisesti seuraamme.

(vaikka en kyllä olisi halunnut niitä lantiofarkkuja pitää, mutta kun olivat muotia, niin pakkohan se oli)